Pasi Massimo e kerkoi ne zyre u nis te shkonte atje, por me nje frike pasi me pare ishte me Alesian ndersa tani ishte vetem.
Pasi trokiti dhe pasi degjoi aprovimin e tij hyri brenda.
Liana: me kishit kerkuar?
Massimo: po. Eja ketu- tha dhe u shty me karrige qe ti bente pak vend asaj. - tani shiko ne kete projekt ky gabimi ketu na e ka prishur te gjithin dhe duhet ta bejme nga fillimi. Per kete pune do ta vazhdosh me Alesian pasi skicat jane pune e saj, thjesht doja t ju thoja qe te mos perdorni ngjyra te zbehta dhe te erreta. Perdorni me shume gjallerine pasi eshte koleksioni i veres.
Liana: cilat ngjyra mund te perdorim me shume?- tha ajo duke mbajtur shenim ato qe ai thoshte.
Massimo: te verdhen, jeshile e ndezur, bojeqielli, roze, keto dmth.
Liana: okej. Per punen se kur do ta fillojme te flas me zonjen?
Massimo: jo, pasi kam folur une. Neser mund te vazhdoni dhe duhet te vish nga shtepia pasi nuk do te vijme ne kompani do te punojme nga shtepia.
Liana: ne rregull. Doja t ju pyesja dicka, mundem?
Massimo: po patjeter- tha teksa u kthye nga ajo ne njeren dore ne mjeker.
Liana: doja te flisja per rrogen, pasi nuk eshte se jam fort e njohur me kete pune dhe doja te dija se kur mund ta terheq nga banka?
Massimo: duke filluar nga neser kur te duash.
Liana: okej, mund te dal?
Massimo: po.
Ajo u nis te largohej por pastaj u kthye prape prapa.
Liana: gjithashtu doja te te thoja qe tashme mund te qendrosh edhe ne shtepine ku isha une pasi jam zhvendosur, sot do marr gjerat e fundit dhe neser te jap celesat.
Massimo rrudhi vetullat.
Massimo: dhe ku po qendron?
Liana: per momentin tek nje shok...
Massimo: dil
Liana: ne rregull.
Sapo ajo doli ai i ra tavolines ne grusht dhe shtrengoi nofullat fort i acaruar.
Massimo: me nje shok, he, shok. Sigurisht sa shpejt qe me harrove.
................
Te nesermen.
Trokiti ne dere dhe priti qe dikush ta hapte dhe pas pak castesh nje nga sherbyeset e hapi.
Liana: miremengjesi, kam ardhur per zoterinjte ketu jane?
X- po zonjushe urdheroni jane ne sallon.
Liana: miremengjesi- tha sapo hyri ne sallon duke i shikuar ata.
Massimo/Alesia/Dylani- miremengjesi.
Alesia: eja ulu, vazhdojme pas pak pune kam nje lajme te rendesishem per te pritur.
Dylani: vec mos bej zhurme.
Massimo: ulu ulu, se keto kan rrjedh - iu drejtua ai asaj por qe ajo as qe e perfilli fare.
U ul afer Dylanit i cili u kthyr nga ajo dhe filloi ta pyeste me te vogel se si ishte me buzeqeshje dhe ky gjest po shikohej me vemendje nga Massimo te cilit nuk i pelqeu ajo skene.
Alesia: doli- bertiti ajo duke u ngritur dhe u hodh perpjete ku fare mire iu duken kofshet nga fustani i shkurter qe kishte veshur dhe Massimos i dergoi njehere syte dhe pastaj i largoi dhe Liana e pa.
Dylani: te placin trute sa me ke bertit ne vesh,
Massimo: se kuptoj se pse entuziazmohesh kaq shume?
Alesia: eshte filmi im i preferuar, ti pall.
Dylani: 8 me 2.
Massimo: mos ma ha shume.
Alesia: ca the ti mor - dhe i ra me jastek fytyres.
Massimo: Alesiaa- tha me nerva
Alesia: urdhero- tha me nje fytyre te pafajshme sikur te mos ishte ajo qe e goditi pak me pare.
Massimo: vazhdojme me pune se kshu si e ke nis ti neser mbarojme ne.
Alesia: sa te shkoj te nderrohem.
Massimo: sa te shkoj te marr laptopin dhe erdha - iu drejtua Lianes.
Dylani: me te vertete je me mire tani ?
Liana: po jam me mire, me kaloi e ftohura.
Dylani: se kam per ate- dhe Liana ndryshoi cehre menjehere
Liana: s ka teme tjeter
Dylani: do te doja qe te ishe kunata ime ti ne keto momente dhe te talleshim bashke keshtu cdo mengjes. Por ai s ka faj. Degjova qe nuk jetoje me tek shtepia qe ke qene. Ku jeton?
Liana: per momentin jetoj me Etanin, ne shtepine e tij.
Tha duke lene te shokuar Alesian dhe Massimon qe po zbrisnin shkallet.
Dhe ja erdhi edhe nje pjese por tjetren s jua premtoj dot se kur do ta postoj pasi jam e mbingarkuar. ❤