Momentálně sedím v kině. S míma dvouma nejlepšíma kamarádama, s partou 4 slavných kluků a s pár dalšími lidmi co neznám. Popravdě výběr filmu se mi moc nelíbil. Horory moc nemám ráda. Myslim, že jsou dobrý třeba na rande, ale jinak ne. Ale možná za to budu v budoucnu vděčná. Film prej vybírali kluci. Jak jinak. Rozhodli se, že půjdeme na Annabelle.
Bohužel jsme netušila kde sedí Stacy nebo Jayden. Když jsem přišla do sálu, jediný místo volný u týhle "party" bylo vedle Ashe.
Já jsem strašnej strašpitel. Vždycky se bojím a to je druhej důvod proč nemám ráda horory. Z toho vyplívá, že hned jak nastala první strašidelná scéna, tak jsem se otočila na Ashe a dalo by se říct, že jsem se mu koukala do ramene. Mám tušení, že se asi začal usmívat. Ale jistě vím, že i když byla tma, tak když jsem zvedla hlavu, červenal se. Viděla jsem to a asi jsem taky trochu zrudla.
Pak jsem si řekla, že se musím jen soustředit na film. To ale byla chyba. Těch lekacích a strašidelných scén tam bylo vážně hodně. Každou chvíli jsem se snažila "schovat" za Ashe.
Film už se docela blížil ke konci. Byla jsem ráda, že je tam teď chvíli klid a já se nemusím bát. Ani nevím jestli se bát toho co je v tom filmu nebo toho že se zase budu krýt za Ashem. Bylo to asi trošku trapný. Ale ten klid tam nebyl dlouho. V tu nejmíně očekávanou chvíli přišla lekačka. Taková, že i kluci zakřičeli. Ale já musela být slyšet nejvíc. Přesně v tu chvíli chtěl asi být Ash romantickej a položil svoji ruku na moji. Myslela jsem, že dostanu infarkt.
Konečně jsem se trochu uklidnila, zjistila jsem že na mě všichni koukaj. Mě bylo trapně, Ash zrudnul a ostatní se začli pořádně smát. No, když vzápětí přišla další strašidelná scéna, tak přestali. Potom se už o nic nepokusil. Jen jsem zahlídla jak se vždycky chvílema na mě dívá, ale dělala jsem že to nevidím. Jako by mě kontroloval, jestli jsem vpohodě. To bylo od něj fakt milí.
Film skončil a kluci chtěli jít ještě na nějakou párty. Stacy s Jaydnem se hned přidali, ale mě se nechtělo. Řekla jsem jim, že doufám že jim to nebude vadit, ale že raději pojedu domů. Ash se hnedka nabíd, že pojede se mnou. Jak nečekané. Nikdo nebyl proti a tak jsme vyrazili.
V autě ale nastalo takoví to trapný ticho. Nakonec se Ash odhodlal promluvit i když to nebyla moc zajímavá otázka:
"Líbil se ti film ?"
"No až na to že nemám moc ráda horory tak ušel."
"Toho jsem si docela všiml" a vykouzlil ten nejkrásnější usměv.
Já se začala pořádně červenat, protože to začínalo být ještě víc trapný. Dívala jsem se raději pod sebe do země. Kvůli tomu jsem se ani nevšimla, že už nesedí naproti mě, nýbrž vedle mě. Chytil mě jemně za ruku a druhou ruku mi dal na tvář. Přitáhl si mě a já jen nechápavě koukala co chce udělat. Samozřejmě že jsem věděla co chce udělat, ale nějak mi to v tu chvíli nedocházelo.
Najednou jsem už měla zavřený oči a jeho rty splynuli s mými. Bylo to tak nádherný pocit. Chtěla jsem by to nikdy neskončilo. Ale najednou auto zastavilo a mi se od sebe oddálili. On se usmíval jak nějakej malej rošťák, co právě něco provedl. Já jsem stále dost překvapená.
Pohotově jsem ze sebe vypravila jen tiché: "Ahoj"
Rychle jsem vypadla z auta a raději se neotáčela. Když jsem došla ke dveřím od domu, nedalo mi to a ohlídla jsem se. Auto už tam nebylo.
Hned jak jsme přišla domu, šla jsem k sobě do pokoje, svlékla se a zalezla do vany. Začala jsem přemýšlet o tom všem, co se dneska stalo. Najednou mi hlavou proudila jen jedna otázka stále dokola. Má mě rád ?
Ahooojky :) Tak doufám že jste spokojení s tím jak se to zatím vyvíjí ;) Sice se nechci opakovat, ale budu ráda za votes, komentáře a za samotné přečtení :) Za případné pravopisné chyby se omlouvám :O
Vuvicom5SOS :)
ČTEŠ
Nothing is forever (CZ-5SOS)
FanfictionPříběh o 5SOS ---- popis máte v další části ;) Prosím, pokud se vám to bude líbit, dejte votes, ať vim, že to má vůbec cenu psát ;) *My first story*