17. Instagramová Středa

135 6 2
                                    

Je středa ráno a vzbudila jsem se ve své posteli v Annecy. Mám pokoj s Chloé. Na hotelu jsme s Nory a Čechy. Trenéři nám tu chtěli dát Rusy, Bělousy a Ukrajince! Ať prý neděláme ptákoviny. Nakonec jsme je přemluvili a jsme na jednom hotelu. Kdyby tu byli Rusové a Ukrajinci, tak by se nám náš plán zkomplikoval. Na hotelu jsou i bráchové. Byl tu ještě jeden pokoj pro dva navíc, takže jsem trenéry pořád prosila, dokud to nepovolili. Jsem velmi přesvědčivá. Přijeli jsme celkem pozdě, takže jsem se s nimi ještě neviděla.

Chloé se právě vzbudila a hned si půjčila moje tričko. Já jsem ten typ, co všechno nosí barevné a vzorované a pak vypadá jak papoušek. Chloé zase chodí jak myš, protože tak chodí její ségra a ona nosí její staré oblečení, takže jsem ji povolalila, ať si ode mne OBČAS něco půjčí (občas=nonstop!!!) Vzala si svoje šedé legíny a můj duhový svetr. Já si vzala teplé černé legíny s červenými srdíčky, krátké oranžové tričko s nápisem Mar Fourcade a přes to mikinu s kolkaní kapsou. Mikina má galaxy vzor. Vzala jsem si třpytivou mašli. ,,Půjčíš mi taky jednu?" zeptala se Chloé. ,,Ok," řekla jsem a vyndala jsem mašli s nápisy Hello. Obuly jsme si tenisky. ,,A teď selfíčko," řekla jsem a vytáhla jsem telefon. Usmály jsme se a já nás vyfotila. Rychle jsem fotku nasdílela.

Papoušci
@ChChevalier
Dost šílený. Co si o nás asi trenéři pomyslí?

Hned pod tím byly komentáře

MartinFourcade: Celá ty
EmilienJac: Jdu říct trenérům, ať se na vás připraví. Kdyby dostali infarkt, kdo by nás pak trénoval.
JohannesBø: Věděl jsem, že Francouzi jsou občas šílení, ale toto je moc šílené
MakulaD: Přidám se k vám. Mám pár velmi šílených kousků
TEckhoff: Jdu za váma! Půjčite mi taky mašli?
SHolmLægreid: Obdivuji, že jste tak odvážné.

Tiril právě vtrhla do našeho pokoje. ,,Můžu taky mašli?" zeptala se. ,,Jasně," řekla jsem a dala jsem ji červenou mašli. ,,Díky A ještě vezmeme Makuli," řekla a vzala mašli s jednorožci. Makuli jsme potkaly na chodbě a do vlasů jsme ji dali mašli. ,,To chce fotku a šup s tím na můj Instagram," řekla Makule a vytáhla telefon. Objaly jsme se a Makule to cvakla a pak jsme šly do jídelny. Sedly jsme si spolu ke stolu. Nikdo tu nebyl. Lepší všichni nebo jsme lenošily my? Podívala jsem se na Makulin příspěvek

Nejlepší kámošky
@MarFourcade, @ChChevalier, @TEckhoff
Ještě, že v jídelně nikdo není. Hlavně trenéři! Dostali by z toho psotník!

Dala Jsem srdíčko a podívala se na komentáře.

MichalKrcmar: Makulo, že ty s těmi koni a jedním rohem nedáš pokoj!!JessJis: @MichalKrcmar To jsou jednorožci!!!

Pak jsem si ještě četla další komentáře. Některé byly vážně zajímavé.

EvaPuskarcik: Makul jsi vážně šílená
MikulasKar: Ty s těmi jednorožci asi nikdy nepřestaneš!

Makula vypískla. ,,Co je?" zeptala se Tiril. ,,Co se stalo?" zeptaly jsme se s Chloé zároveň. ,,Se podívejte," řekla a ukázala nám dva komentáře.

TarjeiBø: Hezké mašle. Jo a mají ti jednorožci na tvé malorážce nějaká jména?
MartinFourcade: Dnešní cíl je aby dostali trenéři mrtvici nebo ne?

