MERHABA HERKESE .
UZUN BİR BÖLÜMLE GELDİM
( medyada Alparslan var)
KEYİFLİ OKUMALAR DİLİYORUM ***
ALPARSLAN 'DAN
Kapıyla benim aramda kalan bu küçük kızın gözlerine bakıyordum.Şuan korkmuş ama aynı zamanda utançtan kızarmış haliyle daha çok keyifleniyordum.
Birden beni gögsumden ittirerek "Bir isteginiz yoksa çıkıyorum Alparslan Bey" dedi bana bakmadan.
Bense onun bu hallerini izliyordum.cevap vermeyecegimi anladıgında odadan çıktı.Gülümseyerek masama geçip oturdum.Bu kız benim bu aralar fazla gülümsememe sebep oluyordu.
O an attığı tokat ve bana bağırması aklıma gelince gülümsemem yüzümde soldu.Düşündükçe sinirlerim tepeme çıkıyordu.
Ben ki koskoca yeraltının kralı, herkesin korkuyla önümde saygıyla egildigi,sesini bile çıkaramadığı ,kimsenin bana hayır diyemediği ve her istedigini elde eden birisiydim.
Ama bu kız o kadar cesaretliydi ki korksa bile bana diklenmeye devam ediyordu.Zaten bu halleri beni daha cok kıskırtıyordu ya.Yine de kazanan ben olacaktım.Her anlamda dedigim gibi bana muhtaç kalacaktı.
Kapı birden açıldında düşüncelerimden sıyrılıp gelen kişiye bakmıştım.
"Alparslan ne iş kardesim" dedi dışarı göstererek.Devam etti konusmasına.
"Haldun beyin yanında çalısan kızın burda ne isi var" dedi.
" Burda çalışmasını istediğim için burada işine devam edecek"dedim duz bir sesle.Ömer şokla " Seni en iyi tanıyan biri olarak sen böyle seylerle ugraşmazsın ki"dedi.Sonra Ömere bir aydınlanma gelmiş gibi "Sen bir kızla bu kadar ugraştıgına gore bir konuda seni reddetmiş.Yoksa seninle yatmayı mı reddetti"dedi.
Sesimi yükselterek "SİKTİR GİT LAN" dedim.Kendimi tutamayarak.Beni bu kadar iyi tanıması canımı sıkmaya başlamıştı.
Ömer bu sefer kahkaha atarak "Sinirlendiğine göre kesinlikle dediğim dogru. Vay be koskoca yeraltı dünyasının korkulu rüyası KARAN BEY reddedilmiş ha "dedi.
Yeraltı dünyasında herkes bana KARAN derdi.Böyle tanınırdım.
"Bu kızla kesinlikle tanışmalıyım"diye devam etti ömer.
"Kimse reddetmedi beni gevşek gevşek konuşma"dedim.Bana kimi kandırıyosun sen bakışı atıyordu.
"Ayrıca sen bu kızdan hoşlanmışsın.Baksana hareketlerine.Kızı yanında çalıştırmalar falan. Zaten toplantıda da gözlerini kızın üzerinden çekemedin valla" dedi."Yok öyle bir sey benim kadınlar hakkında ne düşündügümü biliyosun.Hepsi gözümde aynı.Simdi agzına sıçmadan çık şu odadan ömer. Yoksa elimden bir kaza cikacak "dedim.
Ömer ayaga kalkarak ıslık çalmaya başladı.sonunda benimle ugrasacak bir sey bulmustu.
Ömer odadan çıktıgında dediklerini düşündüm.Tabiki de böyle bir sey yoktu.ELSA'DAN DEVAM
Odadan çıktığımda kızaran yanaklarımı soguk ellerimle ferahlatmaya çalışıyordum.O sırada yanıma bu kattaki sorumlu kız geldi."Size odanızı göstereyim buyrun"dedi. Odaya geldigimde baya buyuk ferah bir odayla karşılaşmıştım.
"Adın neydi" dedim kıza.
"Aslı" dedi sevencen bir şekilde.
"Tanıştığıma memnun oldum Aslı"dedim aynı sevecenlikle.
"Ben de Elsa" dedim."Şu aramızdaki sizli bizli konuşmayı kaldıralım lütfen" diye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...