Teksa priste ate te vinte ne shtepi zemra i ngrihej peshe duke menduar se tashme s do ta shikonte me si me pare. Por prape e kishte nje shprese.
Dera ra dhe ajo shkoi dhe e hapi me ngurim, jo me te njejtin entuziazem si me pare, kur mezi priste te binte dera dbe ta perqafonte.
E hapi deren dhe pa Massimon qe qendronte pas deres dhe qe u fut brenda Duke e perqafuar.
Massimo: eja ulemi.
Liana: si fillim dua qe te me tregosh gjithcka ashtu sic eshte, eshte me mire keshtu.
Massimo: degjo tani- tha teksa I kapi duart- neve ia kemi kaluar shume mire bashke keto kohe dhe me te vertete kam qene I lumtur por ka shume gjera qe Jane kundra nesh dhe s na e lejojne te jemi si me pare, besoj se e kupton kete apo Jo?
Liana: nuk jam AQ budallaqe sa te mos kuptoj we eshte biseda e fundit.
Massimo: nuk doja qe te shkonte keshtu
Liana: as une- tha teksa I largoi duart.
Massimo: me te vertete me vjen keq- tha teksa u perpoq ti afrohej asaj e cila ishte ngritur ne kembe.
Liana: ik Massimo.
Massimo: degjo...
Liana: degjova. Te degjova. Ishe personi i fundit nga i cili e prita nje zhgenjim te tille, por e di qe s ke faj ti. Fajin e kam une qe te besova ty, dhe mendova se je ndryshe, por paske qene me keq se te gjithe. - tha qetesisht
Massimo: me vjen keq, keshtu duhej.
Liana: patjeter, kush jam une qe te besh ti ate qe don, madje une s hyj fare tek kjo kategori, hyj tek kategoria e kenaqesise, por qe s ta dhashe dhe tani i thua bye bye- tha qete dhe ironikisht- apo jo? - Massimo thjesht uli koken.
Liana: sigurisht qe po, se kuptoj pse pyes.
Massimo: ndoshta nje dite do te me kuptosh- tha teksa me zor iu afrua dhe e puthi ne balle.
Liana: kurre. - tha teksa iu largua dhe ai doli jashte.
Pasi ai doli jashte, e vetmja gje qe i ngelte ishte te qante, por jo, ajo s do ta bente. S do te qante per nje mashkull. Ajo ishte e forte dhe si e tille do sillej.
Shkoi qetesisht ne dhome dhe u hodh siper krevatit dhe mori jastekun e vendosi ne fytyre dhe bertiti fort duke qare. Ajo s ishte ajo femra e forte qe te gjithe njihin, perkundrazi ishte si nje lule delikate e porsacelur e cila kishte nevoje per dike qe te perkujdesej per te.