40

1.2K 67 41
                                    

Po priste ne korridor per doktorin te dilte nga dhoma e Lianes dhe po mendonte se sa te lumtur ishin me para. Para se gjithcka te merrte te tatepjeten.

Flashcback

Massimo: he Dylan te pelqen nusja ime, mbaje mire me te  se do e kesh zonje shtepie, te len pa buke pastaj.-- tha teksa ishin ulur ne divan dhe Massimo kishte ne perqafim Lianen.

Dylani: s besoj te jete kaq e keqe, he Lian pse ashtu do ma besh mua ti?

Liana: haha jo m se s jam aq e keqe une

Dylani: une do kem vec dicka te keqe po te jetoj me ju

Massimo: cfare?

Dylani: te degjoj zhurmat naten

Liana: he se mesohesh pa merak.

Dylani: keshtu tani po flejta letu une sonte ka mundesi te degjoj naj zhurme apo akoma jo?

Massimo: jo flen rehat

Dylani: he i lumte kunates time qe te len thate.

Massimo: jemi edhe vete tolerant

Liana: ti po ti.

Masimo: pse s jam?

Dylani: ky eshtr njeriu me pak tolerant ne bote, njehere perfundova ne komisariat une, dhe ky qeni i poshter ky matufi, ky pederasti- filloi te thoshte teksa Massimo filloi te qeshte- me la 3 nete atje brenda ne paraburgim.

Liana: po mire ta ka bere

Dylani: kunate,me zgjenjeve, edhe ti si ky legeni ketu?

Liana: joo zemer une jam tenxhere s jam legen

Massimo: ehh talluni ju talluni

Liana: pse merzitesh ti e si? - tha teksa i kapi faqet si beb i vogel

Massimo; me ju s merzitem kurre, me dy njerezit me te tendesishem te jetes time asnjehere s merzitem apo te mbaj inat. Jeni njerezit me me vlere qe kam dhe asnjehere s do te lejoj askend t ju lendoje, duhet tr kalojne mbi mua me pare.

Teksa kujtonte ate bisede te bere ate dite kuptoi se shume gjera tashme ishin thyer dhe veshtire se ngjiteshin me. Liana ishte nje nder to, ajo ishte me e pafajshmja ne kete mes, por ajo se dinte qe gjithcka kishte ndodhur ishte per te.

E ku ta dinte ajo se me cfare njerezish kishte te bente.

Pas pak doktori u shfaq ne koridor perballe tij.

Dr: te afermit e zonjushe Lianes?

Dylani: jam une.

Dr: cfare e keni zonjushen?

Dylani: jam shoku i saj

Dr: vura re tek pacientja se ka nje te ftohur shume te rende, shume madje dhe gjithashtu ka stres, pagjumesi te cilat e kane renduar gjendjen e saj. Mund te kete renie te fiketi dhe per nje jave mendoj se duhet ta kemi nen kujdes neve ketu.

Dylani: ne rregull beni c te jete e nevojshme.

Dr: te kaluara, ilacet qe duhet te marri i keni ne kete recete- tha teksa i zgjati nje flete- edhe njehere te shkuara.

Ishte ne farmaci dhe po blinte ilacet kur Massimo e telefonoi

Dylani: alo vella

Massimo: ti ku u zhduke?

Dylani: vella do te te them  dicka por  qetesohu.....

Ja dhe pjesa e rradhes e shkruar me zor.

Kete pjese ia dedikoj aureljaa dhe  mavishkaa  qe do bejne proteste 😂😂

Heroi imWhere stories live. Discover now