שחר.

194 5 0
                                    

I love you- Billie Eilish

או

Tú Estes Aquí- Jesus Adrian Romero, Marcela Gandara

[סליחה אם יש שגיאות כתיב.]

-נקודת מבט שחר-

-אותו יום-

-השעה- 16:50-

ראיתי ההודעה ששון שלח לי כעשר דקות, אני עכשיו צריכה לחכות לאבא שלי היה לו עיכוב במטוס כשעה וחצי ולי גם בעוד באיזה חצי שעה.

הייתי צריכה לנחות בספרד בשתיים בצהריים.

עד שאני מחכה לאבא שלי אני אשמע את ההקלטה שאמא שלי הקליטה מאחר, שהיו לי שלושה שיחות ממנה שתיים מהפרמדיקים ואחת שלה.

",hola hija, cómo estas? te quiero decir que te amo mucho y soy la mama mas feliz de el mundo que eres mi hija, siempre estaré aquí para ti, cuídate hija te quiero sigue así."

(שלום בתי, מה שלומך? אני רוצה להגיד לך שאני אוהבת אותך מאוד ואני האמא הכי מאושרת בעולם שאת הבת שלי אהיה פה בשבילך, תשמרי על עצמך אוהבת אותך תמשיכי ככה.״)

[איזה מכוער זה בנדר בעברית בתי עלק- ה.כ]

שומעת את ההקלטה שוב ושוב בלופים שהדמעות לא מפסיקות לרדת.

איך לא הייתי פה בשבילה כמו שהיא הייתה פה בשבילי?

מרימה את המבט שלי רואה את אבא שלי עם מזוודה קטנה לידו, קמה מהספסל שהייתי בו, הולכת לכיוון אבא שלי.

״היי.״ הוא אמר לי עם קול שבור ואני פשוט חיבקתי אותו, עכשיו זה רק אני ואבא שלי.

בלי אמא שתגיד לי להתקשר עליו ולשאול אותו מה שלומו או כדי שאני אלך לבקר אותו.

״היי אבא.״ החזרתי לו שהתנקתי מהחיבוק שלו.

״איך את?״ הוא שאל אותי, חבל שהוא לא יודע את כל הדברים שעברתי, הוא למשל לא יודע שיצאתי מהארון לא יכולתי לצאת בפניו פחדתי.

Be mine ?Where stories live. Discover now