Like I'm gonna lose you- Meghan Tainor, John Legend.
[סליחה אם יש שגיאות כתיב.]
-נקודת מבט: שחר-
-אותו יום-
-18:00-
״אריאלי חכה לי שנייה.״ אמרתי לו, הלכנו לקניון, אני והוא.
מאחר ועוד יומיים אני בישראל מה שכבר הפך לבית בשבילי.״אוקיי מאמא.״ הוא אמר ועצר במקום, נותן לי את היד שלו, היד שלו כל כך קטנטנה אך בכל זאת, אוחזת בי חזק.
״אוקיי מה חסר לנו?״ שאלתי את אריאל, לפעמים הילד הזה זוכר יותר ממני.
״כרית צוואר ואמ לא זוכר.״ הוא אמר לי וצחקתי, הוא כזה חמוד הבייבי שלי.
״אוקיי אז נקנה את זה, מקסימום נשלים את מה שצריך בישראל אוקיי?״ אמרתי לו והוא הינהן.
״אוקיי אז מה אתה תרצה לקחת?״ שאלתי אותו שוב, ״את זה אמא.״ הוא הצביע לעבר כרית צוואר שמצויר עלייה ספיידרמן- כמובן.
״אוקיי אז ניקח את זה.״ אמרתי לו ולקחתי לו את זה ונתנתי לו אותה ולקחתי לעברי כרית צוואר בצבע ירוק פשוט.
״שנייה אריאלי מתקשרים עליי.״ אמרתי לו והוא הרים את הידיים שלי, שאני הרים אותו וזה מה שעשיתי.
״הלו?״ אמרתי לעבר הטלפון שלי שעניתי מבלי לדעת מי זה.
״הלו שחר.״ לפי הקול הבנתי שזה אוסקר, היום התקשרתי אליו לשאול אם יש משרה פנוי והוא אמר שכן.
עשינו ראיון עבודה דרך זום, מי ידע על האפליקציה המגניבה הזאת, היום רק גיליתי אותה.
והוא ממש התרשם מהקורות חיים שלי ומהכל, מה שממש שימח אותי, שיש עבודה, אני אוכל להתקדם לאט לאט.
״כן? מה קרה?״ אמרתי לו בלחץ, פחדתי שהוא יגיד לי שכבר תפוס המשרה ופחדתי.
״יש לי תיק בשבילך.״ הוא אמר לי ושמחתי, פאק יש תיק אני כל כך מאושרת.
״באמת?״ אמרתי לו וחיבקתי ונישקתי את אריאל שלא הבין למה אני מאושרת.
אריאלי יש לך אמא קצת שרוטה, אבל רק קצת חיים שלי.
״כן, התיק הוא בשביל הלקוח דניאל פרץ.״ הוא אמר לי וחשבתי דניאל פרץ, הוא נשמע לי מוכר.
״וואו אוקיי אני בהתרגשות, איך זה קרה?״ שאלתי אותו.
״היום אח שלי דיבר איתי, אל דאגה אני אשלח לך באימייל הכל, את תצטרכי ללכת ביום ראשון לכלא, כדי לדבר איתו.״ הוא אמר לי ושמחתי שכבר יש לי על מה לעבוד.