12.BÖLÜM

7.2K 197 32
                                    




Merhabalarrrr 🖐🖐🖐

Wattpad:sevimlito

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum😊



🌼🌼🌼🌼🌼 “Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları.
Çünkü sonradan yeni tohumlar verirler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşlanır, ölür ve yeniden dogar” 🌼🌼🌼🌼🌼





Keyifli okumalar diliyorum❤

&&&&&



Hepimiz hazırlandık havaalanına gelmiştik. Eymeni Filiz teyzeye bırakmıştım. Bu konuda biraz tedirgin olsam da Alparslan korkulacak bir şey olmadığını Filiz teyzenin ona iyi bakacağını söylemişti.

Aslında Haldun beyle çalışırken benim durumumu bildigi için yurtdışına gitmesi gerektiginde ona başkası yardımcı oluyordu. Bu konuda Haldun beye çok minettardım.

Şuan Dubaiye gidiyorduk. Alparslan ve Ömer Beyin orada olan şirketle toplantı yapıp anlaşma imzalaması için gidiyorduk daha dogrusu.

  Aslıya baktığımda heyecanını hissedebiliyordum. Heyecanın büyük bir sebebi Ömer Beydi de işte. Çaktırmamaya çalışıyordu ama hareketleri onu daha çok ele veriyordu. Bu benim gülümsememe neden oldu.

Ben kendi kendime gülümserken Alparslanla göz göze geldik. Bana garip bir şekilde bakıyordu. Sonra yanıma geldi. Bana eğilerek

“ gülümsemen varya” sonra durakladı. Parmagıyla alnıma dokunarak “bir gün buradan neler geçtigini ögrenecegim” dedi. Bir şey söylemeyerek önüme döndüm.

Bana baktığını hissediyordum ama ona dönüp hiç bakmadım. Dubaiye indigimizde benim agzım bir karış açık etrafa hayranlıkla bakıyordum. Burası muhtesemdi.

Aslı da benimle aynı fikirdeydi. Çünkü o da hayranlıkla bakıyordu etrafa. Kahkaha sesiyle Ömer beye döndük. Ömer Bey ikimize de gülerek bakıyordu. Gözlerini Aslıya çevirdi. Aslı şaşkın bir şekilde Ömer Beye bakıyordu.

“istersen seninle burada başbaşa tatil yapabiliriz ” dedi göz kırparak. Arkasını döndü ve gitti.

Ömer beyde Alparslanın yanında dura dura ona benzemişti bence. Düşüncem buydu. Aslı yanakları kırmızı bir şekilde otolden içeri giren Ömer Beyin arkasından gitti.

Alparslan elleri ceplerinde “benden önce davrandı şerefsiz” dedi. Kısık sesle konuştuğu için  ne dedigini anlayamamıştım. Ona bakarak “ anlamadım” dedim. “hadi ” dedi bunalmış bir şekilde oteli göstererek.

Şuan kendi kendime ayağımı sinirle yere vurarak kavga ediyordum. Çünkü iki oda yerine bir tane oda tutmuştu. İnadına yapıyordu. Dışarıdan biri bizi görse patron asistan demez , evli ya da sevgili bir çift sanardı.

Odaya geldigimizde benim asık suratıma karşı o gülüyordu.
“ birazdan yemege inicez hazırlan” dedi. Kendisi de banyoya girerken arkasından onun taklidini yaptım. Arkasında gözümü vardı bu adamın yaptığımı görmüştü.

“ patronuna ağız mı eğiyorsun ? Sana güzel bir terbiye vermeliyim” dedi. Banyoya girdi. Kapısını da örtmedi.

Bu gidişle sinir hastası olacaktım. Kafamı iki yana sallayarak  üzerimi degiştirdim. İşim bittikten sonra Aslıyla telefonda mesajlaştım. Aslı heyecanlanınca çok konuşuyordu benim aksime.

GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin