Vystoupili jsme z auta a já byla unešená. Takovou nádheru jsem ještě nikdy neviděla. Vždyť tohle vypadalo jako..... obří palác. Dobře, obří palác ze dřeva. Asi bych to měla upřesnit. Byla to velikánská chata uprostřed lesa. Úplná nádhera. Jako z jiného světa.
„Kde to jsme ?“
„Jak už jsem řekl. Jsme kousek za městem, nemusíš se vůbec bát.“ Strach mě neopouštěl, ale snažila jsem se to na sobě nedat znát.
„Tak už tady nestůj, nebo za chvíli nastydneš.“ Tak jsem šla za ním dovnitř. Uvnitř to vypadalo ještě víc úžasně, než venku. Najednou mi došlo, že vůbec nevím, kam zmizel Ash.
Ještě před chvíli tady byl. „Ashi ?“ Zavolal jsem roztřeseným hlasem.
„Tady jsem, princezno. V kuchyni.“ Šla jsem tedy za hlasem.
„ Co děláš v kuchyni ?“ Musela jsem se tomu pohledu zasmát. Vypadal tak roztomile za tou kuchyňskou linkou.
„Vařim ? Co bych tady měl jinýho dělat ?“ Ukázal všechny svoje úžasné zuby. Je při tom pohledu, jsem se musela začít usmívat ještě víc.
„Ty umíš vařit ?“ Teď už jsem dostala opravdu výbuch smíchu. Na to se on zamračil a dál krájel nějakou zeleninu. Přestala jsem se smát.
„Copak ?“ Bála jsem se, že jsem řekla něco špatně.
„Nic.“ A už se zase usmíval. Ale už né tak vesele.
Připravil pro nás užasnou večeři. Vážně. Něco tak dobrýho jsem ještě nikdy nejedla. „Děkuju, bylo to výborný.“ „Není zač, pro tebe všechno.“ Ježiš, jak já miluju ten jeho usměv. Ještě chvíli jsme si povídali a pak už jsme museli vyrazit domů. Vůbec se mi nechtělo pryč z tohohle kouzelného místa.
…
U mě před domem
„Ještě jednou ti mockrát děkuju za dnešní večer. Moc jsem si to užila.“ Vážně jsem mu byla vděčná. A už jsem si byla jistá tím, že ho miluju. „I já jsem si to užil. Těším se na další takové večery.“ Dal mi jemnou pusu na tvář, zamával mi a odjel.
…
Ležím na posteli a přehrávám si co se za dnešek stalo. Šla jsem do školy, napadl mě Mike, Ash mě zachránil. Potom pozval na rande. Zbylí kluci z jeho party mě zabíjeli pohledama při hudebce. Moje parta zabíjela pohledama Ashe. Šli jsme do kina, jeli do nádherný chaty, kde on SÁM uvařil večeři. Závěr ? Byl to náááádherný den. A ujasnila jsem si city k němu. Myslím, že to bere stejně a to je super pocit…
Vím, že to zas není moc dlouhý, ale chtěla jsem přidat co nejdřív. Snad se to vám to líbilo a už to snad dál znáte :D Mám na vás, moji milí čtenáři, dotaz… Kdo je váš nejoblíbenější z 5SOS ?
Omlouvám se, ale nejde mi přidat obrázek do medií, proto ho dám do komentů :)
ILY <3 Vuvicom5SOS :*
ČTEŠ
Nothing is forever (CZ-5SOS)
FanfictionPříběh o 5SOS ---- popis máte v další části ;) Prosím, pokud se vám to bude líbit, dejte votes, ať vim, že to má vůbec cenu psát ;) *My first story*