49

1.3K 68 52
                                    

Kishin arritur ne shtepine ku Liana kishte ndenjur me pare dhe u futen brenda.

U ulen me divan dhe po rrinin.

Liana: te degjoj.

Massimo: uhh bre, pertoj me fol.

Liana: je i vetmi qe perton me fol Massimo.

Massimo: ehh mire pra, kemi shume per te folur. Nga t ia nis?

Liana: nga fillimi.

Massimo: ok, degjo tani: Do te te them dicka por mos u shqeteso, pasi per ty nuk ka asnje problem tashme dhe gjithcka e kam rregulluar.
Te kujtohet historia qe te kam pas treguar me babain tim, ai personi qe ai kishte probleme ne fund vdiq, e vrane te tjere. Ata vrane dhe babain tim. Ata jane maffia. Keshtuqe doja s doja jam pjese e maffias, bashke me Dylanin. Nuk merrem me droge, trafikim femrash si shume te tjere por vec trafikim armesh por rralle merrem me kete. Vrasjet i kemi te pakta dhe vete asnjehere nuk kam vrare, duart nuk i kam te lyera me gjak. Nejse, personi qe kishte armiqesi me babain tim, shkaktari i gjithckaje kishte edhe nje vella, Hernandez. Ai eshte babai i Alesias. Me te e vazhdonim akoma armiqesine dhe ata e dinin qe pika ime e dobet ishe ti, pasi kishin marre vesh per lidhjen tone. Me dylanin nuk me kercenonin dot pasi edhe ai eshte pjese e maffias, mamin jo se jo dhe ishe ti. Sigurisht qe nuk do te lejoja qe ty te te ndodhte dicka, pasi je shume e shtrenjte per mua. Kushti qe ty te te linin te qete ishte qe donin pasurine time, fuqine time ne maffia. Qe te ishin me te sigurte ne kete pjese kerkuan martesen time me Alesian. Me Alesian nuk kemi pasur nje martese te vertete, as nuk kemi fjetur ne nje krevat pasi ajo donte Etanin. Madje ka qene e martuar me te dhe ka qene shtatzane por e ka humbur femijen diten qe Etani beri aksident dhe humbi dhe motren e tij.
U largova per ne Itali per te zgjidhur te gjitha keto. Herndanez vdiq, nuk e vrava une e vrane te tjere qe i kishte tradhtuar, dhe me pak ndihmen time. Alesia ka marre ne dorezim pasurine e te atit dhe pastaj beme divorcin bashke dhe une u ktheva ketu.
Arsyeja qe s te kam trguar nuk eshte sepse s te besoja, une ty te besoj me shume se vetes time, me shume se kujtdo. Gjithcka e bera vec per sigurine tende, nese ty te ndodh dicka une vdes, je njeriu me i shtrenjte ne jete. Te dua shume Liana.

Liana: edhe une ty te dua shume- tha teksa e perqafoi fort dhe pastaj e puthi ne buze fort dhe u ul ne preher te tij duke i futur duart ne floket e tij qe i kishte lene me te gjata.

Heroi imWhere stories live. Discover now