47

1.2K 68 42
                                    

U nis per ne kompani ne kembe pasi e kishte shume afer shtepine dhe arriti brenda. U fut ne zyren e saj , hoqi xhaketen, la canten dhe mori tabletin dhe axheden e dites se sotme dhe u nis per tek zyra e Dylanit, qe me pare ishte e Massimos. Trokiti dhe pasi degjoi miratimin e tij hyri brenda.

Hyri brenda por u cudit kur pa dhe ate aty brenda. Shikimet e tyre u nderthuren, por qe Liana e hoqi shikimin shpejt duke treguar sikur si interesonte, kur ne fakt zemra e saj po rrihte si e cmendur.

Liana: miremengjesi Zoteri- iu drejtua Dylanit- miremengjesi- i tha edhe Massimos.

Dylani: miremengjesi Liana.

Liana: paraditen e keni te lire zoteri pervec ne oren 11 kemi nje mbledhje me bordin drejtues. Pasdite....

Dylani: anuloji planet per pasdite te bejme mbledhjen me bordin dhe pastaj behu gati ne mbremje do te shkojme ne festen qe organizon Z.Gabriel.

Liana: ne rregull. Mund te dal?

Dylani: vazhdo.

Sapo doli nga zyra iu drejtua zyres se saj dhe u fut brenda dhe u ul ne karrige dhe vendosi doren tek zemra e cila po rrihte si e cmendur. Syte iu mbushen me lot kur e kujtoi.

Kishte lene me shume mjeker, ishte veshur komplet me te zeza dhe dukej me terheqes.

-Nderkohe ne zyre-

Dylani: akoma se besoj qe erdhe vella- tha me buzeqeshje.

Massimo: sigurisht qe erdha. Me kishte marre malli vella.

Dylani: gjithashtu, por pse e kam pershtypjen qe te ka marre malli per dike tjeter?

Massimo: ndoshta- tha duke qeshur.

Dylani: jepi ngrihu pra, ca m rri ketu.

Massimo: ika- tha duke u ngritur 

Dylani: vrap

Massimo: s me urdheron dot djale

Dylani: mos harro kush eshte shefi

Massimo: sigurisht qe se harroj, une jam.

Dylani: shefja jote eshte dikush tjeter

Massimo: me gjithe qejf i pranoj urdherat e saj.

Dylani: ik mor pall ik

Massimo i ngriti gishtin e mesit dhe iku.

Hapi deren e zyres se saj pa trokitur fare dhe hyri brenda dhe e pa ate me shume letra ne tryeze.

Massimo: ckemi

Liana: pershendetje zoteri- tha duke u ngritur ne kembe serioze.

Massimo: auuu, m preke n zemer sa serioze.

Liana ngriti nje vetull

Liana: cfare?

Massimo: vec me fryme ke jetuar ti?- tha duke e pare ne trup, pasi ishte dobesuar shume.

Liana: dhe cfare ju intereson?

Massimo: aha, keq puna a?

Liana: per cfare?

Massimo iu afrua ngadale dhe ajo u perpoq te largohej por qe perfundoi e mbeshtetur me tavolinen.

Massimo: vogelushe? Pse kaq serioze ti? Pa merak do flasim vogelushja ime- dhe u afrua i la nje puthje te shpejte me buze dhe u largua duke i shkelur syrin.

Hi people?

Sa pjese doni sonte?

Vec mos kerkoni shume

Heroi imWhere stories live. Discover now