39

1.1K 73 11
                                    

Ishte ne shtepine e saj, s kishte pike fuqie te ngrihej mesa duket gripi kishte bere punen e tij.

S kishte faj pasi mbreme kishte ndenjur ne ballkon duke pare yjet dhe duke qare medoemos se do ftohej.

Fale zotit qe sot s do te shkonte ne pune.

Pa oren ne telefon qe ishte 09:00 dhe mendoi te flinte perseri dhe ate beri.

Amarildo pasi u shqetesua qe ajo s po vinte poshte qe te ikte ne pune vendosi qe te shkonte vete lart.

Amarildo: zonjushe?

Liana: jam ketu Amarildo por mesa duket me ka zene gripi dhe s do shkoj sot ne pune.

Amarildo: ta lajmeroj zoterine?

Liana: jo, me ka dhene vete leje per sot qe te rri pushim pasi as ai s do te vije.

Amarildo: deshironi te shkoni tek ndonje doktor, ose t ju sjell ndonje ilac?

Liana: jo faleminderit asgje. Dhe ti mund te shkosh sot, madje do te flas me z. Massimo qe tashme mos te punosh ketu.

Amarildo: pse zonjushe keni ndonje ankese kundrejt meje?

Liana: aspak Amarildo por thjesht per nje punonjesen e tij eshte dicka e tepert kjo, madje sapo te mbledh disa para do te kaloj ne shtepi tjeter.

Amarildo: ne rregull ju e dini zonjushe. Atehere une po dal zonjushe. Shpresoj te sheroheni sa me shpejt.

Liana nuk foli sepse s kishte fuqi te fliste me.

U shtri perseri ne krevat dhe futi doren nen jastek per ta perqafuar jastekun por nje  dicka e vrau aty dhe hapi syte dhe pa nje byzylyk te tijin qe mesaduket duhet ti kishte rene me pare.

E mori ne dore dhe pa qe ishte byzylyku qe ai se hiqte nga dora por qe dje e kishte pasur ne dore. Ose kishte pasur nje te ngjashem ose ajo se kishte pare me kujdes sepse shpjegim tjeter s kishte.

Koka po i plaste dhe hundet i kishte te bllokuara. S kishte fuqi as te ngrihej te merrte nje hap per koken.

Pa oren ne telefon dhe ishte 13:00. S mundte dot me te duronte pa nje qetesues ose serum dhe u pendua pse i kishte thene Amarildos te ikte, por qe perseri se merrte dot ne telefon sepse ai duhet te ishte tek familja e tij qe nje here ne jave i shihte.

Riana me Etanin ishin ne pune dhe s vinin dot keshtuqe s kishte zgjidhje tjeter pervecse te telefononte ate, pasi e ndjente temperaturen e larte qe po i ngrihej edhe me shume.

E coi telefonin tek emri i tij dhe i ra, zilet shkonin por si duket se kishte mendjen ta hapte dhe e mbylli e pashprese. Pasi nsjenji per pak caste dhe mori pak fuqi telefonoi Dylanin numrin e te cilit e kishte regjistruar rastesisht por qe kishte bere mire pasi ai e hapi qe ne zilen e dyte.

Dylani: alo

Liana: alo, Dylan jam une Liana

Dylani: po e di, e kam numrin, por cfare ke te vjen zeri shume i dobet.

Liana: a mund te vish pak tek shtepia ime te lutem? Jam shume keq.

Dylani: per 20 minuta me ke aty.

Liana: faleminderit.

Dylani: tani po nisem, ti cfare ke?

Liana: .....

Dylani: aloo, Liana? Dreq. - shau pasi kuptoi qe asaj mesa duket i kishte rene te fiket ose s kishte me fuqi te fliste. U nis me shpejtesi drejt shtepise se saj pa i thene gje askujt. As me Massimon nuk foli pasi e dinte qe ai do te vinte me te dhe pastaj gjithcka shkaterrohej.

Hi njerez te mire, si fillim dua t ju falenderoj te gjitheve per
1.06 k vote te them te drejten nuk e prisja kaq shume dhe jam shume e lumtur. ❤❤

Dua qe t ju lajmeroj qe updatet tani gjate javes do te jene pak me te rralla sepse si fund tremujori tani jemi pak me te ngarkuar me projekte dhe provime dhe shpresoj qe te me kuptoni.

Love you all ❤

Heroi imWhere stories live. Discover now