🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Merhabalar herkese 🖐🖐🖐
Duyurulardan haberdar olmak için⬇️⬇️⬇️takip edebilirsiniz.
Wattpad:sevimlito
Satırarası yorum yapmayı ve begenmeyi lütfen unutmayalım😊
🌼🌼🌼 “Neden çok mutluyum biliyor musun? Çünkü o benimle konuşurken kendimi kalın bir Kitap arasındaki hiç ölmeyen o özel papatya gibi hissediyorum” 🌼🌼🌼
Keyifli okumalar diliyorum❤
&&&&&
Alparslanın üzerime uzanmasıyla ne yapacagımı şaşırmıştım. İttirmeye çalışıyordum ama yerinden bile kımıldamıyordu. Ah bizi böyle biri görse nasıl açıklardım.
Ama sonuçta ben kaşınmıştım. Ne diye onunla aşık atıyordum ki. Kim bilir şimdi aklından neler geçiyodur ve ne isteyecekti.
Sırıtmasına ve masmavi gözlerine bakacak olursak ayvayı yemiştim. Bir de pişkin pişkin uykunu açıcak bir aktivite yapabiliriz diyordu . Aklımda kaçış planları vardı ama bırakmıyordu ki.
Benim bu düşünceli ve suskun halimi görünce gözleri daha da parıldadı. Yine şu yakıcı nefesini dudaklarıma vererek konuşmaya başladı.
“ bakıyorum da sustun. Nerde o benim asi kızım. Bana tırnaklarını çıkaran kızı şuan göremiyorum. Altımda böyle kuzu kuzu yatman varya kanımı kaynatıyor” dedi.
“Bütün ağırlıgını üzerime verdigin için konuşamıyorum. Ezildim yaa çekil” dedim. Konuştukça dudaklarım onun dudaklarına degiyordu.
“ Eger daha fazla konuşursan o güzel agzına neler yapabilecegimi tahmin bile edemezsin” dedi. Dudaklarıma öpücük kondurarak.
“Artık konumuza dönelim. Sana iki seçenek sunucam. İkisinden birini seçmek sana kalmış. Ha bu arada ikisini de seçebilirsin bu benim işime gelir” dedi.
Masmavi gözleri daha bi koyu oldu. Bu durum beni geriyordu. Gözleri böyle olunca hiç iyi şeyler olmuyordu çünkü.
Benim tepkilerimi saniye saniye izliyordu. Suratım nasıl bir ifadeye büründüyse artık onu eglendiriyordu.
“ Birinci seçenek iç çamaşırlarınla ya da çıplak fark etmez dans edersin” dedi. Sonra kucagını göstererek “kucak dansı yaparsın”diye devam etti.
“Ya da birlikte duş alırız. Karar senin” dedi.
(Hahah acaba burada mı bitirsem. Yok yok devam edelim) 🤪😈O da verecegim cevabı merakla bekliyordu. Hem bunlar nasıl bir seçenekti ya.
Aşagı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık hesabıydı. Bari bir seçenegi düzgün bir şey olsaydı. Ne bileyim yemek falan isteyecegini küçük bir ihtimal düşünmüştüm.
Ama konu Alparslan olunca pek de şaşmamalı söylediklerine.
“bunlar nasıl seçenek yaa. Vur dedik oldürdün sende” dedim.Kaşlarını çatarak konuşmaya başladı .“kabinde söylediklerini unuttun sanırım. Hem kendin söyledin istedigini yapacağım dedin. Madem benimle bir kumar oynadın kurallara uymalısın degil mi” dedi.
Salak kafam o an o durumdan kurtulmak için yapmıştım. Hic aklımda böyle isteklerinin olacagı yoktu ki.
“Tamam bir karar verecegim” dedim. “ben şeyi seçiyorum şeyi” dedim. Zaman kazanmaya çalışıyordum ama bu adam her an üzerime saldıracak bir kurt gibi pusuda bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...