Po e puthte fort dhe njekohesisht doren e levizte ne bel te saj. Ndersa ajo njeren dore e kishte ne qafen e tij ndersa tjetren ne floket e tij.
U shkeput nga buzet e saj dhe filloi ta puthte ne qafe, puthte dhe kafshonte qafen e saj sikur te ishte ushqimi i tij i preferuar.
Ndersa ajo leshonte pasthirrma te lehta nga kenaqesia qe ai i jepte ne qafe.
Massimo: je e sigurt qe deshiron te vazhdosh?
Liana: po, me ty, pergjithmone e jotja. - dhe e puthi ne buze nderkohe qe Massimo po i hiqte bluzen asaj, dhe pastaj hoqi edhe te veten por ndaloi
Massimo: shiko, nese s deshiron...
Liana: s te dija kaq te bute Massimo- tha ajo duke e provokuar, Massimo qeshi djallezisht dhe u perkul ti hiqte pantallonat.....
..........
Ishte zgjuar dhe po shikonte ate teksa flinte ne krahet e tij. Nje mrekulli e tere qendronte ne krahet e tij dhe ishte e gjitha e tija.
Tashme e tija ne cdo kuptim. Ishte i gezuar qe ai ishte i vetmi mashkull qe e kishte prekur por edhe po te mos ishte gjithsesi ishte i lumtur sepse do te ishte i fundit.
E puthi lehte mbi koke dhe i perkedheli floket butesisht teksa e shikonte me gjithe dashurine e mundshme femren e vetme qe dashuronte.
Ngadale ajo hapi syte.
Liana: Massimo?
Massimo: urdhero?
Liana: te dua shume.
Massimo: edhe une vogelushe- tha teksa i dha nje puthje te embel ne buze.
Liana: po shkoj te bej nje dush.
Massimo: te vij dhe une?
Liana: ti me pergatit dicka per te ngrene.
Massimo: deshire tjeter zonjushe?
Liana: hmm, per momentin jo.
Massimo: okej shefe
Liana: hajde ik tani, dua krepa me nutella i ben dot?
Massimo: si urdheron shefe- u perkul dhe i dha nje puthje ne buze dhe iku, ndersa Liana u fut dhe beri nje dush.
Doli nga dushi dhe kishte veshur vetem nje kemishe te tijen te bardhe e cila i binte pak siper gjurit.
Zbriti shkallet dhe ndaloi tek dera e kuzhines dhe po shikonte Massimon i cili po gatuante.
Valle kjo ishte dashuria? Ta shihje pa bluze, gjysme i veshur teksa i pergatiste ushqimin dhe per te te ishte pamja me e bukur ne bote? Me kete cast, me kete pamje s do te nderronte asgje ne bote.
Iu afrua ngadale dhe e perqafoi nga pas dhe i la nje puthje ne shpatull.
Liana: i bere?
Massimo: po zonjushe, eja tani dhe ha.
Liana: po per vete pse s bere?- tha teksa filloi te hante.
Massimo: do ha me vone une- tha dhe i shkeli syrin ndersa ajo u kollit
Liana: s ka,
Massimo: ehe,
Liana: seriozisht Massimo!
Massimo: bej shaka vogelushe. - tha teksa i kapi faqet dhe ia shtrydhi fort.
Liana: auu, budall
Massimo: kur ishim lart s po thoje keshtu- tha me shikim provokues
Liana: bohh, a do me lesh te ha rehat?
Massimo: okej, vazhdo ha ti se mua me duhet te bej disa telefonata. Ok?
Liana: mire vazhdo.
Mezi e kam bo ket pjesen, pertoj fort bohh