שחר.

152 7 2
                                    

Love me like you do- Ellie Goulding

[סליחה אם יש שגיאות כתיב.]

-נקודת מבט: שחר-

-אחרי שלושה ימים-

-השעה: 10:00-

אני כבר יום אחד בישראל ואני מרגישה שאני בבית, אני מרגישה שבכלל לא עזבתי.

אתמול שבאתי לבית הקודם שלי כדי לבדוק אם יש מישהו בבית הרי שחכתי לבטל את החוזה של הבית.

ושלא פתחו את הדלת, לא ידעתי אם יש מישהו בבית או אם הבן אדם הזה בעבודה אז, בדקתי למקרה ומישהו ושאני מתכוונת מישהו, אני מתכוונת לשון.

המשיך לשלם את השכירות ואני לא אומרת כי אני עפה על עצמי, לא, אני אומרת כי בדקתי באגרטל שתמיד היה בחצר של הבית שלי והמפתח היה שם עם פתק.

ואת הפתק כתב לי שון- שבפתק רשום את הדברים הבאים:

׳שחר, איני יודע מתי תקראי את זה רוב הסיכויים שאת כן קוראת- סתם צוחק.
נתנאל אמר לי, איפה את שמה את המפתחות והחלטתי להשאיר לך גם פתק בנוסף למפתח של הבית ששחכת ברכב שלי.
אני יודע שאמרת לנתאנל שאני הפסיק ״לממן״ אותך אבל, אני רוצה לפחות לממן לך את הבית שלך, שאם תחזרי יהיה לך לאיפה לחזור וככה גם לגבי המכונית שלך- מתגעגע שון- שאת חוזרת בבקשה תצרי איתי קשר.׳ זה מה שהיה רשום בפתק.

שמחתי והודתי לאלוקים שהפגיש ביני בין שון ואם יצא לי לראות את שון, אני הודה לו על זה ששילם על הדירה שלי.

״בוקר טוב אריאלי.״ אמרתי לילד שלי, מנסה להעיר אותו כדי שנאכל ארוחת בוקר ושאני אוכל לצאת לכלא, לדבר עם הלקוח שלי.

והמנהל שלי, של העובדה הקודמת שלי, בחר בסוף ללון בבית שלי במקום במלון אז, עשינו עסקה, הוא ישמור על אריאל עד שאני אחזור ואז, הוא ילך לפגישה שלו שיש לו בשלוש ועד זה, אני אחזור.

והוא בנתיים הבן אדם שאני סומכת מאחר, שעוד לא הודעתי לנתאנל והיילי שאני בישראל רק אמרתי לנתאנל שאני חוזרת לישראל אבל עדיין לא יצרתי קשר איתם.

אבל היום אני אעשה את זה התגעגעתי עליהם כל כך ואני רוצה להכיר להם את אריאל.

״אריאלי בוא חיים של אמא, אתה צריך לקום.״ חזרתי להגיד לו ונישקתי את ראשו ואת פרצופו.

״אני ער.״ הוא הודיע לי וציחקק בגלל שדיגדתי אותו, הוא ליטרלי אהבת חיי.

״יופי מלאך של אמא, בוא נלך לאכול, אמא צריכה לעבוד.״ אמרתי לו והרמתי אותו והלכתי איתו לשירותים.

Be mine ?Where stories live. Discover now