„Nic, jen jsem myslel, že škola asi není zrovna to, o čem se chceš bavit.“ A obejmul mě. Nebránila jsem se. Po chvíli se ode mě odtáhl, podívali jsme se navzájem do očí. Stále stál tak blízko mě. Najednou se ke mně začal ještě víc přibližovat, až jsme od sebe byli jen pár centimetrů.
Srdce mi bušilo tak hlasitě, že jsem se bála, že za chvíli vyletí. Ani jeden z nás nepřerušoval oční kontakt. Nikdo neřekl ani slovo. Nevěděla jsem, co si o tom mám myslet. Brečím tady kvůli někomu, koho miluju, ale nemůžu s ním být. I když, byla to opravdu tak velká láska, jak jsem si myslela ?
„Měli bychom jed domů.“ Řekl po chvíli. Chytil jeden neposlušný pramínek mých vlasů a dal mi ho za ucho. Odstoupil ode mě a já už jen vidím jeho vzdalující se záda.
Znovu jsem nastartovala a jela jsem za ním. Když jsme přijeli a oba zaparkovali před domem, nikdo zase nic neříkal. Nechtěla jsem na to myslet. Nechtěla jsem myslet na nic. Zalezla jsem do pokoje a sledovala zeď. V uších mi přes sluchátka hrála hudba a já jen tupě zírala.
Tori
„Torinečko, vstávej.“ Uslyšela jsem nějaký hlas, a když jsem konečně otevřela oči, viděla jsem nade mnou Cala.
„Dobré ráno.“ Pozdravila jsem ho rozespale. Políbil mě a začala naše válka jazyků. (Ne Tori, nepoužívám tvoje výrazy, to se ti jenom zdá :D) Začal se přesunovat na můj krk a níž. Užívala jsem si to. Konečně jsme byli po tak dlouhé době spolu. Přesunul se zpátky na moje ústa. Pokračovali jsme v líbání, když on do mě po chvíli vniknul. Jako vždy se snažil dokázat, že je Daddy Kink. Oba jsme si to užívaly naplno a já doufala, že se Lynday zrovna dneska nerozhodla zatáhnout školu.
Když jsme oba byli a tak jsme se přemístili do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy a Calum šel za mnou. Druhý kolo. Přitlačil mě na ledové kachličky a já se mu zaryla nehtami do zad. Už tak tam má kvůli mně pár malých jizviček. Během pár minut jsme už oba znovu byli a konečně jsme začali dělat to, co se ve sprše správně má dělat.
Po tom co jsme se konečně umyli, jsme sešli dolů a já jsem nám udělala palačinky. Samozřejmě se mi Cal snažil pomoct. „Ne, já se chci najíst. Což znamená, že ty si sedneš na zadek, na židli a budeš sedět a koukat, jasný ?“
„Jasný.“ Odpověděl mi. „Já se rád koukám. Ale ještě raději se dotýkám.“ Zavrčel mi do ucha. Otočil se a začal odcházet, ale ještě před tím jsem po něm hodila utěrku.
Po snídani jsme si šli vyčistit zuby a oblíknou a vyrazit na procházku. Venku bylo krásně slunečno a mohl být krásný den, nebýt těch zbývajících 2 idiotů. Když jsem je uviděla, nedošlo mi, co všechno se může ještě stát, ale věděla jsme, že není dobré, že tady jsou.
„C-co tady děláte ?“ Vykoktala jsem a zděšeně se na ně dívala. Můj pohled na chvilku směřoval na Cala, ale ten evidentně taky nevěděl, o co tady jde.
„Copak je sestřičko ? To nemáš radost, že tě přijel bráška s kámošema navštívit ?“ Zeptal se mě Ash.
„ASHTONE FLETCHERE IRWINE, CO TADY DĚLÁŠ ?“ Zakřičel jsem na něj až ode mě všichni o krok ustoupili.
„Tori, musel jsem tě vidět. Pomohli jsme Calumovi se za tebou dostat, ale i mě moc chybíš. Jseš moje sestra a … No Lukovi si taky moc chyběla, že jo brácho ?“ Otočil se na Luka.
Přikývnul. „No tak Tučňačko, pojď mě obejmout. Risknu to, i když mě možná za to sežereš.“ Řekl Luk už s úsměvem d ucha k uchu a šel mě obejmout. A já se nechala. Všichni jsme udělali skupinové obětí, tak jako kdysi. I když dřív nás bylo 5.
„Doufám, že nás u sebe pár dní necháš, že jo Tori ?“ Zeptal se mě Ash.
