Z pohledu Charlotte/Melanie
"Tohle si ještě odneseš, to si dělat neměla !" Začal an mě Nick křičet. Na chvíli jsem se přestala smát, sedla jsi a podívala jsem se na něho. Vypadal strašně vtipně, jak byl celej mokrej. A taky trochu sexy. Ježiš, na co to zase myslíš. No, ať vypadal sebevíc dobře, tak hlavně vypadal dost naštvaně. To se mu samozžejmě ani nedivím.
"Proč se na mě tak díváš ?" Zeptal se mě.
"Nic, já jen že.... Že vypadáš strašně vtipně." To jsem asi říkat neměla. Naštval se ještě víc, odpochodoval do koupelny a zamknul se. Byl jak malá holka co se hned urazí. Ještě jsem ztihla zachytit jeho pohled, který vypdal nějak takhle: -_-
Řekla jsem si, že teď´mám čas, než sem přijde Nick, abych se mohla převlíct. Hodila jsem na sebe jen bílé tílko a jeanové kraťasy. Jsem stále dost na jihu, naštěstí, a tady je vážně teplo. I když je už polovina listopadu.
Zase jsem si všechno zabalila a těšila se, že dneska konečně budeme už doma.
Když Nick vylezl z koupelny, nic neříkal. Už ani nevypadal naštvaně. Došla jsem se ještě trochu upravit a mohli jsme vyrazit.
Někdy během cesty autem
Klidnou, tichou jízdu najednou přerušil telefon. Můj samozřejmě ne. V mém novém mobilu jsou jen 2 čísla. To jedno je na Nicka a druhý je na nějakého Stevena Hodge. Což bude asi ten jejich šéf.
Nick se podíval na displej a zatvářil se dost vážně. Chvíli se jen díval a pak to zvednul. Vím, že se nemají poslouchat cizí rozhovory, ale kdo by neposluchal, když sedí přímo vedl mě ?
"Tady Graham. Ano pane. Kde přesně ? Ano. A s kým ? Stejná škola ?!? Nebude to nebezpečný ? Ne, počkejte. Je fajn, že chcete aby byly u sebe, ale není to až moc riskantní ? Tak když to víte, tak proč ?"
Sakra, co to řeší ? Tak to dopadá, když člověk slyší jen polovinu věcí.
"Ano pane. Nebojte, o všechno se postarám. Pokud bude nějaký problém, zavolám. Nashle."
Už chtěl zavěsit, když se z telefonu ještě ozval znovu nějaký hlas. Znovu telefon zvednul.
"Ano ? Potřebujete ještě něco ? Vy si ze mě vážně děláte srandu, že ano ? Za měsíc ? Okay. Bude to všechno ? Fajn. Nashle." A telefon tentokrát už opravdu položil.
"Můžu se zeptat o co šlo ?" Nebyla jsem si jistá, jestli můžu vědět o co jde. A taky jsem nevěděla, jestli je na mě furt naštvaný.
"Teď ti to říct nemůžu, kdyby se náhodou něco pokazilo. Ale neboj, všechno se brzy dozvíš." Doma tě čeká malé překvápko.
V Peach Springs
Konečně jsme přijeli. Je to opravdu malé městečko. Snažim se tady pozorovat každý detail, abych věděla, co tu všechno je. No, moc jsem toho zatím nenašla. Už zabočujeme do nějaké uličky. Stihla jsem zahlídnout budovu s nápisem Knihovna a naproti něco, co vypadalo jako hospoda. Tak alespoň něco tu mají.
Projíždíme pár uličkama, až jsme se dostali do jedné slepé ulice. Je vcelku krátka na jejím konci jsme se konečně zastavili. Před námi se rozprostíral krásnej dům. Asi zatím nejhezčí, co jsem tady viděla. Měl přízemí a jedno patro a okolo krásnou zahradu.
Všichni mi strašně moc chybí a vím, že tohle mi nemůže vynahradit lidi co mám ráda. Ale neříkám, že mi bude vadit tady nějakou dobu bydlet.
Hlavou mi běhají takovéhle myšlenky a navíc i přemýšlím o tom telefonátu. "Hej, Ch.. Melanie. Už jsme tady. Tak vystup z auta a vem nějaký věci. Jde se dovnitř.
Hned jsem otevřel dveře a vyběhla ven z auta. Hodila jsem si kabelku přes rameno, popadla svůj kufr a už jsem si to mířila k domu.
"Hele, počkej na mě Mel. Vždyť ani nemáš klíčky." To mě donutilo se zastavit.
"Tak přidej, né. Nebudu tady na tebe čekat věčnost." Zamknul auto a už šel za mnou. Odemknul nejdřív branku a já už vběhla na zahradu. Vypadalo to tady nádherně. Nick se nezdržoval s prohlížením zahrady a místo toh šel hned ke vchodovím dveřím.
Uslyšela jsem cvaknutí zámku a otočila jsem se. Vydala jsem se za Nickem abych se taky podívala, kde teď budu žít.
WELCOM HOME, WELCOM NEW LIFE WITH MELANIE
Jak jsem slíbila, dneska tu je další díl. Psala jsem ho dost na rychlo, protože se ještě musím jít učit. Všichni "milujeme" chemie -_-
Btw. Nebojte, kluci se tam ještě objeví (spíš jeden z nich), i když už to vlastně vůbec není o nich :\
Btw.2. Neboj Tori (@VendulaBbarov), taky tam brzo budeš ;)
S láskou, Vuvi :)
ČTEŠ
Nothing is forever (CZ-5SOS)
FanficPříběh o 5SOS ---- popis máte v další části ;) Prosím, pokud se vám to bude líbit, dejte votes, ať vim, že to má vůbec cenu psát ;) *My first story*