morska gwiazda | 4taro x ruhan

56 4 0
                                    

Rohan siedział obok Jotaro, gdy pracował, obserwując, jak uważnie zapisuje wszystkie dane, których potrzebował do swojej pracy magisterskiej. Pochylił się, żeby spojrzeć na gazetę. „Przypomnij mi, o czym znowu robisz tę pracę?”

Jotaro podniósł głowę znad gazet i powiedział: „Niedługo po tym, jak tu dotarłem, zobaczyłem na plaży fajną gwiazdę morską”.

- I na tym właśnie pracujesz?

"Tak."

"Jedna rozgwiazda?"

"Gwiazda morska" - poprawił Jotaro. "Ale tak. Naprawdę robię to na całym gatunku, ale pomysł wziąłem od tego, którego widziałem. Przyznał, że nie żyje, więc musiałem znaleźć żywe, żeby to zrobić, ale nadal."

- Czy to są gwiazdy-gwiazdy morza?

- Tak. Nie udało mi się znaleźć niczego na ich temat w żadnym z moich podręczników ani innych artykułów, więc wydaje mi się, że są tu tylko tubylcy. Są jednak interesujące, mają siedem ramion, ale są też mniejsze niż większość Widziałem z siedmioma ramionami. "

„Jeśli nie są jeszcze nagrane, czy to znaczy, że możesz je nazwać?”

- Myślę, że tak. Zabieram ten, który znalazłem na plaży z powrotem na Florydę, aby mój jedyny profesor mógł go obejrzeć i zobaczyć, aby upewnić się, że nie jest to tylko rzadki gatunek, ale jeśli jest nowy, to pomoże mi to nazwać ”.

- Byłoby super, gdybyś mógł to nazwać - powiedział Rohan z uśmiechem.

Jotaro wstał i podszedł do basenu pływowego po drugiej stronie Rohanu. - To dziwne, wszyscy wydają się pozostawać w tym jednym obszarze pływowym. Rozejrzałem się głębiej i nie mogłem znaleźć żadnego.

- Czy znalazłeś już jakieś powody? - zapytał Rohan, odwracając się twarzą do Jotaro.

„Przetestowałem wodę, ale jest na tyle blisko tego, co jest głębsze, że nie zostałoby to zauważone, więc to nie to. Nie miałem wielu zajęć z geologii, ale rodzaj skały  wydaje się być taki sam, więc nie myśl, że to wszystko, chociaż ja też pobieram próbki na wypadek, gdyby się myliłem. "

- A co z rzeczami, które mogą je zjeść?

„Mają jednak kolce, dzięki czemu nie zostaną zjedzone” - odpowiedział Jotaro.

„Dobrze, ale co zjada morskie gwiazdy?”

- Uch, jakieś rekiny, płaszczki, jakieś ryby, a czasem inne morskie gwiazdy. Dlaczego?

"Okej, jakie rekiny jedzą gwiezdne ryby."

„Głównymi z nich są rekiny rogate, rekiny karmiące i rekiny z Port Jackson. A to gwiazdy morskie”.

- Ach, moja wina. Czy któryś z nich tu mieszka?

"Nie."

- W porządku, więc nie trzymają się z dala od rekinów. A co z płaszczkami mantowymi?

- Czasami można je zobaczyć tak daleko na północy, ale zwykle nie.

- W takim razie to nie manta - odparł Rohan. Pomyślał przez chwilę: „Powiedziałeś, że inne morskie gwiazdy?”

Jotaro skinął głową. - Czasami tak.

„Okej, czy w basenach, w których je znalazłeś, są inne morskie gwiazdy?”

Jotaro przekartkował swój notatnik: „Widziałem tylko raz inne morskie gwiazdy”.

- Może wtedy trzymają się z dala od innych morskich gwiazd.

- Chcesz mi powiedzieć, że myślisz, że jedzą je inne morskie gwiazdy?

- Cóż, z nas dwojga, to ty masz stopień naukowy z biologii morskiej. Po prostu staram się pomóc.

Jotaro delikatnie się uśmiechnął, spoglądając w dół na swój notatnik, aby ukryć go przed Rohanem. - Myślę, że możesz mieć rację.

„Ha! W twoich snach, Kujo," powiedział Rohan, wstając, „Muszę iść, mam pracę. Porozmawiam z tobą później, powodzenia z twoją gwiezdną rybą!"

"To morskie gwiazdy, dupku."

- Wiem, chciałem cię tylko trochę wkurzyć. Później!

Jotaro zachichotał i potrząsnął głową, a delikatny rumieniec rozprzestrzenił się na jego policzkach, gdy patrzył, jak Rohan wychodzi. Wrócił do pracy, rozmyślając o tym, co powiedział Rohan. Naprawdę myśląc o Rohanie, chociaż jego pomoc była bardzo ceniona.

J0J0 TURECKIE SHOTY PO POLSKU,Z JOJOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz