14

1.1K 70 2
                                    

Massimo: edhe keshtu

Liana: se di se cfare te te them, te them qe me vjen keq ti s ke nevoje per meshiren time.

Massimo: kjo eshte e vertete.

Liana: une nje pyetje kam. Mundem?

Massimo: po

Liana: pse ti ne kete dite behesh ai tipi i ftohte, pa ndjenja kur ne fakt duhet te jesh i lumtur, ti lesh gjerat pas sepse e shkuara ka shkuar nuk kthehet me pas, ajo thjesht do te te lendoje me beso asgje tjeter nuk te ben. Duhet ta harrosh dhe te vazhdosh jeten.

Massimo: ashtu sic bere dhe ti. Duke qendruar e forte pas bullizimit qe te benin.

Liana uli syte dhe po luante me duart nervoze.

Liana: mua s me kane bullizuar asnjehere- tha me ze te larte.

Massimo: po e drejte, eja ikim- tha the fshiu lotet me menget e bluzes ktheu koken drejt dhe u nis drejt shtepise se Lianes

Arriti aty dhe te dy zbriten nga makina dhe hyne brenda.

Liana: une po shkoj te nderrohem njehere ti bej ca t duash.

Massimo: thjesht do fle pak gjume,ketu ne sallon po fle.

Liana: si te duash.

Liana u ngjit lart dhe u nderrua vezhi nje kostum te bardhe

Liana u ngjit lart dhe u nderrua vezhi nje kostum te bardhe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kostumi ⤴️

Zbriti poshte ne sallon dhe pa Massimon me tuta dhe me bluze te shkurter te shtrire ne divanin e sallonit. Mori xhiboksin e tij qe e kishte hequr dhe e vari. U ul tek koka e divanit dhe po e shikonte, dukej qe e kishte zene gjumi.
Zgjati doren dhe i perkedheli floket lehte dhe pastaj e hoqi perseri.

U ngrit dhe shkoi ne kuzhine, mori perberesit qe i duheshin dhe filloi te pergatiste nje torte. Kete bente kur ishte e  merzitur, me sakte disa here e kishte bere sepse ne jetimore s kishin as buke per te ngrene e jo me te hanin torte.

Duke gatuar po i vinin ndermend te gjitha kujtimet e keqija, ata qe mendonte se i kishte harruar, se tashme s ishin me ne memorien e saj, por e kishte gabim ata ishin aty sikur i kishte perjetuar dje.

Pa e kuptuar disa lot i rrodhen neper fytyre por ajo i fshiu shpejt sepse ajo ishte e forte,ajo nuk qante. Sepse askush s ishte aty qe t ia fshinte lotet. Askush s ishte aty per te. Kishte dhe ajo deshire te kishte nje dike qe me te te fliste pa dorashka,  tia thoshte gjithcka, pa pritur qe ai ta paragjykonte. Deshironte dhr ajo qe te kishte dike me te cilin te perkedhelej, i pelqente perkedhelja por askush se kishte perkedhelur deri me sot. Ajo s ishte ajo femra e forte, jo, ne te vertete ishte shume e brishte, ishte si kristali sapo ta prekje thyhej, por ajo s thyhej nga jashte, zemra e saj thyhej.

Heroi imWhere stories live. Discover now