Pasi mbremja mbaroi, me te vertete ishte lodhur shume dhe tani Massimo po e shoqeronte ne shtepi.
Ajo kishte mbeshtetur koken ne dritare dhe s po fliste, jashte po bintr pak shi dhe piklat e shiut qe perplaseshin ne xhamat e dritareve sikur i preknin shpirtin.
Liana: Massimo...
Massimo: po?
Liana: cfare do besh tani?
Massimo: hic, do te coj ty ne shtepi dhe do rri pastaj ne shtepi vete.
Liana: domethene s ke pune?
Massimo: jo, por ku do te dalesh ti me kete pyetje?
Liana: thashe nese kishe kohe, se s me shkohet fare ne shtepi thjesht te benim nje xhiro ne qytet, por vetem nese ti don...
Massimo: patjeter, nje ide e mire kjo, edhe une kot do rrija dhe do merzitesha. - buzeqeshi dhe ktheu makinen ne rruge tjeter.
Liana: a e di gjithmone kam dashur ta bej kete?
Massimo: kete cfare?
Liana: hic, thjesht nje xhiro me makine ne kohe me shi.
Massimo: te pelqenka shume shiu me sa shikoj.
Liana: po, me jep nje fare qetesie te shumte.
Massimo: Me Rianen dhe Etanin shkon mire me sa kam pare apo jo?
Liana: po, jane shume te mire te dy.
Massimo: po te tjeret?
Liana: s ma varin. - tha duke u mbeshtetur ne sedilje rendshem
Massimo: se mos ti ia var- tha me buzen ne gaz
Liana: ehh ke pak te drejte ketu, po varja.
Massimo: Cfare do te zgjidhje midis dickaje qe e don ta besh por nuk duhet dhe midis dickaje qe duhet por s don ta besh?
Liana: hmm, cik e veshtire por une gjithmone kam bere ate qe duhet jo ate qe dua. Por pse ma bere kete pyetje?
Massimo: jam ne mes te nje dileme te tille.
Liana: aha, nese eshte dicka serioze mendoj se duhet te besh ate qe duhet, nese jo bej ate qe don por mos mendo vec per vete, mendimi im ky.
Massimo: per fat te keq eshte serioze nga te dyja anet.
Liana: ka te beje me punen?
Massimo: nese zgjedh ate qe duhet puna vazhdon akoma me mire por humb dike, nese zgjedh ate qe dua e fitoj dike por puna s do te jete ne nivelin e duhur.
Liana: personat e dashur qe i ke pasur gjithmone prane eshte e veshtire ti humbesh.
Massimo: se kam akoma, por kam frike ta humb.
Liana: perderisa se ke s duhet te kesh frike ta humbesh pasi s eshte e jotja.
Massimo: ne fakt mendoj se asgje s na perket neve, edhe frymen qe e marrim e nxjerrim prape.
Liana: ketu me pelqeve.
Liana: mua po me hahet, a ndalojme ne nje vend?
Massimo: ja dhe pak dhe ndalojme, di une nje lokal ketu.
Liana: ok.
Pas pak minutash ndaluan ne nje lokal shume te bukur.
Massimo zbriti i pari dhe i hapi deren e makines asaj, dhe asaj ky gjest i pelqeu shume por edhe e habiti.
Liana: wow, gjithe ky shef me hap deren mua, jam e surprizuar.
Massimo: po ja tani, ketu ka shume njerez te famshem dhe xhentile dhe pse te mos behem edhe une pak, dhe keto vajzat qe jane ketu i hedhin syte nga une dhe i bej pershtypje- tha duke qeshur
Liana: budall- tha duke qeshur dhe i ra ne shpatull
Massimo: uhh, shume me vrave.
Liana: psikopat.
Massimo: eja ulemi
U ulen dhe priten kamarieren te vinte,.
Kamarierja: mirembrema Z.Massimo, mirembrema zonjushe cfare deshironi?
Massimo: une dua peshk dhe supe, sallate jeshile dhe vere te kuqe.
Liana: une dua makarona me salce djegese, sallate kapricozo, lazanja, tiramisu dhe vere te kuqe.
Pasi kamarierja u largua Massimo iu drejtua Lianes.
Massimo: paguaj une ë, gjithr ato gjera une do i paguaj ë?
Liana: edhe pastaj, une prandaj e bera ke leke sa te duash ti i dashur
Massimos i ra telefoni por ai as qe e mori mundimin te pergjigjej.
Liana: s do ta hapesh?
Massimo: pertoj me fol eshte nje shoku im qe po filloi s mbaron me. Ose prit me lindi nje ide, sikur ta hapesh ti?
Liana thjesht buzeqeshi dhe mori telefonin ne dore.
Liana: alo?
X: alo Mass?
Liana: me falni?
X: a eshte numri i Massimos ky re vella?
Liana: me falni shume por kujt po i thone vella juve, une jam zonjushe po me ofendoni ju lutem shume, do t ju padis ne polici.
X: jo une s doja te thoja ate...
Liana: po po keshtu thoni te gjithe ju por doni me u tall une do t ju padis ne polici ta dini per ngacmim nepermjet telefonit, mjaft ju durova juve une deri tani vetem duke folur nuk pushuat njehere, ja po me dhemb koka
X: po une s fola fare moj, vec ti po flet.
Liana: a e di cke, ik naten se ky Massimo u shkri ketu tu qesh dhe une me zor po e mbaj te qeshuren.
X: thuaji Massimos ma ka borxh nje kafe.
Liana: dy po h,
Ajo mbylli telefonin ndersa Massimo po qeshte pa ndalur.
Massimo: e mbyte te shkretin moj ca ben?
Liana: vete me the.
Massimo: e sheh ti tani u kujtova une, ti s ke telefon apo jo?
Liana: jo.
Massimo: hmm, ok.
Dhe ne mendje po kurdiste dicka per diten e neserme, nje dite mjaft e rendesishme.
Hi pipellsa si ju kam😍?
Pjesa shkon per InaQershori qe ma kerkoi dhe per sgjini114 qe ma kerkoi mbreme po me kishte zene gjumi 😂
Btw love you all qe e lexoni historine❤❤