Po ecnin me makine dhe po degjonin muzike. Po shkonin ne qytet.
Massimo: cfare deshiron te bejme tani?
Liana: se di, me jep ti ndonje mendim. Ose lere lere e gjeta. A e di cfare do bejme? Por kam frike se ti nuk pranon se.
Massimo: ma thuaj njehere - tha dhe i kapi faqen.
Liana: ikim tek lodrat.
Massimo: heh jo.
Liana: he tanii, e dija une. He te lutem shkojme.
Massimo: s je me femije moj.
Liana: eh mire, ikim ku te duash ti pra- tha e merzitur dhe ktheu shikimin nga dritarja.
Massimo: vogelushe- dhe zgjati doren ti prekte faqen por ajo nuk e la. - me te vertete u merzite?
Liana: jo bej kot. - ia ktheu me ironi.
Massimo: eh ca t bejme ne tjeter pervecse ti plotesojme tekat zonjushes tone- dhe e ktheu makinen per te shkuar ne park lojerash.
Liana buzeqeshi dhe u kthye nga ai
Liana: me te vertete po shkojme?
Massimo: po, ta prish ty un.
Liana qeshi dhe ai ashtu sic ishte duke i dhene makines ajo iu afrua dhe e puthi fort ne faqe.
Massimo: ta dija keshtu te kisha cuar me pare moj.
Liana: ca t bej une ty qe me merzit mua ti.
Massimo: po ti kur me merzit mua?
Liana: kur te kam merzitur une ty ndonjehere?
Massimo: joo cne.
Liana: me te vertete te kam merzitur?
Massimo: po.
Liana: kur? Duhet ta kem bere padashje, se te betohem se kam pas per qellim.
Massimo: e di- tha duke qeshur
Liana: e ke me te vertete apo po flet me ironi?
Massimo: me te vertete e kam.
Pas pak arriten ne park.
Massimo: ku deshiron te hipesh me pare?
Liana: ku thua ti?
Massimo: s do te doje ta dije mendimin tim- tha duke i shkelur syrin
Liana: pervers- tha duke i rene ne shpatull.
Massimo: tu be rruge ty kjo gjuajtja ne shpatull, gjuaj ne vend tjeter te pakten.
Liana: o zott je shume pervers
Massimo ia plasi te qeshures
Massimo: mire mire se bej shaka po eja ikim.
Ai i hodhi doren ne qafe dhe si fillim hipen tek karuseli dhe po benin xhiro atje. Liana kishte pak frike dhe shtrengonte krahun e Massimos fort ndersa atij i pelqente ajo ndjesi qe i jepte dora e saj mbi te tijen.
Pasi zbriten aty Liana hipi tek shilaresja dhe Massimo po e shtynte nga pas.
Liana: gjithmone me ka pelqyer te fluturoj aq lart me shilarese saqe te prek qiellin.
Massimo e ndaloi dhe e terhoqi pas nga ku e perqafoi nga pas
Massimo: por po te shkosh aq larg ti ku te te gjej une ty?
Liana: hmm kete se di.
Massimo e puthi ne qafe dhe filloi ta shtynte perseri.
Pasi mbaruan tek lojerat luajten sa deshen tashme po ecnin te dy te kapur perdore.
Liana: dua pambuk sheqeri.
Massimo: ja e marrim tani. - tha dhe shkoi dhe ia bleu nje aty prane.
Liana filloi qe ta hante.
Liana: mmmm qenka shume e mire
Massimo kur e degjoi ate te thoshte ashtu mbylli njehere syte dhe i hapi prape. Ajo e vuri re kete veprim te tijin dhe vendosi te luante pak me te.
Mori me shume pambuk sheqeri dhe e futi ne goje.Liana: mmmm, qenka super, mm me pelqen shume. Deshiron edhe ti pak? Sepse mm eshte super, s kam ngrene ndonjehere kaq te mire.
Massimo e pa dhe sic ishte e kapi me njeren dore ne fyt lehtesisht dhe e puthi, e puthi aq sa ia mori frymen
Liana: me ngadale more, me mlre frymen.
Massimo: aha, thashe se doje me shpejt- tha duke nenqeshur.
Liana: jo me mire ngadale- tha duke e vazhduar lojen e tyre te fjaleve
Massimo: mua me pelqen shpejt prandaj.
Liana: oh po te besoj, e kam pare sa shpejt e levizen doren kur skicon, je mesuar ti prandaj.
Massimo: ahh ti ti.