8

1.2K 74 18
                                    

Mbylli laptopin dhe u ngrit qe te shkonte drejt zyres se saj dhe e gjeti duke punuar me dosjet qe ai i kishte dhene. I vinte per te qeshur kur e shihte se sa e acaruar ishte ajo, me siguri do t ia kthente borxhin.

Me celesat qe kishte ne dore i ra deres njehere fort dhe ajo u tremb dhe ngriti koken.

Massimo: u trembe vogelushe?

Liana: joo cne une kshu rri perhere.

Massimo: aa thashe se u trembe prandajj, po s trembesh aq kollaj ti jo.

Ndersa Liana thjesht rrotulloi syte.

Massimo: cfare po ben?- e pyeti thjesht per ta acaruar.

Liana ngriti kokek me shpejtesi.

Liana: nje mut qe ta hash ti.

Massimo ngriti njeren vetull.

Liana: upss me fal, dy doja te thoja por ca t bej 1 kam.

Massimo: o zot ti t ben budall.

Liana: aa dmth u bere budall tani ti?

Massimo: a do vish ikim apo ke ndermend me flejt ketu sonte?

Liana: a ti lej keto dosjet un?

Massimo: akoma.si ke mbaruar?

Liana: posi pra ketu ishin fiks 37 dosje dhe une i mbarova per 4 ore? Po po ehe.

Massimo: neser i dua te mbaruara.

Liana: seriozisht e ke?

Massimo: po.

Liana: ok pra, kam gjithr naten perpara.- mori canten dhe te gjitha dosjet ne dore, por qe Massimo ia mori nga dora.

Massimo: te pakten t mbaj un.

Liana: paske dy fije tru.

Hipen ne makine dhe Massimo po i jepte makines dhe ndezi edhe nje cigare.

Massimo: e ke bezdi cigaren?

Liana: perkundrazi, me.pelqen.

Maasimo: don ta provosh nje?

Liana: se mbaroj dot nje cigare te gjithen.

Dhe Massimo pasi i degjoi ato fjale zgjati doren dhe ia vendosi tek buzet cigaren qe po pinte vete dhe padashje preku dhe buzet e saj. Ajo e thithi dhe e leshoi tymin ne ajer, pas saj edhe Massimo.

Liana: mire qe se paskam marre 1, qenka shume e forte.

Massimo: ku ke mesuar me pi cigare ti zonjushe e vogel?

Liana: ka qene nje shoku im ne shkolle dhe ja mbaja une cigaret qe mos tia gjenin drejtori dhe mesuesit njehere ia futa edhe vete e piva.

Massimo: ve bast qe je kollitur per 1 ore rresht kur e ke thithur per here te pare.

Liana: 1 ore the? - tha ajo duke buzeqeshur- ore gjithr diten s mu largonte tymi nga fyti vetem duke u kollit ngela.

Massimo: vete e paske kerku.

Liana: posi pra- ia ktheu italisht.

Massimo: pse jo a?- i tha edhe ai.

Liana: eh harrova une je italian ti. Eh mire me ty do flas italisht me mire sepse me dhembin nofullat tu fol me theks.

Massimo: dhe prape se ke ne rregull theksin duhet te punosh me shume.

Liana: eh e di. A seriozisht e ke ti qe duhet ti punoj t gjitha ato dosjet un a? Une as nuk di tamam me keta punet e biznesit. Me the do me mesoje avash avash. He- dhe i beri syte lutes.

Massimo: jo macke jo.

Liana: po prz mos m thir mackr se ti nxjerr kthetrat.

Massimo: hajt se mbrerritem po ec, me gjithe kthetrat e tua.

Liana: me beso s do te doje te me shihje kur jam me nerva,

Massimo: as ti mua.

Liana: une po iki naten e mire. Dhe faleminderit, sinqerisht per gjithcka.

Massimo: asgje. Lianaa

Liana: he?

Massimo: ta ve

Liana: mbaje me dore se s ta le

Massimo qeshi.

Massimo: mos harro dosjet.

Liana: t vrafte zoti me buke n goje.
Ishallah o zott.

Massimo: mire mire po hajt naten.

Liana: mos e gjrtsh mengjesin.

Heroi imWhere stories live. Discover now