osiemnascie plus, nie polecam joske by tak nie zrobil xoxo
*
Diamenty nie pękały łatwo, w przeciwieństwie do siły woli twojego chłopaka.
Naprawdę, to było niesamowite, co krótka sukienka i rajstopy mogą zrobić człowiekowi, zwłaszcza podczas tańca w klubie.
Być może po prostu za bardzo ocierałaś się o Josuke - tak drażniąc, jak tylko mogłaś - lub z tego, że ilekroć jego ręce sięgały w dół, by pieścić i ściskać twoje uda, zamiast tego chwytał czystą tkaninę twoich rajstop.
Tak czy inaczej, twój chłopak był na krawędzi, chwiejąc się coraz bliżej, im bardziej wasze ciała poruszały się w rytm piosenki rozbrzmiewającej w klubie.
Pośród tłumów ludzi, którzy po prostu szukali dobrej zabawy, kilku godzin wolności po tygodniowej pracy, ty i Josuke myśleliście, aby rozpocząć weekend wspólnym wieczornym wyjściem. Wkrótce miałabyś swoją leniwą niedzielę, ale myśl o spaniu była dla twojego chłopaka niezgłębiona, zwłaszcza że twoje rajstopy przeszkadzały mu w tym, co naprawdę chciał dotknąć.
Bliżej, bliżej ...
- Po co w ogóle założyłaś rajstopy? Pytanie zadrżało tuż przy twoim uchu, gdy dwie ręce mocno oparły się o twoje biodra.
Bliższy...
Przylgnęłaś do jego krocza, czując zarys jego rosnącej erekcji przez spodnie. Odwracając głowę, by zaoferować mu słodki uśmiech, odpowiedziałeś z czystą dumą: „Ponieważ jesteś najsłodszy, kiedy jesteś taki napuchnięty i opuchnięty ~"
Uścisk na twoich biodrach wzmocnił się.
Nie ma odwrotu.
Chociaż zaplecze klubu mogło nie być najlepszym miejscem do upominania i besztania w tym kontekście - choć stosowne - nie było możliwości, aby którykolwiek z was próbował pozwolić sobie na ten powolny wybuch intymności w toalecie, zwłaszcza ze względu na to, jak był wypełniony. Potknąłeś się o stopy, gdy zostałaś szybko eskortowana na tyły, opierając się o ścianę.
W porównaniu z przytłaczającą wilgocią, która wypełniała klub, powietrze na zewnątrz było odświeżająco chłodne, wzmocnione, gdy poczułeś, jak Josuke podciąga rąbek twojej sukienki. Chwycił garść twojego tyłka - chwila pobłażania dla niego - zanim usłyszałaś i poczułaś nagłe rozdarcie twoich rajstop, a zaraz potem bielizny. Pęd zimnego powietrza uderzającego w tył twojej odsłoniętej skóry sprawił, że poczułaś się podekscytowanaa, że Josuke tak bardzo potrzebował cię, aby dosłownie zerwać z siebie ubrania.
- Później naprawię je dla ciebie - zapewnił, jego głos był napięty z pośpiechu, kiedy odpinał pasek i zamek błyskawiczny. Jego ręce na twojej talii, obrócił cię tak, żebyś była twarzą do niego, ruchem tak szybkim, że nie byłaś gotowa na pocałunek, który złożył w twoje usta - mocne i spragnione - wszystko, zanim sięgnął po twoje uda, ściskając je w końcu. Kiedy oboje oderwaliście się od siebie, sapnął: „Na razie trzymaj się mojej szyi, dobrze?"
Ta akcja naprawdę była bardziej dla ciebie niż dla niego, coś, co oferowało ci wszystko, czego mógłabyś się trzymać. Z największą łatwością wziął cię w swoje mocne, umięśnione ramiona, a twoje nogi owinęły się wokół jego talii w oczekiwaniu na to, co wkrótce nastąpi.
Poczułeś, jak głowka jego penisa uderza w twój otwór, ciepło twojej śliskości zbyt zachęcające do oporu, zanim schował w tobie całą długość przyrodzenia, wypełniając i rozciągając cię jak nikt inny. Jako ktoś, kto często nie spieszył się, gdy chodziło o słodką, cudowną intymność, w której znajdował przyjemność z twojej, świadek i czucie, jak zapada się i poddaje się swoim pierwotnym instynktom, przyniosło ci czystą radość.
Twarde, solidne pchnięcia uderzały w ciebie nieustannie, jego biodra uderzały o twoje, gdy twoje centrum zwijało się i ściskało jego członka. Mówił do ciebie przez zaciśnięte zęby, przekleństwo, drżące westchnienie. Jego głos był gęsty z potrzeby, zwłaszcza gdy prosił, żebyś rozpięła górę sukienki.
Spełniłaś jego prośbę, a następnie zostałaś potraktowana w ten sposób, że jego usta natychmiast zatrzasnęły się na twoich sutkach. Dreszcz przeszedł przez ciebie, jego usta były ciepłe - prawie stopione - na twoim ciele, jego usta ssały twarde grudki ciała, najwyraźniej w zgodzie z jego pchnięciami.
Twoje ramiona pozostały zamknięte wokół szyi Josuke - idealne do trzymania jego głowy blisko twojej, abyście oboje mogli dalej oddawać się gorącym pocałunkom z otwartymi ustami, podczas gdy twoje ręce drażniły jego włosy, co tylko jeszcze bardziej go rozdrażniało - twoje plecy były przyciśnięte o chłodną, cementową ścianę tylnej części klubu, podczas gdy nieustannie pchał cię w nią. Było coś fascynującego w byciu niesionym i unoszonym tak łatwo przez twojego kochanka, jego siła równoważona słodkim uśmiechem i burzliwym temperamentem. Być zaspokojoną zarówno przez delikatne dotknięcia, jak i agresywny seks, sprawiało, że doznania były jeszcze przyjemniejsze.
Chęć, pragnienie, potrzeba.
Josuke poświęci to wkrótce - nadchodząca leniwa niedziela będzie czasem powolnej, pobłażliwej intymności z tobą. Na razie w ten piątkową noc będzie mógł rozkazywać i delektować się, tak jak miał z tobą.
Choć sądząc po sposobie, w jaki ciepłe, perłowe wstążki lepkie spływały po udach, odczuwał tak wielką potrzebę dotyku, ten dzień nie miał żadnego znaczenia. Należeliście do siebie bez względu na wszystko.
CZYTASZ
J0J0 TURECKIE SHOTY PO POLSKU,Z JOJO
Fanficshoty chb one z jojo blagam zamiawanie oraz moga byc dla doroslych seksowacja oraz mozna wybrac pŁeĆ osoby pozdro ps. bedzie pisane raczej w tepie uciekania josepha, bo robia je 33 osoby UWAGA NIE ROBIMY Z KAKYOINEM 🐒🦧 =hentai seksacja plus osiemn...