38

1.1K 67 27
                                    

Po kalonte neper koridor teksa e kishte mendjen ne telefon duke folur me xhaxhain e saj dhe po i tregonte qe gjithcka ne lidhje me Massimon ishte ne rregull kur papritur u perplas me dike.

Alesia: a s shikon nga syte a? Njeri i paeduka...- nisi te thoshte por ngeli teksa pa qe personi perballe saj ishte Etani.

Etani: me falni zonjushe, faji im.

Alesia: Etan!

Etani: Etan, dhe mirupafshim - tha dhe iku duke lene Alesian te habitur dhe me syte qe po i mbusheshin me lot

Doli me te shpejte nga kompania dhe u fut ne makinen e saj me xhama te zinj dhe la lotet ti binin mbi fytyre.

Hapi telefonin dhe e coi tek galeria dhe pa nje foto te tyre ku kishin dale duke u perqafuar duke qeshur dhe ishin shume te lumtur.

Kishte degjuar qe ai punonte ne nje kompani si model por se priste te ishte ketu. As se kuptonte se pse ai duhet te punonte njehere kur vete ishte pronar i nje kompanie me tr madhe.

Alesia: Etani im- tha teksa preku ekranin e telefonit ku ndodhej fotoja e tij.

........

Kishte disa minuta qe po behej gati te hynte tek zyra e tij por s po mundej pasi e dinte qe ishte vetem pasi e shikonte qarte Dylanin qe po flirtonte me disa nga punonjeset dhe e pa ate zonnushen qe kishte qene me pare aty qe kishte dale.

Mori guximin dhe hyri brenda. Sikur asgje s kishte ndodhur.

Trokiti ne dere dhe i vendosi vetes masken e seriozes.

Massimo: hyr- u degjua zeri i tij

Liana hyri brenda dhe ai ngriti koken.

Liana: duhet te firmosni kero dokumente- tha teksa i zgjati disa shkresa.

Massimo: cfare jan?- tha teksa ngrysi vetullat dhe i mori ne dore.

Liana: jane marreveshja qe firmosem heren e kaluar.

Massimo: bukur.

Liana: gjithashtu Z.Ivan ka lajmeruar per nje mbledhje tjeter ku mund te flasim per detajet.

Massimo: ne rregull lere kur te kemi kohe. Per neser me anulo gjithcka, s do te jem ne pune.

Liana: ne rregull.

Massimo: nese deshiron edhe ti mund te mos vish neser, s ke pune.

Liana: ok - mori dokumentat qe i dha ai pasi i firmosi dhe doli jashte.

Massimo: ah moj Liana ah. Me fal. - tha pasi ajo doli.

Heroi imWhere stories live. Discover now