1. Seznamte se ! Já jsem Charlotte ...

1.1K 64 9
                                    

Není dobré takhle začínat příběh, ale takto jsem začínala psát i svůj deník.

"C.C., jestli okamžitě neodejdeš, přijdeš pozdě do školy !" Volá na mě mamka.

"Kliiid, už jdu." Odpovím, i když se ještě nechystám zvednout od líčení.

Tak a začneme. Můj další deník. Začnu stejně jako vždycky. Ahoj, mé celé jméno zní Charlotte Chloe Lee. Je to dost zvláští jméno, alespoň podle mě. Ale na výběr jsem neměla. Přátele mi většinou řikájí C.C. Nebo C.C.Lee. Je mi 17 let. Za měsíc mi bude 18. Zatím chodím na střední. Jsem ve 3 ročníku.

A něco abyste si dokázali představit, jak asi vypadám: Jsem bruneta (ale mám pár světlích odbarvených proužků), vlasy asi na lopatky, lehce se mi vlněj. Oči mají dost neurčitou barvu. Dalo by se říct, že je to něco mezi zelenou, modrou a šedou. Někteří mi řikají, že jsem docela vyskoá, ale najdou se i lidi, kteří mi rádi řeknou prcku. Což nechápu proč, když mám 170 cm...

Tak o mě už něco víte, ale teď, už je čas jít do školy. Potkávat zas ty všechny nenávistný lidi. Asi bych měla vysvětlit, že nejsem moc oblíbená. Pár přátel mám a myslím že bych mohla patřit možná i mezi nejoblíbenější lidi na škole. Problém je v jedné hrozné osobě. Natalie. K ní je jednoduchej popis. Prostě královna střední. Blondýna, asi 160 cm vysoká,sladká jak šťáva a přes tu vrstvu make-upu, ani člověk neví, jak vlastně vypadá. A to se z nějakého důvodu klukům líbí. Ale ona nestojí o nějaké kluky. Jejím hlavní zájmem jsou 4 kluci, kteří zkoušejí rozjed svoji hudební karieru.

Zatím je nikdo moc nezná. Jsou jen známí po naší škole. Já je nesnášim. K Natalii se opravdu hoděj. Jen parta namyšlených frajírku, co stejně nikdy nic nedokážou. Jen mají alespoň způsob, jak balit holky. Ale u mě se jim to nepodaří. I když, o mě vlastně ani zájem nemají, takže není co řešit.

První hodina byla matika. Vážně matiku nesnášim. Ne že bych byla hloupá, ten předmět mi nevadí. Ani s učitelkou nemám problém. Ale musim sedět vedle Michaela Clifforda. Je to jeden z těch oblíbených kluků. I když dřív, ještě než začli společně hrát a zpívat, tak jsem ho měla docela ráda. Je to takovej trošku blázen. Ale vždycky se s ním dalo dobře pokecat.

Teď už sedím v lavici, chystám si věci na hodinu a čekám na moji kamarádku Stacy. Seznámily jsme se v prváku. Neřikáme o sobě že jsme nějaké BFF, prostě jsme kamarádky, co se na sebe mohou spolehnout. A to je podle mě mnohem víc.

Když se najednou rozezvoní zvonek, Stacy rychle přibíha do třídy a v tu chvíli už i vedle mě sedí Michael. "To už ti zase nezvonil budík ?"  ptám se Stacy. Obě dvě se rozemějeme. V tu chvíli na nás asi polovina třídy zírá. Takoví ty pohledy jako, co to je za blbky ? Asi se divíte, proč jsme se tomu tak smály. Takhle totiž začíná skoro každej den. A to bydlí jen asi 5 minut pěšky od školy. Já bohužel projíždím celým městem. Ale na motorce to není zas taková hrůza.

Když skončí hodina, rychle balim věci a přesouvám se do jiný třídy. Naštěstí máme chemii. To znamená užasná hodina se Stacy a s před náma sedícím Jaydnem. To je další člen naší "party". Od pohledu by jste řekli, že bude dost oblíbenej. Je to takovej hezounek. Jeho problém ? Je milej. A to se v "elitě" nebere. Teď už znáte všechny z naší "party". Víc nás není. Ale nám to stačí.

Tak první kapitolu bychom měli za sebou. Vím že to není nic moc, ale snad se vám to bude líbit. Je to prostě jen kapitola se seznámením. Za případné chyby v textu se omlouvám. Budu ráda za votes a i za komentáře :)

P.S.: Mužete zkusit začít typovat, o jakého kluka z 5SOS půjde ;) (bez ohledu na to že tam zatím byl zmíněnej jen jeden)

Vuvicom5SOS

Nothing is forever (CZ-5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat