Me cambiaste la vida- Rio Roma
חייבת להגיד לכם שאת השיר הזה שמעתי בטעות מבן דוד שלי והתאהבתי בו לחלוטין, אז תודה לך שירותים.[סליחה אם יש שגיאות כתיב.]
-נקודת מבט: שון-
-אותו יום-
-השעה 20:00-
פאק היא בפאקינג בישראל, כמה שהתגעגעתי אלייה.
היא שינתה לי את החיים כי בזכותה חזרתי להאמין באהבה, תאמת היא שינתה אותי מאז שהיא נכנסה לי לחיים.
והכל תודות לה.
שיט, אני לא מאמין שהיא פה, אני חייב להחזיר אותה אליי, לא משנה מה, היא תחזור לפה.
לבית שלה, בבית שלי, לכאן היא שייכת, במיטה שלי, פאק אולי יש לה מישהו? הרי למה שתחזור?- (שון בונבון, בוא קח אותי!- ה.כ)
פאק, היא התנהגה מוזר מתי שהיא ראתה אותי, מתי שהיא חיבקה אותי ונישקה לי את הלחי.
פאק, איזה מטומטם אני, אני חייב מראה דחוף, דחוף, אתה כזה מטומטם יא תחת, אתה בתוך האוטו!
אה נכון יש באוטו מראה ׳איזה זין אתה.׳ המחשבות שלי אמרו לי, טוב ובכך מחשבות אתן לא מחדשות לי שום דבר.
מוריד מעט את המראה ופאק, אני רואה היקי בגודל של הזין שלי שכנראה אחת ששכבתי איתה, עשתה לי, פאק שאני אמצא אותה אני אהרוג אותה.
פאק, שחר ראתה את זה?
פאק בגלל זה היא הלכה מהר מתי שהגעתי במקום לדבר איתי למרות ששאלתי את דניאל שאלות עלייה והוא ענה לי מה שהיא סיפרה לו.פאק, אם היא ראתה את זה, היא בחיים לא תחזור אליי, אתה חייב תוכנית שון הטיפשון.
פאק, קודם כל אני חייב לספר לרבקה דחוף!פאק תשים גז ולך לספר לרבקה, היא תשמח!
רבקה התגעגעה אלייה מלא, היא כל הזמן שואלת אותי עלייה! מדליק את הפלייסט שהכנתי עבור שחר- למרות שזה מהסטורי שלה, שירים שהיא שומעת.
ויש את השיר שהיא ממש אוהבת ׳te vi venir' התנגן והוא ממש יפה ויש לו משמעות מיוחדת שאני ממש מתחבר עליו, סתם אני אתחבר לכל מה ששחר אוהבת.