50

1.3K 67 97
                                    

Kishin disa minuta qe po putheshin dhe Liana ishte siper ne prehrin e tij.

I kishin munguar buzet e njeri tjetrit

Ndaluan kur paten nevoje per ajer dhe bashkuan ballin me njeri tjetrin por qe nuk zgjati shume pasi Massimo e puthi prape.

Liana: ma more frymen- tha pasi u shkeputen.

Massimo: ate dua dhe une, te ta marr frymen- tha dhe i vendosi doren pas qafe dhe filloi ta puthte ne qafe.

Liana: do me lesh shenje- tha duke marre fryme me veshtiresi.

Liana: ahh...- tha pasi ai i thithi lekuren.

Massimo: ate dua dhe une, te te le shenje, qe te gjithe ta dine qe je e imja- tha duke i kapur nofullen- me shiko ne sy, e kujt je ti?

Liana: e askujt- tha duke luajtur lojen.

Massimo: e kujt?- tha Massimo pasi i kafshoi buzen

Liana: e jotja, e gjitha e jotja.

Massimo; sic jam une i joti.

Liana: natyrisht qe je i imi, se ta ha zemren un ty.

Massimo: ta perzi me temen pastaj.

Liana: me kishe munguar shume- tha duke e perqafuar.

Massimo: edhe ti mua- tha duke e perqafuar por qe duart i dergoi tek te pasmet e saj.

Liana: Massimo!!!

Massimo: cfare? Me pelqejne, eshte perqafimi me i bukur keshtu- tha pafajesisht dhe te dy qeshen.

Massimo: Liana, ben mire te zbresesh tani.

Liana: pse s me mban dot?- tha edhe pse e dinte se ku e kishte fjalen ai.

Massimo: jemi dy, te mbajme mire.

Liana: injorant- tha duke i rene ne faqe lehte dhe u ul ne divan, por anash tij dhe Massimo e mori ne perqafim.

Liana: nje pyetje kam une?

Massimo: fol- tha teksa me gisht po prekte kofshet e saj ne menyre sensuale.

Liana: ti keto muaj, the qe as me Alesian s ke fjetur kshu kot di ke duruar?

Massimo: per cfare?

Liana: Massimo!, pse ben sikur se kupton?

Massimo: sepse dua qe te ma thuash ti, po mire pra si kam duruar?- ja - tha teksa tregonte doren

Liana: budall

Massimo: ja nuk tallem, shife si me eshte bere me kallo

Liana: e ke nga palestra

Massimo: normal- tha duke qeshur pastaj.

Liana: po pse tallesh me mua ti?

Massimo: se dua- tha dhe i kapi nofullat dhe e puthi prape- s ngopem dot me buzet e tua, aq shume me ke munguar.

Liana: mi bere gjak Massimo- tha pasi ai ia kafshoi prape.

Massimo: ai eshte qellimi.

Liana: ashtu ë?

Massimo: po

Liana qeshi djallezisht dhe iu afrua ta puthte ne qafe, dhe pastaj e kafshoi dhe e thithi aty ku e kishte puthur.

Massimo: ah, shit

Liana qeshi fitimtare pastaj dhe u ul ne divan.

Liana: shume bukur, kryeveper- tha teksa shihte pjesen e kuqe ne qafen e tij, por ai qeshi akoma me shume kur pa buzet e saj gati te nxira dhe qafen me disa pulla te kuqe.

Massimo: eja ketu te te perqafoj fort eja- tha dhe e mori ne perqafim.

Liana: une dua te ha- tha pafajesisht.

Massimo: cfare deshiron - tha teksa nxorri telefonin

Liana: pica.

Massimo: okej.

....

Liana: a shohim nje film? - tha teksa hante picen.

Massimo: shohim.

Liana: cilin?

Massimo: 365 dite?

Liana: debil- tha duke i rene me telekomanden qe e kishte aty prane.

Massimo: cfare? Film eshte?

Liana: ta rrehulloj filmin une ty.

Massimo: hahha, ku i di keto gjera ti vogelushe, je e vogel ti.

Massimo: vete e fillove. Kaluan 30 minuta dhe s te kam puthur eja ketu me vrap.

Liana: hajde vete pse une te vij atje tek ti?

Massimo: ja erdha...

Pjesa e fundit per sonte 💫

Heroi imWhere stories live. Discover now