שניהם

121 12 0
                                    

Contra viento y marea- Nicolás Álamo

{סליחה אם יש שגיאות כתיב}

-כעבור חצי שנה-

-נקודת מבט: שחר-

-השעה: 10:00-

היום יש את המשפט של דניאל, סוף סוף היום הזה הגיע.
לקח לו כל כך הרבה זמן, דברים הסתבכו.
או יותר נכון השתנו.

הילד של דני נולד לפני חודשיים, הוא לא יכל להיות נוכח שם.

גם שון לא היה נוכח.

הוא הרגיש כל כך רע, הכל בגלל השופט ששם אותו אחרון, דניאל רצה לעשות הכל לפי החוק.
מיותר לציין שגם אני, לא סתם רציתי להיות עורכת דין.

ואם החוק מתעכב הוא מתעכב, שון אמר לו שהוא יכול לדבר עם בית המשפט שהכל יהיה יותר מהר, אך דני לא נתן לו.

ושון עזב, אף אחד לא יודע לאן.

כאילו האדמה בלעה אותו, ככה הוא נעלם.

ניסיתי לדבר עם שון כמה וכמה פעמים אך, הוא עקשן שכמוהו לא נתן לי לדבר איתו וכל הזמן התחמק ממני ולא ראיתי אותו, כמו שהוא הבטיח לי וכמו שאני הבטחתי לו.

שנינו קיימו את הבטחות שלא רציתי לקיים, רציתי להיות איתו ובאמת לנסות הכל שהוא יסלח לי.

אפילו ביקשתי מג'קי שידבר איתו במקומי כי שמתי לב ששון וג'קי נהיו חברים קרובים אפילו טובים.

ג'קי אמר לי שהוא דיבר עם שון אליי אך, שון הסביר לו את הצד שלו והוא בחר לא לקחת צד, הוא בחר להיות חברים של שנינו.

ולא לקחת צד של אף אחד משנינו, לא שהייתי רוצה זאת.
אך כן, רציתי שינסה ששון יסלח לי ושדיבר איתי, הרג אותי לא לדבר איתו.

ניסיתי לשחד את ג'קי בהכל, הוא לא הסכים, חבר טוב.

שון גם ניתק קשר עם היילי ונתנאל, שון ניתק איתי קשר.

רבקה אמרה לי שהוא עוזב, שהוא צריך זמן לעצמו ואני הרגשתי כל כך רע שהוא עזב, רציתי שישאר שילחם בשבילנו.

גם אני הייתי מוכנה להלחם למענינו.

שיגיד לו שנמאס לו מכל החרא שזרקנו אחד על השנייה.
ושסוף סוף נשים את האגו בצד ונהיה זוג אוהבים.

הוא בחר את הדרך הקלה, לברוח ולא לדבר איתי.

ג'קי ושון באמת פתחו את החלום של ג'קי, שון אומנם עזב אך, הוא עשה הכל דרך הבן אדם שהוא סומך ושיחות טלפון, המסעדה פתוחה שלושה חודשים והיא הצלחה מסחרחרת.

Be mine ?Where stories live. Discover now