Liana: emrin Liana e kam por s jam e dashura e vellait tend, jam asistentja e tij ne kompani.
Dylani: aha.... sa vjece je?
Liana: 18!- tha me cudi.
Dylani: 19 une, e paskem nje shans me ty dmth?
Liana: ahaha e kuptova ti dmth po perpiqesh te me ngacmosh mua ketu a?
Dylani qeshi.
Dylani: bej shaka moj, i kam ngjare vellait nga kjo ane s rri dot pa e ngacmu nje femer.
Liana: dyshoj.
Massimo: pse?
Liana: me bast qe ty te ngacmojne vajzat jo me i ngacmu ti.
Dylani: hahaha motra me pelqen ti.
Massimo: s jam perpjekur te flirtoj me ty une mos fol kot.
Liana: une mbarova, Z.Xhuliaju lumshin duart ishte me te vertete shume i shijshem ushqimi, ku eshte tualeti?
Xhulia: faleminderit e dashur, ne kat te dyte dera perballe.
Liana u ngrit dhe iku.
Dylani: o t keqen vllai, palim total.
Massimo: qepe- dhe u ngrit dhe ai dhe ngjiti shkallet me shpejtesi dhe e kapi Lianen tek shkallet dhe e futi tek dhoma e tij qe ishte aty.
Liana: ca ben ooo, lujte tiiii, me lesho ree. Hej zott.
Massimo e futi brenda dhe mbylli deren.
Liana: hejjj, ca t gjeti.
Massimo: si shume te eshte zgjat gjuha, duhet ta shkurtojme icik.
Liana: dhr si i behet kesaj- tha teksa u ul mbi krevat
Massimo: dyshoje ti se si mund te flirtoj me nje femer un?
Liana: akoma dyshoj.
Massimo: ti t nxjerr nga binaret.
Liana: une te bej budall, e harrove ket fjali.
Massimo: bohh,
Liana: bukur ora eshte 10:00 dhe ne akoma.s kemi filluar te punojme, punetore te medhenj jemi.
Massimo: ca t bejme, ti e ke fajin.
Liana: posi pra e ke ti se tu prek egoja ty.
Massimo: mire, une e kam.fajin po hajde tn.
U futen ne zyre dhe filluan te punonin, Liana degjonte me vemendje Massimon sesi fliste dhe perqendrohej shume ne pune ndersa Massimo shpesh shperqendrohej nga puna dhe perqendrohej tek ajo, me aromen e saj qe e cmendte Massimon pasi e kishte afer.
Massimo: pak pushim.
Liana: ti po une jo.
Massimo: pse?
Liana: kam.per te mbaruar 4 raporte deri ne darke, dhe me duhet printeri, qe e ke ti ketu keshtuqee- ngriti krahet.
Massimo: rri ketu sonte.
Liana: jo mor a e di ca t bosh ti, ma jep tapine e shtepise, kalo ato aksionet e kompanise ne emrin tim dhe je ne rreguull. Jo s do rri, s do t ju bezdis.
Massimo: s ka lidhje.
Liana: ka, se ti per meshire me ndihmove mua apo jo? Keshtuqe tani me ler te punoj qe te jem.e zonja e vetes. Sapo te mbledh ca para do te iki edhe nga shtepia jote.
Massimo: jo, se bera vec per meshire dhe nga shtepia s ka nevoje te ikesh rri sa te duash, neve se perdorim.
Liana: faleminderit shef, por zonja juaj e ardhshme s do ta kishte shume qejf qe nje femer te rrinte ne nje shtepi qe ti i ke celesat dhe hyn kur te duash apo jo?
Massimo: s ka zonje te ardhshme.
Liana: kur te kete. Keshtuqe ti vazhdo pusho, une vazhdoj punoj. Se fundja ti je shefi une punonjesja.
Massimo: a e di cfare, bej si te duash, une po iki te ha sepse vdiqa per te ngrene ti po deshe hajde po deshe rri.
Jua kam vonuar kete pjese e di por ma beni hallall se prz kam shume pune dhe mezor e gjej kohen.
Tani besoj se updatet do jene te rregullta cdo dite ose nje dite po nje dite jo.
Puc puc