Dita e shumepritur kishte ardhur dhe sot do te beheshin zurtarisht burre e grua. Ne te gjithe vendin kishtr marre dhene lajmi se nje nder biznesmenet me te perfolur te momentit, Massimo Alvarez do ti jepte fund beqarise me nje dasem madheshtore.
Teksa rregullonte menget e kemishes perpara pasqyres po mendonte per jeten e tij, sesi me pare nuk besonte ne dashuri, dhe sot ishte ishte koke e kembe i dashuruar me femren e tij. Mezi po priste momentin kur ajo do te ishte perkrah tij si gruaja e tij, si zonja Alvarez.
Massimo👆🏻🤤
Teksa ecte drejt altarit per tu bashkuar me dashurine e saj qe po e priste aty, kujtoi te gjitha momentet e veshtira qe kishte kaluar ne jete . Por tashme, asgje s kishte rendesi. Teksa ecte drejt tij me fustanin e bardhe qe shnderriste ne trupin e saj kuptoi se kjo ishte lumturia e vertete.
Liana👆🏻😍
Iu afrua afer Massimos dhe ai i kapi duart duke qeshur embelsisht.
Massimo: shkelqen e dashur, dukesh e mahnitshme.
Liana: falemindeeit, edhe ti gjithashtu- u kthyen nga punonjesi i gjendjes civile i cili filloi fjalet qe i takonin por qe ato s po e degjonin pasi po shikonin njeri- tjetrin me dashuri.
Punonjesi: Ju, Znjsh. Liana a e pranoni si bashkeshortin tuaj Z.Massimo?,
Liana: poo
Punonjesi: Ju Z.Massimo a e pranoni si bashkeshorten tuaj Znjsh.Lianen?
Massimo: po
Punonjesi: juve ju shpall burre e grua, mund ta puthesh nusen- iu drejtua Massimos.
Massimo u kthye nga ajo dhe i ngriti vellon dhe ngadale e puthi ne buze, si gruan e tij tashme.
Massimo: Liana, ti e din qe s jam i mire me fjalet dhe ndjenjat si shpreh dot mire, por dije qe ashtu sic te dua ty, s kam dashur askend ne jete. Je personi me i shtrenjte ne jete per mua. Nuk te premtoj se do te jemi te lumtur pergjithmone, sepse lumturia e pafund ekziston vetem ne perralla, por te premtoj se gjithmone do te bej te pamunduren per buzeqeshjen tende, te te shoh ty te buzeqeshur.
Liana: Massimo, nuk e di sesi ndodhi me ne por ja ku e gjej veten ketu perballe teje si gruan tende, une ajo qe s besoja ne dashuri tashme i jam perkulur dhe gjunjezuar dashurise tende. Gjithmone do te jem perkrah teje cfaredo qe te ndodhi. Nese nje dite do te mendosh se askush s te don dhe je vetem, mos harro se une do te jem gjithmone aty per ty.
..........
~Pas disa muajsh~
Ishte data 7 qershor dhe ishte ditelindja e Massimos. Qe te dy kishin shkuar ne Itali per pushime prej disa ditesh.
Liana: u plake tani ë? - tha teksa ishin ulur te perqaduar ne lekundesen ne oborrin e asaj shtepie gjigande.
Massimo: hahah jo m, se s jam aq plak , 27 mbusha. Pastaj ta kam treguar mire plakun une ty, apo jo?,- tha duke qeshur djallezisht.
Liana: fatkeqesisht po.
Massimo: nejse, leri keto por me thuaj cila eshte dhurata ime e ditelindjes ?
Liana: hmm, cfare te bej? Ti i ke te gjitha- tha teksa uli koken dhe po luante me duart prej sikletit.
Massimo: a e di cfare? Ti je dhurata ime per ditelindje. Ja te kam ty ketu dhe s dua asgje tjeter me per dhurate, une jam njeriu me i lumtur ne bote.
Liana: uff- tha duke u ngritur ne kembe- se mbaj dot me.
Massimo: cfare ndodhi- tha i shqetesuar
Liana: Massimo- tha dhe i mori doren dhe ia derhoi tek barku i saj dhe ai ngeli i habitur.
Liana: do te behesh baba zemer- tha dhe pa ate te cilit lotet i ishin formuar me sy.
Massimo: me te vertete?- tha duke qare dhe qeshur njekohesisht.
Liana: po, doja te ta thoja ne darke por s prita me.
Massimo: o zott, faleminderit e dashur- dhe e perqafoi fort. - te dua shume
Liana: edhe ne te duam shume babi
Massimo: edhe une ju dua shume dashurite e mia.- i puthi barkun dhe pastaj e puthi Lianen ne buze teksa duart i mbanin te dy tek barku i saj, ku se shpejti do te vinte ne jete fryti i tyre i dashurise.
--------------------FUND-------------------------
Ja ku i erdhi fundi edhe kesaj historie.
Kur e nisa kete ne fillim kishte shume pak views dhe s me behej te shkruaj ose ta beja unpublish por tashme ka shume persona qe e pelqejne dhe e suportojne shume.
Shume faleminderit te gjitheve per mbeshtetjen dhe fjalet e mira. Ju dua te gjitheve pafund ❤
aureljana7
mavishkaa
blogg_story
Bibi12774
EnkeledaNezha
adelajda1
Ermira27
GertaKurti
bufi1234
luvjana
LuljetaKaraj
leda_kle
GertaZeneli
megviiiii
xhenisakadrija
papagEna6
cataleya031
DenisaPicalli
__itsanonim__
golden__darkness1
imgreta1
BushiBushi6
Eljonalatifi
daashuurooj
LeonardoIsmali
sgjini114
NoldaDema
enxhi_enxhi1
_butterfly22
GjenaRamo3Ju falenderoj shume te gjitheve, ju kam zemer.
( do zoti s kam harruar asnje. Ma beni hallah nese po, )❤❤❤