„Noo… Když to musí být.“ Rozhodla jsem se že odpor by byl marný. „Tak pojďte. Je to pár bloků odsud.“ Chtěla jsem je tam doprovodit.
„To je dobrý. Dej nám klíče a my si tam zatím hodíme věci a pak vás doženeme.“ To si ale věříš Ashi.
„Okay, ale na nic nesahat a nic nerozbít ! Prostě si tam položte věci a pak hned za námi, jasný ? Půjdeme tady po hlavní.“
„Neboooj Tučňačko, my to s Ashem zvládneme. Takže jaká ulice ?“ Ozval se znovu Luke.
„Tady běžte rovně, pak doprava, doleva a na konci znovu doprava. Je to Blue Mountain Street.“ Řekla jsem a podala jim klíče. Otočila jsem se a i s Calem jsme se vydali dál na procházku.
Ash
Řídíme se popisem Tori a už bychom měli být někde poblíž. Našli jsme dům, dali si tam věci a nijak moc jsme se tam nerozhlíželi. Vydali jsme se zpátky, tak jak jsme přišli. Ale do cesty se nám připletlo něco, nebo spíš někdo, koho bych nečekal, že tady potkám.
„Char-charlotte ? Co ty tady děláš ?“ Znovu jsme se na ní pořádně podíval, jestli je to vážně ona. Opravdu to ona je.
„A-ashi ? Jak to že jsi tady ? Jakto že vy oba jste tady ?“ Byla stejně zděšená jako já. To už jsem ale zaslechl další hlasy.
„Heeej, Mel. Jsem tady ! Jdeš už ?“ Blížil se sem nějakej vysokej kluk.
„Jo, dej mi minutku Trisi. Za chvíli přijdu. Jen bych tady asi měla něco vyřešit.“ Poslední věta už nepatřila tomu klukovi, ale nám. Rychle si nás zkoumavě prohlídla, asi aby zjistila jestli se jí to nezdá.
„Takže…. ? Co tady děláte ?“ Ptala se.
„My co tady děláme ? Jeli jsme za Calumem a mojí sestrou, která tady bydlí ! Co tady sakra děláš ty ?“ Neudržel jsme se a začal jsem křičet.
„T-tvoji sestrou ? A nejmenuje se náhodou Tori ?“
„Jo.“ Už jsem se trochu uklidnil, když jsme viděl jak je vyděšená. „Ty jí znáš ?“
„No, dalo by se říct, že se známe, ale ne moc dobře. Takže ty jsi nevěděl, že jsem tady ?“
„Ne. Jak bych to mohl vědět když mi nikdo nic neřekl ! Můžeš mi už konečně říct, proč seš tady ty ?“ Už jsem zase ztrácel nervy. Tohle je na mě moc.
„Ne, promiň. Nemůžu ti to říct. Zeptej se svoji sestry. Já už musím jít.“ Snažila se co nejrychleji otočit, ale i tak jsem viděl její slzy. Stále mě bolí jí takhle vidět. I když teď už mám jiné starosti.
Soo, pardon že přidávám tak pozdě, ale ještě jsem to dopisovala. Tahle část není nijak moc extra dobrá, protože jsem měla tak trochu blok :\ Ale i tak jsem chtěla něco napsat :) Trochu víc se mi tu střídali pohledy a konečně se nám tu zase objevují sosky :) A teprve teď se to rozjede … Snad… Pokud nepřijde další blok :D
Budu moct ráda když mi do komentářů napíšete názor, protože myslím, že k téhle kapitole by mohlo být plno zajímavých komentů. I když to není nic moc kapitola, stalo se toho docela dost bych řekla.
Btw. Konečně víme jistě že Tori je sestra Ashe a že její příjmení tedy není jen náhoda :D
Btw.2. Takže jak si myslíte, že se vyvine vztah mezi Mel a Nickem po tom málem incidentu ? Co Tris a Ash ? Co ty Ashovi jiné starosti ? Co myslíte že to bude ? Jste spokojeni s little Cori porn ? :D
To je asi vše co jsem vám chtěla říct a děkuju že jste stále se mnou <3 Každý nový čtenář, kterého vidím mi dělá obrovskou radost… Still stay with me bitches <3
Vuvi ;)
ČTEŠ
Nothing is forever (CZ-5SOS)
FanfictionPříběh o 5SOS ---- popis máte v další části ;) Prosím, pokud se vám to bude líbit, dejte votes, ať vim, že to má vůbec cenu psát ;) *My first story*