epilog.

1.6K 64 104
                                    

Leonardo: mami a ma jep pak telefonin tend?

Liana: pse s ke vete a?

Leonardo: ma ka marre babi.

Liana: pse?

Ema: sepse e kapi duke bere seks ne shtepi nderkohe qe duhej te ishte ne pune.

Mariel: ah me te vertete a?  I madh je vella.

Leonardo: pse ma ke pa a?

Mariel: larg qofte, s jam gej.

Massimo: jo po ndoshta je - tha teksa iu afrua atyre dhe shkoi puthi Lianen ne koke dhe perqafoi Emen.

Mariel: jo mor bab, ta kam tregu qe s jam.

Massimo: po ju s keni  dale ne nanen e babn tuaj a?- iu drejtua Aleksit dhe Aronit, djemve te Dylanit dhe Rianes.

Aleksi: vallahi xhaxh keta te mijte kan perfundu me naj hotel rrezik qe akoma s kan ardh

Massimo: po shkonit edhe ju, dhoma hoteli ka sa te duash 

Aroni: po ca duam mor xhaxh, vec me kurva me u marr a?

Massimo: per ty dyshoj une mor djale mos je gej?

Aroni: vallahi xhaxh jo, po thjesht s shkoj me kurva si puna e ketyre te tjereve. S me pelqen, asnje lloj ndjesie. A je i zoti te merresh vec me femren tende?

Massimo: bravo xhaxh, kshu po, ti ke dale me i mire nder ta. Keta qypat e mi kot jane. Ku eshte ai tjetri?

Ariel: ktu mor bab jam, a t mori malli a?

Liana: ti pse i ke denu keta ti? He Massimo?

Massimo: je shume e bukur kur je me nerva vogelushe- tha dhe iu afrua ta puthte por qe Liana iu largua

Liana: degjo ketu zoteri, mos me merr me te mira mua, Leo eshte 20 vjec mor si e denon ti ate?

Massimo: vallahi, s kam faj une.

Liana: mire, per nje jave behu gati te flesh ne divan,

Massimo: do ia shtoj denimin atij qe i tregoi- iu drejtua djemve.

Aleksi: o xhaxh po deshet me ia nis naj femije tjeter shkoni ne dhome.

Ema: uu, larg qofte, me mjaftoni ju.  5 vellezer prz ma nxite jeten.

Massimo: pse s je e lumtur qe je e vetmja princeshe e Alvarezeve?

Ema: edhe si madje, keshtu qe ju qypa- iu drejrua vellezerve te saj- beni gati milionat muajin tjeter se ju mbush motra 16 vjec.

Leonardo: na e honksh per miliona, une s kam per vete. Na i ka mor baba.

Ema: he se jua jep prape po h.

Dylani: mirembrema njerez- tha teksa afrohej drejt tyre me Rianen dore per dore.

Riana: mirembrema.

Massimo: shume heret erdhe vella.

Dylani: po mor vella duhet te te merrja leje njehere.

Aleksi: o mam sa e madhe eshte perqindja pee nje mini perbindesh ne barkun tend?

Riana: 0 Aleks.

Aleks: phh sa keq.

Dylani: pse do vella ti bir?

Aleks: joo, po dua nje moter ti ulim hunden kesaj ketu- tha duke i kapur faqen Emes.

Dylani: ate e ka xhaxhi princesh.

Ema: mwah xhaxh- tha duke i dhene nje puthje ne ajer.

Riana: ma korruptoi burrin.

Liana: ky burri jot per ty le koken ti thua.

Dylani: shi sa mire e di kunata.

Mariel: na e keni treguar te gjitheve m.

Ariel: o bab, kur do na i japesh telefonat, per nje gabim te Leos na denove te gjitheve.

Aron: dhe te gjithe merrni mesim nga ai veprim.- tha serioz.

Dylani: oj gru e sigurt qe kur e bere Aronin s ke shku me naj krevat tjeter, se me qene i imi ky s ka shanse, bahh sa serioz.

Riana: qepe Dylan.

Massimo: ejani merrni. Keni dhe celesat e makinave dhe portofolat.

Liana: edhe ato ia pate marre? Po pse te gjitheve njehere.

Aleks: he pra teze se as ne vete se dime.

Massimo: qe te jeni te gjithe te bashkuar, qe te kuptoni qe per nje gabim te njerit e pesojne te gjithe. Ju me.ankoheni mua dhe jo Leos qe ai e beri gabimin. Do te thote qe s jeni te merzitur me te. Dhe une kete dua. Ashtu sic kam qene une perkrah  me vellain tim perhere ashtu te jeni dhe ju. S kan ndryshim Aleksi dhe Aroni nga ju qe jemi bijte e mi, njelloj ju kam te gjitheve.

Ariel; me mallengjeve tash.

Dylani: super fjalim.

Massimo: ju s mbushni mor, ec gru ikim rrime vetem se me keta qypat s rrihet- tha dhe mori Lianen per dore dhe iken.

Ja dhe epilogu ketu pas 20 vitesh.

Si ju duket marredhenia qe ato kane nje njeri tjetrin.

Kismet dhe une nje familje te madhe kshu ne te ardhmen.

Dhe shihemi ne histori te tjera. Faleminderit edhe njehere te gjitheve per mbeshtetjen. 😍❤❤

Heroi imWhere stories live. Discover now