44

1.1K 71 54
                                    

Pasi mbaroi pune ne shtepine e Massimos ku ky i fundit bashke me Alesian ishin me nerva dhe Dylani kishte ikut arritu ne shtepi dhe u takua me Etanin.

Liana: ckm Etan

Etani: ckm Liana, a u lodhe?

Liana: pak, po ti si ia kalove sot?

Etani: shume mire, ti meduket s ia paske kaluar aq mire pasi qenke e merzitur.

Liana: jo thjesht e lodhur.

Etani: posi, me thuaj. A jam apo s jam shoku jot me i mire ? Per cfare jane shoket? Jepi me thuaj.

Liana: uff, ishin me nerva dhe ma nxirrnin mua znj. Alesia sidomos. Mi acaroi nervat , u merzita vertete shume. Massimo as qe mi hodhi syte fare ndersa Dylani sapo mori vesh qe do jetoj me ty iku dhe s me foli mire. Por tani edhe une kam te drejte te jetoj ashtu sic dua. Massimo tashme u martua une s do te pres per te gjithe jeten. Ja ti me Alesian vazhdoni jetoni normal...

Etan: historia jone eshte ndryshe.

Liana: kur do ma tregosh ndonjr dite kete historine tuaj te famshme?

Etan : shohim, do te te bej nje pyetje.

Liana: po me thuaj.

Etan: a e don akoma Massimon?

Liana uli koken dhe s foli.

Etan: e di qe heshtja eshte pohim apo jo?

Liana: ne rastin tim me duket se eshte mohim.

Etan: mos genje veten. Eja flejme.

Liana: ok, naten - dhe iku ne dhomen e saj dhe Etani ne dhomen e tij.

U shtri dhe nxorri 3 fotografi nga portofoli dhe po i shikonte.

Etan: me falni dashurite e mia, ishit thesari im dhe tashme s kam asnje nga ju se di se si po jetoj. Ishte faji im qe humba cdonjeren prej jush dhe prandaj se meritoj qe te jem i lumtur.

........

Te nesermen.

Shkoi ne kompani si cdo dite por ate dite ishte pak vone dhe shpresonte qe Massimo mos te ishte me nerva pasi e dinte qe do ti bertiste sepse nese me pare e qetesonte vete ajo tani as nuk mund ti kthente fjalen dhe e kishte pare sjelljen e dikujt qe vonohej.

Per fat te saj te keq heret ne mengjes ate dite kishin mbledhje dhe sapo shkoi ne kompani pa ne sallen e mbledhjeve qe mbledhja kishte filluar.

Shkoi me ndrojte dhe frike dhe hyri brenda.

Liana: mirmengjesi. - tha teksa pa drejt Massimos- zoteri...

Massimo: ulu - toni i tij i ftohte i shkaktoi nje dridhje ne zemer, nese me te tjeret nevrikosej dhe sillej ashper me te nuk tregoi asnje lloj emocioni.

Pasi mbledhja perfundoi duhet te shkonte me Massimon ne nje takim tjeter.

U futen ne makine dhe Liana s po mundte te vendoste rripin dhe Massimo u afrua dhe ia vendosi pa folur fare ndersa ajo mbylli syte ne momentin qe ai u afrua afer saj, aroma e parfumit te tij e bente zemren e saj te rrihte me shpejt.

Liana: kemi shume rruge?

Massimo: ehe- tha me vemendje te plote ne rruge.

Pas disa minutash Liana u merzit ne makine sepse ajo lloj situate si pelqente aspak.

Liana: Massimo?

Massimo: he?

Liana: ta ve- tha dhe shpejt vendosi duart para gojes kur kuptoi se cfare kishte thene ndersa Massimo ktheu koken nga ajo dhe buzeqeshi lehtas.

Massimo: me mjete rrethanore?

Liana: he?- tha pasi se kapi mire se per cfare e kishte fjalen ai

Massimo: ta ve, me mjete rrethanore thashe do ma vije mua?

Liana: aha, si t duash.

Massimo: s du hic.

Liana: nejse varja.

Massimo: hajde zbrit se arritem- tha duke dale jashte por ajo s levizi- cfare?- tha pasi pa qe ajo s po dilte

Liana: rripin

Massimo: si eshte halli jot me ket rrip- tha teksa afrohej t ia hiqte

Liana: di un.

Massimo: ke dit najher ti.

Pasi u futen ne mbledhje, nje mbledhje qe ishte super e merzitshme pas 90 minutash dolen.

Prape do te ktheheshin me makine por ndaluan diku qe te hanin.

Teksa po hanin, me sakte teksa Liana po hante Massimo ishte vetem ne telefon dhe dukej qe dicka s po shkonte mire.

Liana: ndonje problem?

Massimo: asgje qe te intereson.

Liana: ok. - tha duke u futur ne makine dhe me veshtiresi vendosi rripin.

Gjate gjithe rruges asnje s foli, ishte nje qetesi shurdhuese.

Pasi mberriten para kompanise Liana u be gati te zbriste por ai jo.

Liana: s do te vish?

Massimo: pse te intereson ty?- tha me nerva.

Liana: jo- tha dhe perplasi deren dhe u fut ne kompani pa e ditur qe mund te ishte hera e fundit qe e shikonte....

Hi hi hi si jeni?

E postova edhe nje pjese sot dhe veshtire qe postoj me per disa dite pasi kam shume provime.

Ne pjeset ne vazhdim jane pak sad po s ka gje 😊

Enjoy the part 🍭

Heroi imWhere stories live. Discover now