Merhabalar herkese🖐
Oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayalım lütfen ❤
🌼🌼🌼🌼🌼“Kırıldıkça değiştim, değiştikçe güçlendim...
Zaman insanı güçlü kılıyormuş.
Çok pahalı öğrendim” 🌼🌼🌼🌼🌼&&&&&
“ ne dedin sen az önce?” dedi. Bana inanmayarak. “ bir daha söyle bakayım!!!” dedi.
“ ne demişim ki ben ”dedim. Anlamamazlığa vurdum. Ömer Bey ona Alp diyordu. Tamam arkadaşı olabilirdi yani.
Sonuçta beni sevdiğini söylüyordu. Bence dememde de bir sakınca yoktu.
Beni ayağa kaldırdı. Hızla çıkışa sürükledi. Yüz ifadesinden sinirli mi değil mi anlayamıyordum ki.
Kızmış mıydı bana acaba? Yine her şeyin eskiye dönmesinden öyle korkuyordum ki?
Ben bunları düşünürken beni ne ara arabaya yasladığını anlayamamıştım bile.
“ senin o güzel ağzından ne kadar güzel adım çıkıyor lan. Gel de öpme şimdi bu güzel kadını. Ölücem galiba. Hayatımda bana bu kadar güzel kimse seslenmemişti” dedi.
Sanki biraz abartıyordu. Altı üstü ismini söylemiştim.
Hala daha arabanın kapısına yaslı duruyordum. Alparslan da hemen dibimdeydi.
Elini dudağıma götürdü. Elinin tersini dudaklarıma sürtüyordu.
Gözlerim onun üzerindeydi. Alparslanınsa gözleri dudaklarım ve yüzümün her bir yerinde dolaşıyordu.
Sonra elleri saçlarımda dolaştı. Dudaklarını saçlarıma değdirdi. Kollarıyla da bana sıkıca sarılıyordu.
Aklıma gelen fikirle onu kıvrandırmak istedim. Biraz geri çekilmiştim.
Demin onun yaptığı gibi bende elimi ilk önce dudaklarına değdirdim. Konuşmaya başladım.
“bence sana artık Alp mi desem yoksa çakır gözlüm mü? bilemedim ki ne desem? ”dedim.
Bana bir cesaret gelmişti.
Sonra yüzünde ellerimi gezdirdim. Bu hareketimle vücudu kaskatı kesildi. Benden baya baya etkileniyordu.
“ Ohaa sen bugün ne güzel konuşuyorsun güzelim. Siktir Rüyadayım sanki” dedi. İnanamıyormuş gibiydi.
Onun benden bu kadar etkilenmesi hoşuma gitmişti.
Ellerim saçlarına gitti. Tabi onun boyu uzun olduğu için parmak uçlarımda yükselmek durumunda kaldım.
Biraz eğilmesini işaret ederek dudaklarımı saçlarına bastırdım.
Beni belimden destekleyerek ona rahat ulaşmamı sağladı.
Bu arada da gülümsüyordu. Sonra dudaklarımın yeni rotası dudağıyla yanağı arası oldu.
Gülümsemesi yüzünden anında silindi. Kendini kasıyordu. Demek ki doğru yoldaydım.
“ güzelim bence durmalısın yoksa seni sırtıma atıp , kimsenin göremeyeceği sadece benim görebileceğim bir yere götürmemek için inan kendimle savaşıyorum” dedi.
Onu takmayıp“soruma hala cevap alamadım” dedim.
“ anasını satayım istediğini de. Sen nedersen benim kabulümdür bahar gözlüm” dedi. Hipnoz olmuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...