Sot ishte dita kur ai do te vinte ne Rusi dhe ajo po e priste me padurim edhe pse nuk e pranonte e kishte marre malli jashtezakonisht shume per te.
Ishte ne pune si zakonisht dhe s po i shtyhej dita jo kur e dinte qe ne mbremje do te vinte Massimo.
E gjithe dita i kaloi me emocione dhe mezi priste te shkonte ne shtepi.
Tashme ndodhej ne shtepine e saj, e ulur ne kolltuk dhe shikonte oren here pas here dhe rrinte me syte nga dera.
...................
Tashme ndodhej ne pune ne mengjes kur naten s kishte fjetur fare pasi kishte qene duke pritur Massimon por qe ai nuk erdhi.
Ishte ne zyren e saj kur permes xhamit transparent qe ishte ne siperfaqen e njerit prej mureve te zyres se saj e pa Massimon teksa hynte ne zyre.
U nis te shkonte atje, u uli krenarine si rralle here.
Sapo hapi deren pa ate qe ishte ulur ne karrigen e tij dhe ishte zhytur ne pune, pra s kishte pasur ndermend te shkonte tek ajo.
Liana: miremengjes- i tha me nje buzeqeshje
Massimo: miremengjesi- i tha dhe ai gjithashtu me nje buzeqeshje.
Liana u afrua dhe e perqafoi edhe ai gjithashtu por ajo s ndjeu me ate ngrohtesine kur e perqafonte me pare, sikur dicka tek ai kishte ndryshuar.
Liana: si je?
Massimo: une mire jam, ti si je.
Liana: si ia kalove ne Hollande?
Massimo: shume mire.
Pergjigjet e tij ishin te shkurtra dhe paksa te ftohta edhe pse ai ishte me buzeqeshje ne fytyre.
Liana: me pate thene mbreme qe do vije tek une. S erdhe. Pse?
Massimo: ika ne shtepine time thashe jam me rehat dhe erdha ne mesnate ti atehere s ke qene zgjuar.
Liana: po.
Massimo: pse me ke pritur?
Liana: jo sigurisht, dmth kur me the orarin kur do vije as se mendova te te prisja.
Massimo: po pra, pastaj shkova tek familja ime njehere s mund te vija tek ti direkt.
Liana: po patjeter. Une po i rikthehem punes atehere shef.
Dhe iku duke perplasur deren.
Biseda qe kishte bere me te kishte qene sikur se kishte njohur me pare. Sikur te mos ishte i dashuri i saj. Kishte nje jave pa e takuar dhe asnje puthje, asnje ledhatim.
Fjalet e tij e vrane me shume sesa ftohtesia e tij.
Ku ta dinte ai se ajo s kishte vene gjume ne sy gjithe naten duke e pritur ate qe nuk erdhi...
Por ajo s do te dorezohej....
Hi milet, tani pjeset vijne dhe behen pak me te trishueshme.
Ju uroj te gjitheve gezuar Fiter Bajramin, zoti na e paste pranuar agjerimin dhe veprat e mira ❤