Po škole jsme se rozhodli jít do naší oblíbený kavárny. Okay, příznávám, jsem závislá na Starbucks. Protože jsem měla o hodinu míň než Stacy a Jayden, tak jsem se rozhodla, že tam na ně počkám.
Dokážete si představit ten pocit, když si v klidu pijete kafe a najednou na vás někdo promluví ? Jo, hodně to nesnášim.
"Nazdárek Charlott"
A už bylo kafe všude.
"No nazdar Michaele" řekla jsem dost naštvaným tonem. Řekla bych, že se mě v tu chvíli dost leknul. Alespoň jsem mu ten šok vrátila.
"Jé, promiň kotě, já tě nechtěl vylekat"
"To kotě si odpust. Ok omluva se přijmá."
"Ale já se omluvil jen za to že jsem tě vylekal, ne za to kafe. Jako omluvu, ti koupim nový."
"Okay, tak děkuju"
Jo, naše rozhovory nejsou moc zajímavé. Už jsou to 2 roky, co jsme byli kámoši. A najednou, jako bychom nevěděli co říkat.
Po chvíli přišel se dvěma kafi. "Můžu si přisednout ?"
"Jestli chceš ..."
"Okay. Dlouho už jsme si nepovídali. Musíme to nějak vynahradit. Takže nějaké novinky u tebe ? Třeba nějací kluci a tak ?" Na jeho tváři se objevil mírný ušklebek. A já začala přemýšlet proč.
Michael
Po tom co jsem se jí zeptal na kluky, se její tvář dost změnila. Asi začla přemýšlet, proč se jí na to ptám. Snad si nemyslí že se mi líbí. Mám jí sice rád, a je moc hezká, ale je to kamarádka. Hlavně, aby nezjistila že se líbí .... . V tom mě z myšlenek vyrušili Stacy a Jayden, kteří právě přišli.
Charlotte
To dlouhotrvající trapné ticho mezi námi přerušila až Stacy. Ona je vážně užasná. Vpohodě se zastaví a začne křičet na celou kavárnu. "Hééééj, C.C., už jsme tady !!!!" Chudák Jayden. Začal se od ní odvracet a dělat že jí nezná a rychle šel ke mě.
"Čauky lidi, tak co podniknem ?" Musela jsem hned něco říct, abych se co nejrychleji dostala z blízkosti Michaela. Bojím se toho, co ví a nechce mi říct. I když už mi nemusí všechno řikat, když nejsem kámoši. Ne že by předtím musel.
"Já nejdřív musím zajed domů, ale pak bychom mohli jít k tobě a zkouknout nějakej film." Samozřejmě se Stacy ozvala jako první.
"Úplně souhlasim se Stacy. Takže co takhle ve 4 u tebe ?"
"Okay, to beru." Vždycky se scházime u mě. Už je to taková naše tradice.
Najednou se ozval Michael. Uplně jsem zapoměla že tu je. "Nechci vás rušit, ale nechtěli byste s náma raději do kina ? Dostali jsme několik volňásků a zrovna dneska je jdeme využít. Samozřejmě vás všechny zvu."
"Když řikáš s náma, koho tim všechno myslíš ? " Byla hned moje první otázka.
"No já, Ash, Luke a Calum. A možná ještě nějaký holky a kluci."
Všichni tři jsme se na sebe podivali a očima se domluvili. Ale bylo na mě, abych to řekla nahlas.
"Dobře, půjdeme."
Tak máme tu druhou část. Omlouvám se, že to není moc dlouhý a že jste museli čekat, ale snad se to bude líbit. Pokud se vám to líbilo, tak dejte prosím vote nebo napište komentář. Budu moc ráda :) A stjeně jako u minulého dílu se zeptám: O jakého kluka myslíte že půjde ? :) (Teď už je jasný, že Mikey to nebude)
Vuvicom5SOS :)
ČTEŠ
Nothing is forever (CZ-5SOS)
FanficPříběh o 5SOS ---- popis máte v další části ;) Prosím, pokud se vám to bude líbit, dejte votes, ať vim, že to má vůbec cenu psát ;) *My first story*