Dochodzi do niego brak działania.
Hol Horse zdecydował, że przez chwilę przestanie strzelać. Potrzebuje tego czasu dla siebie, swoich myśli i nowo odkrytych niepokojów, ilekroć spotyka kogoś, kto mu o nich przypomina ; chociaż jest bardzo dobry w wmawianiu sobie, że to wszystko przez wzgląd na Vanilla Ice.
Vanilla Ice potrzebuje go, aby tam był, Hol Horse często okłamuje siebie i nie może być tam, jeśli jest martwy. Nie przyznaje też, że nigdy nie rozważał możliwości niepowodzenia przed tą burzą pracy. Ignorowanie tego rodzaju myśli jest jedną z niewielu umiejętności, które doskonalił przez wszystkie lata.
Jednak wszystkie talenty blakną, gdy nie są używane. Kiedy ten konkretny zaczyna odchodzić, Hol Horse zaczyna przypominać sobie, dlaczego nigdy nie trwał długo w związku. Ostatnie tygodnie były powolne, introspektywne i odkrywa, że każdy bezmyślny komentarz Vanilla na temat jego nastroju zmienia jego myśli w ponury. Hol nie może przekonać samego siebie, że Vanilla zauważyła tylko spadek jego śmiechu i powolny monotonny ton w jego głosie i, jak dobry partner, zaczął się niepokoić. Nawet najbardziej nieostrożny kochanek byłby zaskoczony nagłym nadejściem bezsenności Hola, ale sam Hol jest ślepy na takie rzeczy.
Już wcześniej czuł ten spadek. Rozpoznaje działania, których nie może połączyć z własnymi emocjami. Utrzymujące się spojrzenia, stale narastające pytania, napięcie w jego własnych skroniach i między nimi - to znaki rozpoznawcze końca, z którym Hol jest tak dobrze zaznajomiony, ale jest też coś jeszcze.
Hol czuje się źle.
Czuje, że koniec jest bliski i źle się czuje.
Obojętność, której zawsze doświadcza, nie ukazała się ani razu. Opuszczająca go wanilia była myślą, która pojawiła się nieoczekiwanie i zdecydowała się zostać w pobliżu, gryząc jego nerwy, które już były napięte.
Hol nie wie, co zrobi, gdy nadejdzie czas i to go przeraża. To paraliżuje go i sprawia, że jego zamrożenie krwi i sprawia, że prosi się tylko, dlaczego do cholery ma być jak ten . Dlaczego musi się smucić, kiedy wyczerpią się jego rozrywki? Jeśli to odstrasza wszystkich od niego, to dlaczego, do diabła, jego umysł wciąż to robi?
Adrenalina, przygody na jedną noc, hity. Po raz pierwszy nie potrzebuje tych chwilowych ulg, aby poczuć się szczęśliwym, ale teraz znowu jest smutny, a to z pewnością oznacza, że Vanilla będzie się nim męczyć, ponieważ związki Hola Horse nie znały innego losu. Czuje się taki idiotyczny, kiedy myśli o takich rzeczach, a jednak myśli nie przestają przychodzić do niego w środku nocy, kiedy Vanilla leży skulony na boku, a Hol nadal nie może spać pomimo jego ciepła.
Wszystkie te lęki i zmartwienia budują i budują na innych, aż Vanilla w końcu ma dość, jak widzi Hol. Odczuwa niemal ulgę, widząc zirytowany wyraz jego twarzy, kiedy Hol mówi, że nie jest wystarczająco głodny, by zjeść obiad.
- Siadaj - mówi Vanilla, wskazując na stół kuchenny, jakby Hol był dzieckiem, które zaraz skarci. Robi większość rzeczy w ten sposób; znajomość jest teraz mało komfortowa.
Hol zgadza się, krzyżując ręce na piersi. Vanilla wyciąga krzesło obok swojego i siada naprzeciw niego.
"Co jest nie tak?" On pyta.
„Po prostu nie jestem głodny" - mówi Hol.
Wanilia marszczy brwi. „Teraz wiesz, że nie miałem tego na myśli, bo nie usiadłbyś".
Hol jest pewien, że ma odpowiedź, ale potyka się o słowa w swoim umyśle i może tylko spojrzeć Vanilli na to, co ma nadzieję, że wyraża wszystko, czego nie może powiedzieć.
CZYTASZ
J0J0 TURECKIE SHOTY PO POLSKU,Z JOJO
Fanfictionshoty chb one z jojo blagam zamiawanie oraz moga byc dla doroslych seksowacja oraz mozna wybrac pŁeĆ osoby pozdro ps. bedzie pisane raczej w tepie uciekania josepha, bo robia je 33 osoby UWAGA NIE ROBIMY Z KAKYOINEM 🐒🦧 =hentai seksacja plus osiemn...