Merhabalar herkese 🖐🖐🖐
Duyurulardan haberdar olmak için
⬇️
Wattpad:sevimlitoSatır arası yorumlarınızı bekliyorum 😏
🌼🌼🌼Ardıma dönüp bakıyorum da dallarımı kıran rüzgarları bile affetmişim ama bir kendime uzanamamış elim...🌼🌼🌼
Keyifli okumalar diliyorum❤
&&&&&
Ne hissetmeliydim. Ne demeliydim. Ben bu kadar karmakarşıkken daha kendi içimde çelişiyorken ona bekledigi cevabı ve tepkiyi veremezdim.
Bana öylece durmuş bakıyordu. Neden sustugumu kendi içinde sorguluyodu. Bunu anlayabiliyordum. Belki de onun gibi birisinin beni sevdiğine inanasım gelmiyordu.
İnanamamakta haklıydım. Çünkü ilk zamanları düşününce ister istemez bir tedirgin oluyordum.
Benim cevap vermeyecegimi anladığında
“ bir şey söylemeyecek misin?” dedi gözlerimin içine bakarak.“ ne söylememi bekliyorsun? Çok ani oldu ve ben sadece bilmiyorum” dedim. Gözlerim ondan hariç her taraftaydı.
Sesli bir soluk verdigini duydum. Bu hareketiyle gözlerim ona döndü. Elini gögsumun üst tarafına koydu. Hafif bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.
“ eger sende bana karşı bir şey hissetmeseydin şuanda bana tepkini gösterirdin. Beni istemediğini söylerdin. Ama söylemedin” dedi. Dikkatle onu dinliyordum.
“ sana daha önce de söyledim. Burayı benimle dolduracagım” dedi. Kalbimi göstererek.
“ ya orayı dolduramazsan ya da oranın sahibi başkası olursa ? Bunu durdurabilecek misin?” dedim. Bunu söylememle dalga geçercesine bir kahkaha attı.
“ buna sen inanıyor musun gerçekten? Bir başkasının olacagına? Benden başka yolun yok. Bunu da zamanla ögreneceksin zaten” dedi. O kadar kendinden emin gözüküyordu ki kaşlarımı çatmama neden oluyodu.
“ otele geri dönelim mi ?” dedim. Bir an önce gitmek istiyordum. Çünkü geriliyordum.
Kafasını sallayarak “kaçan kovalanır diyorsun. Kaç bakalım. Bu benim hoşuma gider. Ama arslanına yem olduğunda o zaman ne yapacaksın merak ediyorum ” dedi göz kırparak.
Arkasını dönüp arabaya gitti. Derin bir nefes alma ihtiyacı hissettim. Sözleri beni allak bullak ediyordu. Ben de peşinden arabaya bindim. Sessiz bir şekilde otele vardık.
Saat epey geç olmuştu. Hemen uyumak istiyordum. Gözlerim kapanıyorken Alparslanın geldigini ve banyoya girdigini gördum uykuyla uyanıklık arasındaydım.
Alparslanın banyodan çıkıp yataga girdigini yarı açık gözlerimle görebiliyordum. Saçlarını kurutmamıştı. Bana sarıldı. Biraz hareket etsemde sıkı sarıldıgı için fazla hareket edemedim.
Saçlarından süzülen su damlacıkları boyun çukuruma damlıyordu. Bu benim huylanmamı saglasada uykuma yenik düştüm.
Sabah zinde bir şekilde uyandım. Bugün burayı gezicektik. Aslıya da haber verecektim. Beraber biraz vakit geçirirdik. Bu arada şu lanet geceki toplantıyı da unutamıyordum.
Aslında gelme sebebimiz burada olan sirketle anlaşma imzalamamızdı. Fakat o gün yaşanan kötü olay yüzünden oradan erken ayrılmak durumunda kalmıştık.
Alparslan da zaten olay hakkında konuşmuyordu. Zaten o gün gözlerinde gördügüm ifade korkutucuydu. Sadece gözleriyle bile insanları dize getirebilecek güçteydi.
