10.BÖLÜM

8.4K 240 81
                                    


Merhabalar herkese🖐🖐🖐

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
İnstagram:sevimtsn_
Wattpad:sevimlito
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Takip ederseniz sevinirim.

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Düşüncelerinizi okumak beni mutlu ediyor.🙂

🌼🌼🌼🌼🌼 Papatyalar koparıldıktan sonra kokarlar.
Garip şey; bir ölüm, bu kadar güzel kokabilir mi ? 🌼🌼🌼🌼🌼


Keyifli okumalar diliyorum❤

&&&&&


"Nazmi Bey bir yanlış anlaşılma var sanırsam. Nasıl satılır ? Haber bile vermediniz" dedim. Nazmi Beyin sıkıntılı bir şekilde nefes alıp verişini telefondan duyuyordum.

"Elsa oturmaya devam edeceksin. Alan beyefendi çıkmanı ve kira vermeni istemiyor" dedi. Kim bu zamanda böyle düşünürdü ki. Karşılıksız iyilik mi olurmuş ?

"Nazmi bey kimin satın aldıgını söyleyebilir misiniz " dedim. Umarım bunun altından Alparslan çıkmazdı. Eger Alparslan böyle bir şey yaptıysa hiç iyi şeyler olmayacaktı.

Telefonda cevap vermesini beklerken sinirlerim de tepeme çıkıyordu.

" kendisi size ulaşır zaten. İyi günler " diyip yüzüme kapatmıştı telefonu. Benim konuşmama bile izin vermeden kapatmıştı.

Sinirden saçımı başımı yolacaktım bu gidişle. Az kalmıştı. Kesinlikle bunu Alparslanın yaptığını düşünüyordum. Ne sanıyordu ki ?
Hemen onun kucağına koşup ona teşekkür etmemi falan mı bekliyordu.

Ben hızla merdivenlerden çıkıp onun odasının önüne gelmiştim. Derin bir nefes alarak içeri girdim.

Odada yoktu. Banyodan su sesi geliyordu. Daha bugün hastaneden çıkmıştı. Doktor yarasına dikkat etmesi gerektigini ve su değdirmemesini söylemişti. Ama doktoru dinleyen kimdi ?

Hem banane ya neden onu bu kadar düşünüyorum ki ? kafamı iki yana sallayarak tam odadan çıkarken banyodan bir şeylerin yere düşme sesi geldi.

Panikle banyo kapısının önüne gelerek " Alparslan iyi misin " ses gelmemişti.

" içeriye giriyorum bak "dedim. Yine ses gelmemişti. Bu durum beni korkutuyordu. İçeriye girdim. İlk önce  lavobonun üzerinde olan malzemelerin şimdi yerde olması gözüme çarptı.

Yerde kan damlaları vardı. Duşakabinin kapağını açtım. Alparslanı gözleri kapalı ve duvara yaslı bir şekilde görmeyi beklemiyordum.

Gögsündeki dikişler açılmıştı muhtemelen. Ben gögüsündeki yaraya bakarken istemsiz bir şekilde gözlerim aşağıya kaydı. Çırılçıplaktı. Ben de ne bekliyordum ki adam banyo yapıyordu sonuçta.

Donmuştum resmen. Allahtan gözleri kapalı diye kendimi sakinleştimeye çalışıyordum.
Yanaklarım kızarmaya başlamıştı bile.

Kendime gelmeliydim. Duşakabinin içine girdim. Alparslan da bu sırada
gözlerini aralayarak bana baktı. Şuan çıplak olması beni çok utandırsada ona belli etmeyecektim.

" yaran çok kanıyor. Neden doktoru dinlemiyorsun ki anlamıyorum " dedim. Hızlı bir şekilde onu yıkamaya başladım. Bu yaptığıma şaşırsada bir şey söylemedi.

Onu yıkarken ayak parmak uçlarıma yükseldim. Tam geriye dogru düşecekken beni belimden tuttu. Duvara yasladı. Kendini de bana yaslandı. Ahh hayır çıplakken yapma bari bunu diye içimden söyleniyordum.

GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin