{סליחה אם יש שגיאות כתיב.}
I Think I'm In Love- Kat Dahlia
-נקודת מבט: שחר-
-אותו יום-
-21:30-
ראיתי את הסטורי של נתנאל שהוא נמצא עם שון וכמובן עם היילי.
בסוף לא יכולתי לכבות את הטלפון שלי ולהיות עם עצמי כי, אני צריכה להיות בקשר עם העורך דין מיכאל.
הו אבל מי שלא יודע זה שון הו זה יתרון.
שמחתי שהם מבלים ביחד באמת שמחתי.
שהחברים הכי טובים שלי מבלים יחד.אבל גם אני רציתי להיות שם איתם אבל, אני לא יכולה. אריאל צריך אותי ואני אותו.
הוא כל החיים שלי, אני נורא מתגעגעת לשון ולחברים העולים שלי למרות שאני העולה מבין שלושתינו.
העורך דין התקשר אליי ואמר לי שבוע שבועיים יש משפט לגביי האימוץ של אריאלי.
אני כל כך מקווה שירשו לי להיות אמא שלו, אני רוצה את זה כל כך.
אני יודעת שאני יכולה לעשות את זה, אני חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן לזה. אפילו בזוגיות שלי עם גל עוד שנייה התחננתי בפניו שנביא ילד בגיל צעיר.
אבל הוא רצה להתגייס לתפקיד גבוה בצבא ולומר לזכותו, הוא קיבל את זה כמו כל דבר בעולם.
הוא ילד של אמא ואבא ולומר לזכות ההורים שלו, הם לא סבלו אותי מה שעשה מבחינתי את הכל יותר קל.
הם טענו שאני מדרדרת את הילד שלהם, למרות שזה היה בכלל הפוך.
אני פעם לא ביקשתי ממנו ״שיברח.״ מהבית שלו לשבוע ויותר, הוא היה רוצה את זה כי, טען שההורים שלו יותר מדי דביקים.
״מה? אריאלי מה?״ אמרתי לו שהוא בכה, הוא הפסיק מעט לבכות ששמע את הקול שלי ושמחתי על כך שקטע את המחשבות שלי על גל.
״אתה רוצה חלב? מי חיים של אמא?״ הרמתי אותו מהמזרן שקניתי לו שמה אותו בחיקי, אני יודעת שאני לא צריכה להתחבר עליו הרבה.
אבל זה קשה לא להתחבר ליצור כזה חמוד ואמאלה לטרוף אותו.
דרך אגב הספקתי ללכת לקניות ולקנות לי סים ומשום מה יש לי יותר כסף ותכלס לא עבדתי כמעט שבועיים...
וזה אני יודעת כי רציתי להוציא כסף והיה מופיע לי בכסף שלי סכום גבוה שלא הבנתי איך הגעתי אליו.
ומהאוניברסיטה התקשרו אליי להגיד לי, שבעוד שבועיים, אני יכולה לחזור ללמוד באוניברסיטה.