Ben de ona soramadığım için Aslıya sormuştum. O da Ömer beyden ögrenmişti.
Alparslan onlarla iş yapmayacağını söylemiş. Tabi ki de onlar da böyle bir olay yaşandığı için aşırı üzgün olduklarını dile getirmisler.
Alparslan katı bir şekilde anlaşmanın imzalanmayacağını söylemiş. Onlarda bu sefer bizim şirketimize gelip orada konuşup anlaşabileceklerini söylemişler.
Tabi ki o adama gelecek olursak artık onunla çalışılmıyormuş. Sirketin itibarını zedeledigi icin onunla çalışmayı kesmişler.
O bunu haketmişti. Çok da iyi olmuştu. Alparslan hala bu işe olumlu bakmasa da Ömer bey onların uzlaşma isteklerini kabul etmiş.
Alparslan da ses çıkarmamış. Bu da Alparslanın anlaşma konusunda tekrar bir araya gelmeyi kabul etme şekliydi.
Olanlar ne kadar benim suçum olmasa da işin basrolünde ben vardım. Kendimi rahatsız hissediyordum. Çok fazla düşünmek istemiyordum bu konuyu.
Şuan dışarıya çıkmak için hazırlanıyordum. Sabah kalktığımda Alparslan yanımda yoktu. Kaltıgım gibi Aslıyı aramıştım. Hazırlanmasını söylemiştim.
Alparslan arayıp aşagıda bekledigini söylemişti. Aslıya aşagıya indik. Ömer bey de buradaydı.
Hepimiz arabaya binmiştik. Alparslan bana sinirli sinirli bakıyordu. Ne yaptım diye sorguluyodum. Ama zaten o hep bir şey buluyordu.
Yine bu sefer neye sinirlenmişti diye de merak etmiyor degildim.
Araba ilk önce güzel seyler satılan bir avm gibi luks bir yere gelmişti.Burada ilk gözüme çarpan çok güzel kıyafetler vardı. Açıkçası denemek istiyordum. Ama biraz çekiniyordum.
Aslının kulağına egilip “ suradaki yöresel elbiseleri denemek istiyorum. Ne dersin sende denemek istemez misin ?” dedim. Aslı heyecanla ellerini birbirine vurarak
“ Elsa kıyafet denemek istiyormus hadi şuraya girelim” dedi. Hay ben seni Aslı ya. İyiki kulağına sessizce söyledim yani. Bu kız beni bir gün utançtan oldürecekti.
Alparslan bana dönerek “ neden bana söylemiyorsun isteklerini? Bundan sonra ne istiyorsan bana söyle. Canın ne istiyorsa bana söyle ” dedi. Net ve ciddi sesiyle.
Kafamı sallayarak tamam dedim. Ama ben tabiki söylemeyecektim. Yani ben böyle biri degildim. Ne kadar isteklerini söyle dese de söyleyemeyecektim.
Kıyafetlerin yanına gidip birkaç parça kıyafet ve elbise aldım elime. Aslıya döndügümde onun da elinde kıyetleri gördügüm ve gülümsedim.
Beraber kabine dogru ilerledik. Alparslan ve Ömer bey kabin oradaki koltuklara oturdular.
Çok güzel şeyler seçmiştik. Bu arada Eymene birkaç parça bir şey almayı aklıma not ettim.
Kabinde üzerimdeki kıyafetleri çıkarmıştım ki kabinin aniden kapısı açılmıştı...
Bölüm sonu
Elsanın Alparslan hakkında düşüncelerini nasıl buluyorsunuz. Biraz tedirgin ve endişeli sizce bu durumda Elsa haklı mı?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın✋✋✋
Begenmeyi ve yorum yapmayı unutmayalım
Bu arada final sınavlarım başlamak üzere bölümler geç gelebilir ya da gününde gelmeyebilir. Sınav günlerinde hiç gelmeyebilir. Bu konuda beni anlayacağınızı düşünüyorum. 🙏🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...