31

1.1K 71 18
                                    

Ishte ulur ne krevat dhe po e shikonte ate, nuk i behej te ikte edhe pse vetem per nje jave  e dinte qe  do ta merrte malli.

U perkul dhe i dha nje puthje ne balle dhe u largua.

E dinte qe kur te kthehej gjerat s do te ishin si me pare, shume gjera do te ndryshonin pervec dashurise se tij kundrejt saj.

.........

Kishte hipur ne avion dhe po mendonte: si do t ia bente?

Te pakten tani kishte mundesi edhe disa dite per te qene prane saj por s ishte dot.

E urrente me gjithe shpirt faktin qe s kishte se cfare te bente. Dhimbte shume fakti qe ishte i detyruar ta bente nje gje te tille.

..........

Kishte arritur ne Hollande pas shume oresh udhetim dhe e vetmja gje qe donte tani ishte vetem disa ore te mira gjume por edhe gjumi nuk e merrte pasi mendimet e shumta ia kishin marre ate.

Ishte shtrire ne krevat dhe po qendronte me syte mbyllur, duart mbeshtetur pas qafes dhe po mendonte kur zilja e telefonit qe ra ia prishi qetesine.

E mori menjehere ne dore dhe pa qe ishte ajo qe e telefononte me kamer. Buzeqeshi dhe e hapi.

Massimo: kaq shpejt te mori malli vogelushe?

Liana: ty une do te te vras, a te thash qe te me zgjoje ne mengjes kur u nise? Pse s me zgjove ti mua ë?

Massimo: po fleje aq bukur saqe me vinte keq te te zgjoja.

Liana: po tani arrite ti?

Massimo: po, sa jam shtrire do te bej disa ore te mira gjume.

Liana: kurse une jam ne pune, po punoj ketu.

Massimo: vazhdo ti vazhdo se s ka vdekur kush nga puna.

Liana: me ke larg prandaj flet keshtu se te te kisha ketu ta kisha keput koken.

Massimo: ta ha buzen.

Liana: ta ha zemren

Massimo: ta perzi me temen.

Liana: mos e perzij se del miks pastaj.

Massimo: ku te shkon mendja.

Liana: hajt pra tani se flasim ne darke prape flej nani ti.

Massimo: mire hajt pra pacim.

Liana: me shih ne endrra.

Massimo: jo se me tremb vallaj.

Liana: haha mire mire.

Tani avash avash vijne disa pjese sad.

Meqe edhe vete jam sad ne keto kohe do ti shkruaj perfekte ( bej shaka si shkruaj dot perfekte)

Enjoy the part. ❤

Heroi imWhere stories live. Discover now