שחר.

156 8 4
                                    

Èchame la culpa- Luis Fonsi, Demi Lovato.

[סליחה אם יש שגיאות כתיב.]

-נקודת מבט: שחר-

-אחרי יום-

-השעה: 12:50-

אני נמצאת במכונית שלי, בדרך לבית הכלא.
אני ממש רוצה להכיר את דניאל ולהכיר את בת זוגתו ואת הבת שלהם.

אני ממש מאושרת שדניאל מצא את האושר שלו ושהוא מאושר.
רואים את זה על הפנים שלו, שהוא מדבר שהוא סוף סוף מקים את המשפחה שלו.

מסדרת את השיער שלי מאחורי האוזן שלי ומחייכת, אני גם ממש מאושרת שראיתי את חברים שלי ואת שון.

אני גם ממש רוצה לראות את רבקה, התגעגעתי אלייה מלא.

אני גם מתגעגעת לאבא שלי, התרגלתי אליו בתקופה שהייתי אצלו.

אני מחנה את המכונית ויוצאת מהמכונית שלי, שבידי יש את התיק שלי וביד השנייה שלי יש את הטלפון הנייד שלי.

פותחת אותו כדי לראות מה השעה ורואה במסך נעילה שלי, תמונה שלי ושל אריאל, שאני מנשקת אותו בפה.

מחייכת ורואה שדקה לאחת בצהריים.

ממהרת להיכנס ורואה את השומרים אני מחייכת אליהם והם עושים לי את הבדיקות שצריך, כדי להיכנס.

עוברת במסדרון כדי להגיע לדלת של דניאל ורואה שאין את הסוהרת הנחמדה של אתמול.

במקומה יש מישהי אחרת, מחייכת גם אלייה והיא מביטה בי באדישות ופותחת לי הדלת.

״תודה.״ אמרתי לעברה והיא הינהנה, רואה את דניאל וכנראה זאת עדן מתנשקים.

אז אני דופקת בדלת והם ישר מתנתקים ועדן מסמיקה, אני מחייכת ונכנסת.

״היי שחר.״ דניאל אמר לי וקם לחבק אותי, חיבקתי אותו חזרה וראיתי שעדן מתסכלת עליי במבט ׳תתרחקי כלבה.׳ ואני מחייכת, אם היא הייתה יודעת שבמי שאני מעוניינת באח של דניאל.

״היי, אני מניחה שאת עדן, דניאל סיפר לי עלייך!״ אמרתי לב והלכתי לחבק אותה והיא חיבקה אותי.

״שחר לוי, אני הולכת להיות המייצגת של דניאל ומזל טוב דרך אגב על ההריון!״ אמרתי לה והיא הסמיקה ודניאל חיבק אותה באגן וחייכתי.

״תודה.״ היא אמרה וחייכתי ״אני מניחה שאת ליה!״ התכופפתי לעבר הילדה הקטנה והיא הסמיקה והינהנה.

״אני שחר, אני אעשה הכל כדי להוציא אותו מפה, אני מבטיחה לך!״ אמרתי לה לליה והיא התקדמה לחבק אותי.

Be mine ?Where stories live. Discover now