4

1.3K 73 10
                                    

Liana: po patjeter qe po

Massimo: po sikur te ti siguroj une keto

Liana: dhe c fiton ti? Pritt jo ate qe mendoj unr apo jo?

Massimo: ca mendove ti?

Liana: une s behem kurva jote

Massimo: une se thashe kete

Liana: per cfare e kishe fjalen pra?

Massimo: degjo tani, jam stilist dhe me duhen sa me shume modele tani per momentin sepse me duhet te prezantoj koleksionin, nga trupi dukesh qe ia vlen, dhe une mund te te siguroj shtepi dhe pune meqe me ngele ketu.

Liana: prit ti vure re trupin tim?

Massimo: nga gjithe kjo qe thashe kete vure re?

Liana: po

Massimo: si thua?

Liana: se di a  mund te te besoj.

Massimo: s ke rruge tjeter

Liana: ufff, je i martuar?

Massimo: jo.

Liana: mire, te pakten s kam per tu marre me nje grua teper xheloze.

Massimo: pranove?

Liana: degjon nga veshet ti? Mire pra te thashe.

Massimo: e kam fajin une qe dua te te ndihmoj ty- tha me ze te ulet por vesheve te saj si shpetonte gje

Liana: the gje?

Massimo: jo

Liana: thashe se the prandaj.

Pas pak minutash arriten ne shtepi.

Liana: prit, kjo eshte shtepia jote?

Massimo : teknikisht i bie te jete e jotja tani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Massimo : teknikisht i bie te jete e jotja tani.

Liana: whattt

Massimo: yess

Liana: ti s do rrish me mua ketu apo jo?

Massimo: patjeter qe jo, kam shtepine tjeter, kete e perdor ndonjehere rralle.

Hyne brenda ne shtepi dhe u ulen ne sallon.

Liana: qenke maniak pas te zezes ti.

Massimo: pak a shume.

Liana uli koken, mbeshteti berrylat ne gjunjet e saj dhe i vuri duart ne koke duke qendruar e heshtur.

Pastaj e ngriti koken perseri.

Liana: shiko, une se di se pse po e ben kete, as qe e di kush je. Por po te besoj ty, sapo te mbledh pak para so te zhdukem nga syte e tu, kete ta premtoj. Une s behem barra e askujt.

Massimo: Shiko tani, thjesht fati na bashkoi dhe une thjesht po te ndihmoj s po te bej asgje, dhe s ka nevoje qe te zhdukesh nga syte e mi nese punon mjaftueshem dhe je e mire ne sfilata mund ta vazhdosh punen.

Liana: ate nuk e di, une se di c eshte modelingu njehere.

Massimo qeshi.

Massimo: mesohesh,- u ngrit ne kembe- tani dhoma e gjumit eshte lart, ne dollap ke disa rroba te miat vishi sonte per te fjetur neser do te te sjell une te tjera.

Liana: ti po iken?

Massimo: po, kam nje mama dhe nje vella qe me pret ne shtepi. Nejse do te vendos nje njeri qe te rri jashte shtepise nese ke frike vetem...

Liana: une s kam frike.

Massimo: ok atehere per gjerat qe te nevojiten. U kuptuam?

Liana: mesa duket.

Massimo u nis te largohej.

Liana: hej prit.

Massimo: po?

Liana: po per te ngrene une?

Massimo: uh me fal, harrova. Po e bej une nje porosi dhe ta sjell ketu, ti thjesht hap deren dhe merr ushqimin kujdesem une.

Liana: ok naten e mire, dhe...- u mundua pak qe ti thoshte faleminderit- ia kalofsh mire dhe faleminderit.

Massimo: asgje

.
.
.
.
.
Dedicatet to jonadaaldedja 😍
S kisha ndermend me postu sot por hajt e posrova edhe 1

Heroi imWhere stories live. Discover now