שחר.

282 7 0
                                    

[סליחה אם יש שגיאות כתיב.]

{תוכן מיני נמצא גם בפרק זה! אני אודיע מתי הוא יתחיל ומתי הוא יסתיים, לאלו שלא אוהבים.]

-נקודת מבט: שחר-

-אותו יום-

-השעה: 11:45-

<קטע מיני התחיל!>

אני לא מאמינה שאמרתי לו את מה עשיתי שבצבא, זה נכון שמישהי שהייתה איתי בחדר ירדה לי זה שלא היה לי קראש אלייה פשוט רציתי לנסות מה זה כל הדברים האלו שהחברים היחידים שלי סיפרו לי גם אם לא היו לי חברים בצבא.

אני מניחה ששני מי ששכבתי איתה, הייתה סטוץ אם ככה קוראים לזה.

״אוקי אז לא נעשה את זה היום.״ הוא אמר ונישק אותי בזווית פי, היו לי פרפרים בבטן מה שהיילי סיפרה לי שהיא שכבה עם נתנאל, בטח אתם שואלים איך אני בתולה בגיל 24 טוב זאת התשובה לא היה לי עם מי.

ולא רק בגלל שלמדתי בבית כל הזמן הייתי הסאחית בין שלושתינו הייתי הנהגת שהיינו יוצאים פעם באף פעם למועדון, והייתי תוקעת את הראש שלי בספרים, גם בצבא לא היה לי אף אחד חוץ ממנה וגל שהוא גם לא ממש נחשב כי לא הרגשתי בנוח לשכב איתו.

את הצבא התחלתי ישר אחרי הבגרויות שהיו לי בבית שהיה איזה חודשיים לפני ׳החופש גדול׳ כי סיימתי הכול בזמן.

״אני רוצה את זה!״ אמרתי לשון, אני באמת רוצה.

״לא היום!״ הוא חזר ונישק את הצאוור שלי וירד ללמטה לשדיים שלי בחזרה.

״בבקשה״ התחננתי ללא יודעת מה.

״בבקשה שון.״ אמרתי לו.

״מה את צריכה שחר?״ הוא שאל בהתגרות שכל מילה נשך מעט את פיטמתי.

״אותך!״ אמרתי בכמעט בצעקה.

״את לא תתחרטי?״ הוא שאל כאילו מישהי פעם שברה לו את הלב, לא עניתי אולי אחרי האופוריה, אני כן.

״תעני לי שחר!״ הוא אמר שוב פעם במעט טון.

״אני רוצה את זה.״ הסתפקתי במשפט הזה.

״את יכולה ללכת, אם את רוצה את זה בואי קחי את זה.״ הוא אמר ויצא במהירות מהחדר.

<קטע מיני הסתיים>

לא הבנתי מה קרה כאן הרגע הוא פשוט יצא פשוט וקל, אולי אני אכנס למקלחת? פאק אבל הוא לא פה את מה אני אשאל.

׳תתחילי בזה שתחזרי את השד שלך לחזייה מסריחה.׳ התת מודע אמר לי וראיתי שכל השד שלי היה אדום.

״היי.״ אמרתי להיילי שענתה לי לטלפון, אני צריכה אותם עכשיו.

״כן שחר, לא אמרת שאת לא רוצה לשמוע מאיתנו עד יום רביעי שדרך אגב זה מחר.״ היא בציניות ושמעתי את נתנאל בצד צוחק.

Be mine ?Where stories live. Discover now