Kishin kaluar disa dite dhe tashme ata thjesht vazhdonin maredhenien e tyre shef- punonjes.
Massimo ishte perpjekur disa here te fliste me Lianen por qe ajo e kishte injoruar tek kjo pjese.
Tashme ne pushimin e drekes s rrinte me me Massimon por me Rianen dhe Etanin me te cilet ishte shoqeruar shume kohet e fundit.
Edhe 2 dite edhe ishte prezantimi i koleksionit, ishte nata e madhe.
Liana ndihej paksa ne tension sepse kishte paksa emocione por edhe keto emocione do te kalonin si te gjitha te tjerat.
Massimo e kishte kerkuar ne zyre dhe ajo po shkonte atje.
Hyri brenda dhe pa qe aty ishte nje femer tjeter.
Liana: Z.Massimo me falni qe ju nderpres por me kishit kerkuar?
Massimo: po..
Bela: uh po e dashur me sill nje kafe shqeto pa sheqer te lutem.
Liana: patjeter zonjushe.
Massimo: jo Bela, kjo eshte sekretarja ime nuk eshte kamarierja ketu.
Bela: ah me fal nuk e dija, me fal e dashur.
Liana: s ka problem, nese eshte e nevojshme i bejme te gjitha punet.
Bela: me ambicie bukur.
Massimo: Liana pas dy ditesh eshte nata e prezantimit te koleksionit.
Liana: po kam dijeni per kete, Znj.Rufina po kujdeset per gjithcka me ka mesuar gjithcka, gjithcka do te jete perfekte.
Massimo: ok, shpresoj qe ashtu te jete. Ti mos u emociono eshte thjeshr dicka normale, merre si dicka te thjeshte...
Liana: une nuk emocionohem, emocionet s jane per mua, por gjithsesi faleminderit.
Bela: dhe pse kshu?
Liana: jeta- dhe ngriti shpatullat.
Liana: nese s keni dicka tjeter per te me thene mund te shkoj?
Massimo: po patjeter qe mund te dalesh, me kusht qe nese ke deshire ne pushim te drekes te vish ketu sepse duhet te flasim.
Liana: ok, mirupafshim.
Kishte ardhur pushimi i drekes dhe Massimo po priste ne zyre Lianen qe mesa duket se kishte ndermend te vinte.
U ngrit dhe shkoi tek zyra e saj dhe e pa qe ishte duke pire kafe ne ballkon, iu afrua edhe ai aty, Liana per momentin se ndjeu dhe po rrinte ashtu.
Ai iu afrua afer dhe ajo e pa.
Liana: deshironi dicka Z.Massimo?,
Massimo: te kerkova ne zyre me duket, pse s erdhe?
Liana: sipas kontrates, ne pushimin e drekes cdo punonjes ka te drejte te beje cfare te doje dhe te mos punoje. Plus qe me thate qe nese kisha deshire te vija tek ju, keshtuqe une s kisha deshire dhe s erdha.
Massimo: hmm, e paske lexuar me kujdes kontraten me duket.
Liana: sigurisht, qe te mos hasim me probleme.
Massimo: sa per ate dite...
Liana: nese s ke gje tjeter muns te iki? Duhet te shkoj dhe te shikoj nese vendi ku do organizohet mbremja eshte sic duhet dhe mesa duket - tha paai pa oren nw doren e saj- qenkam.pak vone.
Massimo: mund te shkosh pak me..- por dera qe u hap e ndaloi dhe brenda hyri Etani.
Etan: pershendetje zoteri, Liana je gati? Mund te ikim?
Liana: po gati jam, mund te ikim zoteri?
Massimo: ikni- tha pasi pa njehere keq Etanin i cili dukej sikur i shnderrisnin syte kur shikonte Lianen.
Se ca mkapi e postova edhe 1 😍