5

1.3K 80 6
                                    

Massimo p.O.V

Gjeja e pare qe me erdhi ne mendje sapo u zgjova ne mengjes ishte ajo. Liana! S kisha pare ndonjehere femer te tille, isha mesuar me ato femrat qe te bijne vete nga pas por kjo dukej qe ata si vinin as tek thoi i gishtit te vogel.

Mora disa ushqime dhe shkova atje tek shtepia ime e qetesise, ashtu e quaja ajo shtepi gjithmone me kishte dhene nje qetesi te madhe shpirterore por tani ishte dikush tjeter ne te.

Hyra brenda ne shtepi dhe u drejtova per tek kuzhina dhe lshe ushqimet per mengjes aty. Berq gati mengjesin sepse as vete s kisha ngrene dhe po prisja per ate vogelushen qe te vinte, nuk zgjati shume dhe degjova hapa qe zbrisnin nga shkallet dhe u drejtuan nga kuzhina ku isha une. Erdhi mori nje gote uje dhe u ul ne tryeze duke e pire. Si beri pershtypje fare qe une isha aty.

Massimo: mgjesi.

Liana: mgjesi

Massimo: ben mire te hash sepse duhet te dalim. Besoj fjete mire?

Liana: po naten po, tani ne mengjes ma prishe rehatine.

Massimo: nga e kuptove qe erdha une?

Liana: zhurma e makines mor vlla, s te njoha nga aroma e parfumit jo pa merak, s jam romantike. Lere qe e dija kur degjova zhurme pjatash ne kuzhine qe ose do te ishe ti ose do te ishte ai hasoni qe m ke lene ke dera atje.

Massimo: kush hason ri?

Liana: eshte nga emri Hasan por une i them Hason dhe kshu i  them cdo lloj njeriu.

Massimo: po une hyj ketu?

Liana:  me sa duket jo.

Massimo: pse?

Liana: une thashe qe i them cdo lloj njeriu dhe ti perderisa pyete do te thote qe s je shume i sihurt nese je njeri apo jo, keshtuqe - dhe ngriti krahet- e kupton vete apo jo.

Massimo: ok dorezohem, mjaft eja sepse duhet te ikim.

Liana: dhe ca do vesh une sipas teje, s vij une vec me ket bluzen tende, se perzotin ka gjithe ato cuna rruges dhe si dihet s dua te hyj ne sherr mire.

Massimo: shih tek dollapi duhet te kem ndonje kostum sportiv te zi, qe e kam.pas para shumekohesh dhe ty duhet te te beje fiks sepse mua s me ben me.

Liana: ok me prit.

Une u ula ne kolltuk dhe po prisja per informacionet qe kerkova mbi Lianen. Dhe ajo zbriti.

Liana: mund te ikim tani. Por ku do te shkojme?

Massimo: si fillim do te shkojme te te marr disa rroba sepse ne kete orar akoma s eshte hapur kompania dhe atje ke rroba nga me te ndryshmet. Gjithashtu do te te tregoj paksa punen qe te dish se si te sillesh aty dhe te jesh sa me profesioniste.

Liana: ok.

U nisen me makine dhe arriten ne nje super kompani te madhe.

Liana: wait wait wait.... e kam habim une apo ti je pronari i kompanise * Passionis*

Ndersa Massimo thjesht tundi koken ne shenje pohimi.

Liana: what the fuck. E kam.pasuur enderr te bleja nje fustan nga ketu njehere.

Massimo: dhe nga ketu do krijosh garderoben tende per momentin.

Liana: eja hyme brenda.

Hyne brenda dhe Massimo i zgjodhi shume rroba te bukura dhe me shume nga ato qe kiahte stiluar vete sepse e dinte se si ishin jo sepse rrobat e dizenjatoreve  te tij isjin te keqij pasi ato ishin ne emer te tij por i pelqente kur mendonte se ai ato rroba i kishte dizenjuar posacerisht per femra te tilla si ajo.

E shetiti paksa ne te gjithe kompanine dhe ne fund e coi tek zyra e tij.

Massimo: kjo ketu eshte zyra ime, zyra jote do te jete ajo perballe meje...

Liana: do te kem zyre?

Massimo: po..

Liana: por ti me the do jesh modele?

Massimo: s po me len ta shpjegoj. Sot do te te bej nje prove se si ecen ne modeling dhe nese ecen mire do te jesh modelja kryesore dhe gjithashtu edhe asistentja ime personale, por nuk do te kesh shume pune dhe une do te merrem vete me ty qe te te ndihmoj. Kuptove?

Liana: po. Vec nje pyetje kam. A ta bej?

Massimo: fol.

Liana: a qesh ndonjehere ti? Vec serioz je?

Massimo: kur jam me mamin, vellain dhe me shoke te ngushte. Kur une qesh me dike qesh sepse e ndjej nga shpirti s qesh kot, ose ngerdheshem, dmth buzeqeshje djallezore por kur une qesh normalisht dije se e kam ne zemer ate person.

Liana: ahaa kuptoj shef- dhe beri shenjen si ushtar.

Massimo: hajt tn shko vish ate kostumin atje - dhe i beri me shenje nga nje kostum aty prane- sepse eshte me profesional  dhe eja ketu ne zyre pas pak do te vijne edhe te tjeret dhe kemi goxha pune.

Liana: kuptova shef- dhe beri te njejten veprim si me pare.

Massimo: e ke te ndaluar ta besh ate veprim dhe te me thuash shef, mjafton Zoti Massimo.

Heroi imWhere stories live. Discover now