Hol Horse wszedł do baru dla gejów, myśląc, że to prosty bar dla facetów, którzy są dobrymi kumplami. Rohan był już w barze dla gejów i doskonale zdawał sobie sprawę, że to miejsce dla gejów, bo po co miałby tam być. Hol Horse siedzi obok Rohana, jego gówniane zielone włosy przypominają mu szminkę jego dobrego kumpla Dio. Próbuje rozpocząć rozmowę: „Cześć, partnerze! Uwielbiam twoje zielone włosy. Są takie fajne i męskie. Haha, uwielbiam poznawać nowych przyjaciół". Rohan zauważa, że Hol Horse usiadł obok niego, ale nie do końca wie, na co zwrócić uwagę, poza tym, że jego wybór mody jest wyraźnie nie na miejscu dla tego baru. Jest zbyt zajęty myśleniem, by zauważyć, że wspomniana katastrofa zaczęła do niego mówić. Ostatnią rzeczą, jaką usłyszał, był kumpel. Mruga powoli do mężczyzny. Hol Horse zamawia sobie piwo, bo jest hetero, a hetero ludzie piją tylko piwo.
Rohan odwraca się do Hol Horse. - Jasne, to by było-kurwa! Rohan urywa w połowie zdania, kiedy rozpraszały go złote loki Hol Horsa, dźgnął się piórem do kaligrafii. Hol Horse wygląda na zaniepokojonego, jego nowy kumpel został kontuzjowany. Rohan upuścił pióro po tym, jak się dźgnął. „O cholera! Wszystko w porządku? Pozwól, że ci to wezmę", mówi Hol Horse, gdy pochyla się, by podnieść pióro, dając Rohanowi widok A + gr8 na jego samotny biały tyłek taty z grilla w średnim wieku. Rohan rumieni się, wyrywa długopis z rąk mężczyzny i odwraca wzrok. „T-tak, wszystko w porządku, dzięki. Nie potrzebowałem twojej pomocy..." Hol Horse, nieświadomy tego, co się dzieje, czule chwyta krwawiącą dłoń Rohana. - Cholera... jednak wszyscy krwawicie. Proszę, pozwól, że ci pomogę, to żaden problem.
Rumieniec Rohana staje się większy, gdy Hol Horse leczy jego ranę. Jego ogromne, opalone na pomarańczowo dłonie yaoi były ciepłe na jego własnej kremowej cerze. -... Tak, dzięki... idioto - wyszeptał cicho. Hol Horse, wciąż nieświadomy tego, jak wesoła stawała się sytuacja, chwycił twarz Rohana między swoje wielkie, kolorowe dłonie Trumpa. „Twoja twarz jest cała czerwona... prawda..." Jego głos stał się seksownym szeptem, pochylił się bliżej, kładąc dłoń na czole Rohana. „Masz gorączkę, kolego?" Rohan, z Hol Horse tak blisko, wydawał się stracić wszystkie swoje tsundere cechy i stał się jąkającym się bałaganem. Lekko odchylając się do tyłu, odchrząknął i próbował wydobyć z siebie całe zdanie: „N-nie, tak, wszystko w porządku, obiecuję, całkowicie w porządku, tak." Tak doskonale wykonane, jak zawsze Rohan, jesteś geniuszem.
"Myślę, że my ..." zaczął Hol Horse, jego kowbojskie usta pieprzyły się tuż obok małego ucha Rohana "powinny zabrać cię z powrotem do domu, wydajesz się dość chory. Tutaj, nie lubię być sam, więc Zabiorę cię. Możesz jeździć na moich plecach, jakbym był koniem! HAHAGAGSGSDHHSD rozumiesz, bo nazywam się Hol Horse? lol "Naprawdę nie rozumiał, jak gejowskie to było prosić kogoś, żeby ujeżdżał go jak konia . Pochylił się, żeby Rohan mógł ułożyć się na jego plecach i przejechać się na barana. W tym momencie Rohan zaczął naprawdę czuć się chory z powodu tego, jak bardzo był podniecony przez prostego prostego mężczyznę. Potknął się do przodu na grzbiet Hol Horse, kładąc dramatycznie dłoń na jego czole. „B-baka...", wyszeptał i natychmiast umarł.
Byli już na zewnątrz, a Josuke przechodził obok Okuyasu. - Lmao, czy to Rohan nie żyje na tym prostym kowboju? Nie mogę go ożywić. I tak zrobił, a potem, kurwa, odeszli. Hol Horse nawet nie zdawał sobie sprawy, że Rohan umarł, dotarł do domu Rohana i obudził go, mówiąc: „To jest twój dom, prawda? Ten miły chłopiec, którego mijaliśmy, dał mi wskazówki". Dość pewny, że umarł, Rohan obudził się, czując 2000 razy lepiej, ale cholera, teraz w jego domu był kawał, co by zrobił. Rohan potrząsnął głową, opaska spadła mu z włosów, a szpinakowe loki opadały lekko. - Dziękuję, masz na myśli Josuke... Będę musiał mu później podziękować. To było półpoważne stwierdzenie, ponieważ dzięki Josuke miał gorącą randkę, ale także dzięki, Josuke nie miał pojęcia, jak zainicjować cokolwiek wspomnianą gorącą randką. Był zbyt onieśmielony (dziwne dla niego, genialny artysta mangi Rohan Kishibe)
CZYTASZ
J0J0 TURECKIE SHOTY PO POLSKU,Z JOJO
Fanfictionshoty chb one z jojo blagam zamiawanie oraz moga byc dla doroslych seksowacja oraz mozna wybrac pŁeĆ osoby pozdro ps. bedzie pisane raczej w tepie uciekania josepha, bo robia je 33 osoby UWAGA NIE ROBIMY Z KAKYOINEM 🐒🦧 =hentai seksacja plus osiemn...