,,Co je s tím?" zeptala jsem se. ,,Ježíš ty to nevidíš Tarjei a Martin mi okomentoval příspěvek!!!" řekla, když právě Johannes, Tarjei, Sturla, Vetle a Dale vešli do jídelny. Když to Makulka vykřikla, úplně poskočili. ,,Čeho jste se lekli?" zeptala se Tiril. ,,Toho jak tahle ta Jednorožčí královna piští," řekl Johannes a ukázal na Makul. ,,Jak se jmenují ti Jednorožčí na tvé malorážce?" zeptal se jí Tarjei. Ona mu všechno řekla a Norové si sedli k vedlejšími stolu. Dále přišly ostatní holky od nás a Emilien, Fabien, Antonin a Claude. ,,Ahoj Mar!!" zakřičel na mě Simon objal mě. ,,Ahoj, kde je Martin?" zeptala jsem se. ,,Ten kecá s Quentinem," řekl. ,,Aha," řekla jsem. ,,A teď mi můžeš představit své kámošky," řekl a sedl si k našemu stolu. ,,Ok tohle je Markét neboli Makule, tohle je Tiril a toto je Chloé," řekla jsem. ,,Holky to je Simon." ,,Aha to bylo velmi stručné," řekl. ,,Simone!! Musíme to zařídit!!!" zakřičel z chodby Martin. ,,Nemusíš hulákat na celou Annecy," řekl Simon. ,,Jo tak se dobav s dámami, já si jdu pokecat s Johannesem," řekl Martin a šel k Norům. Češi a ostatní Češky přišly až teď. ,,Tak ahoj už musím," řekl Simon a odešel za Martinem. ,,Nebojte, ještě se s váma chce seznámit Martin," řekla jsem. ,,Měla bych na trénink," řekla Tiril. ,,Jo my taky," řekla jsem.

Na cestu jsem si půjčila Simonovo auto. Přibraly jsme i Evku. Byly jsme tam hned. Pak jsme trénovali. Sedla jsem si u střelnice a vyfotila jsem hezkou fotku, na které Tiril s Ingrid střílí. Dám ji na Instagram.

Trénink
@IngridLTandrevold, @TEckhoff
Až dostřílí budu na řadu já. Střelba není moje parketa, takže chvíli na střelnici budu.

Pak už jsem musela, protože Ingrid s Tiril dostřílely. Vzala jsem si malorážku a náboje a začala jsem střílet v leže. Trenér stál za mnou a sledoval mě. Udělala jsem dvě chyby. ,,Znovu a soustřeď se," řekl. ,,Ok," řekla jsem a střílela jsem znovu. Dvě chyby. No stojka je lepší než ležka. Teda pro mě. Když jsem konečně zastřílela ležku čistě (na což jsem vypotřebovala vážně hodně nábojů) šla jsem na stojku, kterou jsem vyčistila rychle a přesně. ,,Budeš se muset víc soustředit na ležku," řekl trenér. ,,Jasně. Už můžu?" zeptala jsem se. ,,Jasně mazej," řekl, tak jsem se šla převléct, dala jsem servisákům lyže i malorážku. Když jsem se otočila, stáli za mnou Martin s Simon. Strašně jsem se jich lekla. ,,Duchové. Vůbec jsem vás neslyšela," řekla jsem. ,,To byl účel tě vyděsit," řekl Martin. ,,Jeho účel," upřesnil to Simon. ,,A co potřebujete?" zeptala jsem se. ,,Musíme přece domyslet to překvápení pro Johannese," řekl Martin. ,,No jo vlastně," řekla jsem. Simonovi někdo napsal. ,,Čerstvé informace od Norů. Johannes šel do města," řekl Simon. ,,Fajn, na jdeme k nám na pokoj," řekl Martin a šli jsme do hotelu.

Byli tam Sturla, Vetle, Tareji, Tiril, Ingrid, Emilien, Makula s Michalem a Evkou. ,,A co mu hodláš tentokrát udělat?" zeptala se Martina Tarjei. ,,Odplatu," řekl. ,,To je ubohé, ale zábavné," řekl Michal. ,,A za co?" zeptala se Ingrid. ,,Asi před třemi roky," začal. ,,Tak dávno?" vykulil Emilien oči. ,,Jo," řekl Martin, ,,Mi potřel podlahu medem." ,,To budeme jako plýtvat jídlem?" zeptala se Tiril. ,,Ne. Jídlo je moc dobré na to, aby se jím plýtvalo," řekl Martin. ,,Tak co?" zeptal se Tarjei. ,,Kdo je s ním v pokoji?" zeptal se Martin. ,,Já," řekl Vetle. ,,Fajn. Bude spát u nás," řekl Martin. ,,A co teda Johannesovi uděláme?" zeptala se Makule. ,,Dáme mu na zem mucholapky," řekl Martin.

Ahojky 👋
V Pondělí a první tři hodiny v úterý mám řešitelné volno, takže budu psát
A taky vařit 🤣

Biatlonová LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat