Liana P.O.V
Shkova si cdo dite ne pune dhe fillova te merrja porosine por sot me beri pershtypje nje burre me te zeza qe ndenji nja dy ore ne lokal dhe vetem me veshtronte mua. Te them te drejten u friksova paksa por pastaj mendova qe ndoshta ai s kishte asnje qellim kundrejt meje dhe vazhdova punen normalisht.
Ishte nje dite e lodhshme, shume e lodhshme. Po ecja rruges per ne shtepine time, me sakte dhomen time pasi kisha vetem nje dhome me qira aq me mbante xhepi por nuk ankohesha. Po ecja dhe ndjeja sikur dikush me ndiqte nga pas, kthej koken pas por askush s ishte. Shkova ne shtepi dhe u rehatova as per te ngrene s doja. Isha lodhur goxha. Mora telefonin vura kufjet dhe po drgjoja muzike. Ilaci im ishte muzika per mua. Me hiqte cdo lodhje dhe merzi.
Massimo P.O.V
Shkova ne pune si normalisht dhe te them te drejten me shume u argetova sesa u lodha. Stilimi per mua kishte qene gjithmone pasion. Se shpejti kisha per te nxjerre koleksionin e dimrit dhe duhet te punoja shume per kete. Nena ime ishte krenare per mua dhe besonte tek une, nje kompani e tere besonte tek une dhe kurre s do ti zgjenjeja ata. Sonte do te dilja ne nje nga clubet e nje shokut tim. Kishte shume femra aty por asnje nuk me hynte ne sy, s me pelqenin femrat qe me shume rrinin zhveshur sesa veshur, ato femrat e lehta qe me nje shikim arrin ti besh per vete. Femrat e verteta jane ata qe te bejne ti shkosh nga pas jo qe te te vijne nga pas.
Ate nate perfundova ne shtrat me nje vajze qe as emrin si dija, me mjaftonte puna qe beri ne mengjes kur ika i lashe para aty ne krevat dhe ika pa e kthyer koken pas. S me vriste ndergjrgjja per ate qe bera fundja ajo ate donte.
Ate dite vec punova bashke me vellain tim Dylanin ai ishte vec 19 vjec por kishte goxha talent e kisha mesuar deri kur kishte qene i vogel, mua me kishte mesuar babai ai ishte me i miri ne kete pune. Une perpiqem te jem i mire por ka pak kohe qe s po gjej frymezim, s po gjej paqe.
Liana P.O.V
Sot shkova ne pune si zakonisht por perseri e pashe ate njeriun me te zeza, ai kishte veshur nje triko te zeze, kepuce dhe pantallona te zeza, nje pallto te gjate te zeze, ne koke mbante nje kapele te zeze dhe nje puro midis buzeve te tij dhe perseri me shikonte mua. Kisha shume frike, isha e vetme por perseri s do ta tregoja friken time. Shkova dhe i mora porosine si cdo dite, nje kafe.
Ia cova kafen dhe ai me foli
X: sa e embel qenke,
Une si thashe asgje por vazhdova punen.
Ai ishte larguar dy ore para se une te mbaroja turnin tim. Po ecja rruges per ne shtepi me nje frike ne zemer, ne dore shtrengoja thiken e vogel qe e kisha marre deri ne mengjes. Degjova hapa pas, ktheva koken por s ishte askush, u ktheva qe te vazhdoja rrugen por u perplasa me nje djale qe nuk e njihja por ishte i frikshem.
U mata qe te largohesha duke u kthyer pas por ishte nje djale tjeter aty.
X: pershendetje bukuroshe- u ktheva andej nga erdhi zeri dhe pashe ate burrin me te zeza
Liana: bukuroshja e satem.
X: e paske gjuhen e gjate he se ta shkurtojme po h- dhe i beri me shenje atij djalit qe kisha nga pas dhe pastaj ndjeva nje dhimbje ne koke dhe erresiree
Hajt edhe nje pjese sonte❤