Techno przygotwał się do streama, a ja usiadłam obok niego.
Techno: To najpierw dołaczę na discorda do chłopaków, chwilę z nimi pogadam, a potem zaczniemy streama. Co ty na to?
Ty: Okej, nie ma problemu.
Techno: Nie chcę aby Tommy zaczął gadać, że jestem simpem na live.
Ty: No rozumieeem, nie musisz się tłumaczyć.
Techno: No to dobrze, tutaj masz słuchawki, żebyś też wszystko słyszała. - podał mi drugą parę słuchawek.
Sprawdził czy Tommy lub Phil są live i jak okazało się, że nie, to dołączył na discorda.
Tommy: TECHNO!!
Techno: Nie krzycz. Siemka Phil.
Phil: Witaj Techno.
Techno: Tommy, chciałeś o czymś pogadać chyba.
Tommy: Tak, po pierwsze, kto cię do chuja postrzelił? Znałeś tego typa?
Techno: Czytałeś wiadomości widzę.
Tommy: No kurwa oczywiście, odpowiesz mi czy nie?
Phil: Tommy...
Techno: Jest okej, ummm, to był Quackity.
Phil: ALEX?
Techno: Znamy tylko jednego Quackitiego.
Tommy: Ale czemu? Za co?
Techno: No powiedzmy że-
Tommy: NIE MÓW, najpierw moje drugie pytanie.
Techno: Słu-
Tommy: NIE PRZERYWAJ MI! Czy to prawda, że Techno to simp i ma dziewczynę?
Chciałam się odezwać, ale Techno pokazał, żebym nic nie mówiła.
Techno: Jeszcze nie.
Tommy: Jeszcze? Czyli Techno to simp! Czy to prawda jak wszędzie piszą, że dostałs kulkę za nią?
Techno: Tak. I zrobiłbym to ponownie.
Tommy: Simp!
Phil: Tommy, przestań. Techno, chcesz nam więcej opowiedzieć o tym zanim zaczniesz streama?
Techno: Streszczę, w skrócie jest taka dziewczyna, w której zabujał się Alex, ale był o mnie strasznie zazdrony. Więc ją porwał i groził, że ją zabije. Chciałem coś zrobić, ale dostałem kulkę.
Tommy: Ty tez się w niej zabujałeś?
Widziałam, że Techno się krępuje. Było to całkiem urocze. Byłam ciekawa co odpowie.
Techno: Może, ale po co ci ta informacja?
Tommy: SIMP!
Techno: Zamknij ryj.
Phil: Jak się czujesz Techno?
Tommy: NIE SKOŃCZYŁEM Z MOIMI PYTANIAMI!
Techno: Już lepiej, ale pierwsze dni to myślałem, że umieram.
Tommy: Mogę?
Techno: No dawaj.
Tommy: Kto to?
Widziałam jak Techno się denerwuje. Spojrzał na mnie. Ja złapałam go za rękę i skinęłam głową, dając znak że może mówić.
Techno: Napewno chcesz wiedzieć?
Tommy: Tak!
Techno: Eeee, Winter. - prawie powiedział moje prawdziwe imię, którego oni nie znają.
Tommy: WINTER!?
Techno: Głuchy jesteś?
Phil: A ja już wiedziałem o tym wcześniej!
Techno i Tommy: CO?!
Phil: Will panikował i dzwonił do mnie co ma zrobić. - zaśmiał się.
Techno: Tja, w sumie tego się spodziewałem.
Tommy: CZYLI BYŁEM JEDNYM NIE WTAJEMNICZONYM?
Techno: Na to wychodzi.
Siedziałam i popijałam Colę z puszki, słuchając jak Tommy się spina. W końcu jednak czymś mnie na tyle rozśmieszył, że się oblałam.
Ty: Kurwa. - syknęłam delikatnie pod nosem. Byłam pewna, że nikt oprócz Techno tego nie słyszał.
Tommy: KTO TO BYŁ?
Phil: Wszystko musisz wiedzieć?
Tommy: Tak
Techno: To Nikt-
Wzięłam głebki oddech i mu przerwałam.
Ty: Witam, to ja, Winter.
Tommy: Yoo, siemka Winter!
Phil: Hejka!
Ty: Co tam u was?
Tommy: Co tam u Ciebie? Jesteś już z Techno?
Phil: Tommy, nie wypada, już raz pytałeś.
Tommy: Ugh, no dobra. Skąd się wzięłaś u Techno?
Ty: Samolotem przyleciałam.
Tommy: Super...
Ty: Nie mogę nawet przyjaciela odwiedzić?
Tommy: Przyjaciela?
Ścinęłam dłoń Techno mocniej, ponieważ się zestresowałam.
Ty: No tak.
Tommy: Aha... - powiedział zawiedziony.
Techno: Chyba będę zaczynać streama, także się wyciszam, zaraz do was wrócę. Jak Tommy powiesz coś na streamie, że jestem simpem, to masz przesrane!
Tommy: No dobra dobra.
Techno wyciszył discorda, wszedł na serwer i kliknął przycisk rozpoczynający stremowanie.
Techno: Hallo! Witam wszystkich po przerwie! Z powodów zdrowotnych niestety nie byłem w stanie streamować, ale już powróciłem! Kogo mamy na serwerze? - powiedział i nacinął przycisk TAB. - Dużo ludzi, dzieję się coś o czym powinienem wiedzieć?
CZAT:
Użytkownik1: Technosimp
Użytkownik2: Techno ma dziewczynę!
Użytkownik3: Hallo Techno!
Użytkownik4: Technosimp
Użytkownik5: TechnosimpTechno: Okej, czat, po pierwsze, nie mam dziewczyny, po drugie, nie spamcie Technosimp. Dzisiaj towarzyszy nam kilka osób. - Powiedział i włączył z powrotem dźwięk z discorda. - Jesteście live.
Tommy: Witam.
Phil: Ja również.
Techno: Ale mamy jeszcze specjalnego gościa. Pamiętacie Winter? Siostrę Wilbura?
Ty: Witam bardzo serdecznie.
Techno: Ona akurat siedzi obok mnie i będzie zwiedzać smp z mojego konta. Dzisiaj taki luźny stream powrotny.
CZAT:
Użytkownik6: Winter!
Użytkownik7: Czy Winter to twoja dziewczyna?
Użytkownik8: Winter!
Użytkownik9: Technosimp.
Użytkownik10: Mikrofon wyciszony.Ty: Czat, nie jestem dziewczyną Techno. Faktycznie to o mnie mowa we wszystkich artykułach, aczkolwiek nie jesteśmy razem.
Techno podziękował mi swoim wzrokiem i zaczęliśmy w końcu grać.
CZYTASZ
The Sister /// Technoblade x Reader [Zakończona]
FanficTajemnicza siostra, ukrywana przed światem. Czy słusznie?