Po priste Dylanin ne shtepine e saj qe te vinte ta merrte pasi kishin per te shkuar ne feste dhe po merrej me telefonin e saj me budalliqe kur dera ra.
U ngrit, mori canten dhe telefonin hapi deren por para saj nuk ishte Dylani por Massimo.
Liana mbylli deren.
Liana: duhej ta merrja me mend qe do vije ti- tha ironikisht
Massimo: po pra se ti je e mencur kshu, kete duhej ta dije.
Liana rrotulloi syte dhe u drejtua per tek makina.
Hypen ne makine dhe Massimo vendosi doren tek kofsha e saj sic bente gjithmone.
Liana: hiqe.
Massimo: jo.
Liana: Massimo- tha eger.
Massimo: urdhero ?
Liana: hiqe
Massimo: me pelqen keshtu, por fustani jot jo.
Liana: pse?
Massimo: shume i shkurter.
Liana: dhe c te hyn ne xhep ty?
Massimo: a t zen ty ne xhepin tim eshte puna?
Liana: uff, behu serioz pak.
Massimo: po pertoj prz
Liana: bohh,
Massimo: eja mberritem- tha duke hapur deren dhe duke zbritur.
Zbriten te dy dhe Massimo po shikonte kembet e Lianes qe kishin dale nga fustani i shkurter.
Liana: i kam sytr lart- tha pasi kuptoi shikimin e tij.
Massimo: a kthehemi mbrapsht? Nderrova mendje.
Liana: sa keq qe une jo. Eja hyme brenda.
Massimo i zgjati doren qe ajo e injoroi dhe filloi te ecte para tij dhe ai nga pas shikonte te pasmet e saj.
.....
Festa po shkonte per bukuri pervec se disa djemve qe po shikonin Lianen dhe Massimos po i mxehej gjaku nga veshtrimi i tyre.
I dha me fund gotes qe kishte ne duar dhe Liana e pa e shqetesuar.
Liana: cfare ndodhi? Je mire?
Massimo: ti je vec e imja kuptove? Vec e imja. - tha dhe e kapi per nofulle dhe e puthi mes te gjitheve
Liana: cfare ben? Pse me puth mua kur shume mire mund te puthesh gruan tende- i tha dhe dukej qarte xhelozia ne zerin e saj
Massimo: nuk kam- tha duke qeshur
Liana: si nuk ke?
Massimo: jam divorcuar.
Liana: nejse, mua s me intereson- tha por ne fakt u gezuar shume per kete fakt.
Massimo: eja ikim- tha dhe i zzgjati doren.
Liana: pse?
Massimo: eja ti
Liana u nis per te ikur por pa kapur doren e tij dhe ai ia vuri doren ne bel teksa largoheshin.
Massimo: shhh- tha pasi ajo po perpiqej ta hiqte doren- vete s deshe me e kap doren tani rri.
Liana: ca me kap?- tha provokueshem
Massimo qeshi: doren
Liana: aha
Massimo: ehe. Hip ne makine hip.